Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:36:24 GMT

بی تفاوتی ژاپنی ها نسبت به «کرونا» بعد از افتتاحیه 

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۴۱۳

بی تفاوتی ژاپنی ها نسبت به «کرونا» بعد از افتتاحیه 

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، ژاپنی ها به عنوان میزبان بازی های المپیک قوانین سختگیرانه زیادی برای برگزاری بازی ها در نظر گرفته اند تا آن حد که خیلی از شرکت کنندگان در بازی ها را دچار کلافگی کرده است.

با این حال آنها هیچ تدبیری برای پایان مراسم افتتاحیه که با خروج همزمان تمام حاضران در استادیوم ملی المپیک همراه بود، در نظر نگرفته بودند و همین مسئله هرج و مرج زیادی را موجب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از افتتاحیه تمام نمایندگان رسانه ها همزمان وارد محل تعیین شده برای حرکت به سمت وسایل نقلیه شدند و برای مدت حدود یک ساعت در صف های طولانی بودند بدون کوچکترین توجه به فاصله گذاری اجتماعی و دیگر پروتکل های بهداشتی. متاسفانه ژاپنی ها هیچ تدبیری برای این موضوع نداشتند.

کد خبر 5264086 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو مراسم افتتاحیه کاروان ورزش ایران المپیک 2020 توکیو فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران کاروان ورزش ایران المپیک توکیو باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسئله موجب شده تا کسانی که سال‌ها است در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی از استطاعت خارج شده‌اند و نمی‌توانند به حج مشرف شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز_پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در دیدار با نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانست و اظهار کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متأسفانه سال به سال مشکل‌تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد.

وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان کرد و افزود: طولانی شدن سفر حج تا ۴۰ روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج عنوان کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسئله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

آیت‌الله مکارم شیرازی، فلسفه حضور بعثه‌های مراجع در حج را خدمت‌رسانی به حجاج دانست و گفت: چنانچه بعثه‌های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینه حضور آنان تسهیل شود.

وی با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان‌ها اظهار کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند.

در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کرد.

منبع: فارس

کد خبر 745763

دیگر خبرها

  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند
  • اعلام موضع رییس جبهه اصلاحات در مورد بازگشت گشت ارشاد: این چه تدبیری است؟
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افتتاحیه مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • خشونت برخاسته از بی‌تفاوتی/تن‌ها راه تامین ثبات در منطقه/انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی
  • لغو افتتاحیه المپیک پاریس؟!
  • واکنش مکرون به احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس
  • ماکرون : امکان لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فضای باز، وجود دارد
  • مکرون احتمال لغو افتتاحیه المپیک پاریس را رد نکرد!