Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:04:09 GMT

برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۱۷۲

برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ناجا با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت مردم را خدشه دار کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد و ما پای امنیت مردم ایستاده ایم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تا پای جان برای امنیت مردم عزیزمان ایثار و فداکاری می‌کنیم و سند این ادعای ما شهید پرست است، افزود: زمانی که خبر شهادت را به خانواده این والامقام رساندند، با ایمانی راسخ و استوار، پایبند به ولایت اینطور بیان کردند که ما این شهید عزیز را تقدیم ولایت و امنیت مردم کرده‌ایم و فرزندان دیگری داریم که حاضریم برای امنیت این مرز و بوم تقدیم کنیم.

سردار صالحی تصریح کرد: نیروی انتظامی خوزستان که همواره برای نظم و امنیت و آرامش مردم در تلاش است در مواجهه با اشرار پا پس نخواهد گذاشت و با تمام توان با آن‌ها مقابله خواهد کرد چرا که وظیفه ذاتی ما حفظ امنیت و آسایش برای شهروندان است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: اشرار و معاندان بدانند که فرزندان بروند ایران اسلامی در نیروی انتظامی برای آرامش مردم جانفشانی خواهند کرد وهیچ محیط امنی را برای اشرار و مخلان نظم وامنیت خواهیم گذاشت و به زودی عوامل شهادت شهید پرست را شناسایی و مجازات خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظم و امنیت نیروی انتظامی امنیت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد، گفت: خدمات‌رسانی شایسته به مردم از راهبردهای مهم پلیس در تحقق پلیس جامعه محور به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس مرکزی، سردار هادی رفیعی‌کیا در جلسه شور فرماندهی انتظامی استان مرکزی در شهرستان محلات اظهار کرد: بی‌تردید اصلی‌ترین رسالت فراجا و سایر نهادهای امنیتی چیزی جز این نیست که همواره با تمام توان خود در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده و در بستر فرهنگ جهادی، در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم و پلید دشمن، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری بی منت به مردم افتخار پلیس در ارائه خدمات مطلوب به شمار می‌رود، افزود: رضایتمندی شهروندان دغدغه پلیس در ارتقا سطح خدمت رسانی در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه عزم و اراده پلیس برای ارتقا امنیت مردم و کشور جدی است تصریح کرد: پلیس تا پای جان برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان ایستاده و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

سردار رفیعی‌کیا با قدردانی از مردم استان در اجرای طرح نور و حمایت‌های مردمی در این طرح خاطر نشان کرد: مردم همواره پشتیبان پلیس در اجرای مأموریت‌های خود بوده و هستند و این همکاری و همراهی مهمترین عامل موفقیت پلیس در تأمین امنیت در جامعه به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون صورت می‌پذیرد، گفت: خدمات‌رسانی شایسته به مردم از راهبردهای مهم پلیس در تحقق پلیس جامعه محور به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر ضرورت حضور همه دستگاه‌ها در اجرای طرح نور اضافه کرد: اجرای طرح نور در راستای ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی با همراهی خوب شهروندان در حال اجراست.

کد خبر 747927

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی خوزستان به ۷۰ درصد رسید
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی