Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@01:03:19 GMT

نکیسا: باید با منافقین به بدترین شکل برخورد کرد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۹۲۸

نکیسا: باید با منافقین به بدترین شکل برخورد کرد

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید با منافقین به بدترین شکل برخورد کرد.

به گزارش مشرق، نیما نکیسا درباره شرایط فعلی استان خوزستان به دلیل مشکل بی‌آبی اظهار داشت: کاری به گروهک‌هایی که از این فضا دنبال سوء استفاده هستند ندارم و با برخورد تهاجمی با آنها بسیار موافق هستم اما مردمی که آب ندارند، سال‌ها است ریزگردها ریه‌های شان را داغان می‌کند، هشت سال در جبهه و جنگ پایداری کردند، آبادان، خرمشهر، اهواز، دزفول، اندیمشک، شوش و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را تخلیه نکرده و با زن، بچه و خانواده‌شان مقابل بعثی‌ها مقاومت کردند، حق شان نبود چنین برخوردی ببینند.

وی ادامه داد: به قول شهید حاج قاسم سلیمانی، جواب مردم خوزستان فقط دست‌بوسی و پابوسی آنها است. آقای نماینده و استاندار این مردم شما را به چنین جایگاهی رساندند. آنها به شما اعتماد کردند و همان‌هایی هستند که بین‌شان سخنرانی کردی تا 10 رای بیشتر جمع کنی. این‌ها همان مردم هستند اما اکنون چرا خودت را از آنها جدا می کنی؟ 

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: موافق هستم به بدترین شکل با منافقین و هرکسی که می‌خواهد به این مرز تعرض کرده یا حرمت آب و خاکش را پایین بیاورد هستم اما بچه خوزستان، بچه من است. مادر خوزستان، مادر من و پدر خوزستان، پدر من است. امثال من با تشویق‌ همین افراد به چنین جایگاهی رسیدیم. وقتی بیشتر مناطق دزفول، اندیمشک، شوش و شوشتر زیر کشت زمین های زراعی است و این زمین‌ها نیاز به آب دارد، وقتی آب را به این مردم نرسانید، چرخه اقتصادی صیفی‌جات، سبزیجات و باغات را از بین می‌برید.

نکیسا اضافه کرد: کلیپی از حاج قاسم سلیمانی دارم و آن را در صفحه اینستاگرام خود استوری کردم. آن عزیز می‌گفت آن کسانی که برای دفاع از حرمین شریفین سوریه، بی‌بی دو عالم و حضرت رقیه به سوریه رفته و مدافع حرف می‌شوید، حفاظت از خوزستان دفاع از حرم است. ایشان برای ما یک قهرمان و حرفش حجت است. آقایان مسئول چرا به این صحبت عمل نمی‌کنید. باید دردتان بیاید و مانند مردم بی‌آبی بکشید و ریزگرد در گلویتان برود.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی مسئولان با ندانم کاری‌ها عرصه را برای برخی اتفاقات باز می گذارند و خلاءهایی به وجود می‌آورند که میکروب از آن رسوخ می کند. دندان از جایی که خلاء داشته باشد و به میکروب اجازه رسوخ بدهد، خراب می‌شود. وقتی نمی‌توانیم  مدیریت بحران کنیم، بلد نیستیم هواشناسی، جوشناسی کنیم،  جغرافیا را نمی دانیم و روی اتفاقات به جایگاهی می‌رسیم که نمی توانیم و بلد نیستیم برای آن تخصصی تصمیم بگیریم، به مردم فشار می آید. در این شرایط وقتی آنها می‌خواهند اعتراض کنند، چهار نفر هم پیدا می‌شوند که شروع به هتک حرمت به ساحت مقدس نظام جمهوری اسلامی می‌کنند که باید با این منافقان به بدترین شکل برخورد شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو نیما نکیسا خوزستان حاج قاسم سلیمانی بدترین شکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟

به نظر یک بازی قدرت در بایرن مونیخ در جریان است

طرفداری | در حالی که اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه از مدیریت اجرایی بایرن مونیخ کناره‌گیری کردند و بارها گفته‌اند دیگر مسئولیتی بر عهده ندارد اما هنوز از قدرت زیادی در باشگاه برخوردار هستند که این باعث شده نقش آن‌ها در بسیاری از تصمیمات مشهود باشد.

به گزارش اشتفان کومبرگر از اشپورت آینس؛ اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه تنها روی کاغذ یک عضو معمولی از هیئت نظارت بایرن مونیخ هستند اما نظرات آن‌ها در باشگاه اهمیت بسیار زیادی دارد.

در حالی که هونس در مصاحبه‌ها نظرش را بیان می‌کند و همچنین پشتیبان مکس ابرل عضو هیئت مدیره است اما رومنیگه بیش‌تر در پشت پرده کارهای خود را انجام می‌دهد. او از جمله مخالفان اصلی بازگشت یولیان ناگلزمان بود و در نهایت نیز موفق شد نظر خود را به کرسی بنشاند. این باعث ترسیدن ناگلزمان شد و در واقع او از روز اول حضورش در بایرن نیز نگرانی‌هایی در این‌باره داشت. به همین خاطر، او نمی‌خواست ریسک کند. 

رقابت اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه

اختلاف نظرات بین این دو نیز باعث سخت‌تر و پیچیده‌تر شدن روند تصمیم‌گیری در باشگاه شده، رومنیگه حامی اصلی رالف رانگنیک است اما هونس ترجیح می‌داد ناگلزمان به بایرن بازگردد. موردی که برعکس آن نیز صدق می‌کند زیرا هونس چندان موافق رانگنیک نیست. این دو، یک‌بار دیگر در حال مبارزه برای یافتن بهترین راه‌حل ممکن هستند.

همچنین این واقعیت که نام لویسن فاوره به عنوان یک راه‌حل موقت مطرح شده نیز بیش‌تر به خاطر رومنیگه است. او سال‌هاست که این سرمربی سوئیسی را تحسین می‌کند.

مکس ابرل هم‌تیمی اولی هونس

مکس ابرل باید به عنوان بخشی از تیم اولی هونس در بایرن مونیخ در نظر گرفته شود. رابطه بین این دو بسیار خوب و پایدار است و سال‌هاست که هر دو در حال تبادل نظر درباره موضوعات مختلف با یکدیگر هستند. در واقع هونس یکی از دلایل اصلی حضور ابرل به عنوان عضوی از هیئت مدیره در بایرن است.

ابرل نیز در حال حاضر سخت تلاش می‌کند جایگاهش را به عنوان فردی مستقل تثبیت کند تا بتواند بهترین گزینه ممکن را انتخاب کند. او مقابل رسانه‌ها بسیار هوشمندانه رفتار می‌کند و در داخل باشگاه نیز از اقتدار لازم برخوردار است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • (ویدیو) سخنگوی وزارت خارجه: سلاح هسته‌ای اساساً در دکترین نظامی ایران جایگاهی ندارد
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)