Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس جدیدی، پیشکسوت کشتی ایران درباره تجربه و خاطره خود از حضور در المپیک گفت: هنوز هم یاد و خاطره تلخ مسابقه فینالم در المپیک آتلانتا می‌افتم. خواسته یا ناخواسته یادم می‌افتد که طلای المپیک من را گرفتند و به حریف آمریکایی دادند.

وی افزود: البته جالب است بدانید که مدتی پیش کرت انگل آمریکایی به من پیام داد و خودش هم اذعان داشت که آن طلا حقش نبود!

جدیدی گفت: به هر حال گذشت و تمام شد؛ مدال و رنگ مدال دیگر مهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مدالم را از مردم گرفتم. وقتی از المپیک ۱۹۹۶ برگشتم و اشک شوق و استقبال مردم را دیدم، آن موقع فهمیدم اصلی ترین مدال طلای المپیک را باید از مردم گرفت.

او در ادامه درباره برخی ناداوری‌ها در میدان المپیک گفت: به نظرم تا زمانی که در خصوص دیپلماسی ورزشی منفعل باشیم، باز هم این اتفاقات تکرار می‌شوند. ورزش ما باید در فدراسیون‌های جهانی و IOC نماینده داشته باشد. وزارت ورزش و جوانان ما در این زمینه ضعیف عمل کرده است. کشتی ایران از ارکان مهم کشتی در دنیا است، اما حتی در اتحادیه جهانی کشتی یک نماینده نداریم تا از حق بچه‌ها دفاع کند.

جدیدی در پایان درباره پیش بینی خود از عملکرد کاروان کشتی کشورمان در المپیک توکیو گفت: فکر می‌کنم غیر از حسن یزدانی که همه روی طلایش حساب باز کرده اند، هم آزاد و هم فرنگی کاران ما حداقل شایستگی کسب چهار مدال را دارند.

بیشتر بخوانید

ورزشگاه المپیک توکیو نورافشانی شد + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای قهرمانی آسیا که با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز همراه بوده است و رقابتهای دلاورانه و جانانه نمایندگان کشورمان برابر حریفان ، دل ایرانیان اقصی نقاط جهان را به وجد آورده و مایه خوشحالی و شور شعف ملت بزرگ ایران شد.

ضمن تبریک این قهرمانی به مسئولان زحمتکش فدراسیون،کادر فنی و افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی برای افتخار آفرینان کشتی کشورمان در رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت داشته و امید است در سایه لطف باریتعالی و دعای خیر مردم و تلاش شما عزیزان نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابتهای المپیک پاریس نیز با درخشش خود همچون گذشته دل مردم را شاد کنند.

کد خبر 6080518

دیگر خبرها

  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید