Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و احتمال وقوع طوفان شن در ۱۰ استان هشدار داد و از مردم خواست از تردد غیرضروری در این استان‌ها خودداری کنند.

به گزارش ایسناسازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ آورده است:  وزش باد شدید، خیزش گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا فردا (۲ مردادماه) برای استان‌های  سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، سمنان، خراسان رضوی، یزد، شرق اصفهان، شرق کرمان، یکشنبه (۳ مردادماه) برای استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان، اصفهان، یزد، قم، مرکزی و شرق کرمان و دوشنبه (۴ مردادماه) برای استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، فارس، سمنان، اصفهان، قم و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط جوی وقوع طوفان شن، کاهش دید، تاخیر در پرواز احتمالی ، اختلال در تردد جاده‌ای و وارد شدن خسارت به سازه‌های موقت و محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به خودداری از تردد غیر ضروری برای تمام گروه‌ها، احتیاط در تردد جاده‌ای، محکم کردن سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی، احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره توصیه می‌کند.

هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه، باران، رگبار و رعدوبرق و تگرگ، در نواحی کوهستانی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باران و برف و احتمال کولاک، باد شدید، کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه در استان سمنان پیش بینی می شود .

 از روز سه شنبه تا پنج شنبه، احتمال رواناب و سیلاب، احتمال خسارت سرمازدگی و تگرگ در بخش کشاورزی وجود دارد و  به همین منظور در این مدت هشدار نارنجی هواشناسی در بخش کشاورزی هم اعلام شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی در سمنان
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • هشدار زردجوی: وزش بادوتداوم رگبار‌های بهاری درسیستان وبلوچستان
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • ایران آماده بارش‌های فراگیر بهاری | صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های اردیبهشتی | تهران چه روزهایی بارانی است؟
  • ­هشدار مدیریت بحران درباره بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها
  • مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رودها خودداری کنند
  • مردم استان تهران ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رودها خودداری کنند
  • مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رود‌ها خودداری کنند