Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال چند روزی است به دلیل مشکلات مالی تمریناتش برگزار نمی شود و بازیکنان این تیم به دلیل اینکه دریافتی آنها به ۷۰ درصد نرسیده از وضعیتشان راضی نستند.

 تمرینات استقلال طی روزهای اخیر برگزار نشده و آبی پوشان بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان حتی یک جلسه هم تمرین نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا مجیدی تصمیم دارد در بازی با نساجی به چند ستاره تیمش استراحت بدهد. نفراتی مثل قائدی، اسماعیلی، رضاوند و… بازیکنانی هستند که به احتمال فراوان در بازی با نساجی حضور نخواهند داشت.

حسین مرادمند هم به دلیل مصدومیت در چمن مصنوعی شرایط بازی ندارد و سرمربی استقلال نمی خواهد ریسک کند تا بازیکنانش در قائمشهر دچار مصدومیت شوند.

تیم فوتبال استقلال بعد از شکست پرسپولیس راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شده و مجیدی تصمیم دارد برای این مرحله از بازیکنانش مراقبت کند. مراسم قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند پس از بازی باورنکردنی مقابل اتلتیکو (برتری 4 بر 2) به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. پس از نمایش پر انرژی در زمین، ستارگان BVB در رختکن همه چیز را به هم ریختند. متس هوملس نیز این جشن وحشیانه بروسیا را به تصویر کشید.

این مدافع باتجربه عکسی شاد از رختکن تیم در اینستاگرام منتشر کرد. ستاره های BVB، ادین ترزیچ (مربی 41) و سایر اعضای باشگاه یکدیگر را در آغوش گرفته بودند تا اولین نیمه نهایی بعد از سال 2013 را جشن بگیرند. احساسات خالص سیاه و زرد! باشگاه همچنین این ویدئوی جشن را در اینستاگرام منتشر کرد.

صدا در رختکن بسیار بلند بود، یا ریتم موسیقی ستاره های تیم در حال بالا و پریدن بودند و انگار هیچکس شرایط عادی نداشت.

شب احساسی دورتموند پس از اینکه در نیمه دوم برتری 2-0 را از دست داد ولی در نهایت بلیط نیمه نهایی خود را با یک بازگشت بزرگ رزرو کرد، دلایل کافی برای مهمانی بزرگ و پرسر و صدا فراهم کرده بود. شاگردان ترزیچ در نیمه نهایی به مصاف پاری سن ژرمن خواهند رفت. بازی رفت در دورتموند و بازی برگشت در پاریس برگزار می شود.

بسیاری از ستاره های دورتموند شادی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند، از جمله متس هوملس، که نوشت: «این دورتموند است!»

او همچنین نوشت: «به شما می‌گویم که اگر به عنوان یک بازیکن در چنین بازی‌ای و در این ورزشگاه حضور داشتید، آن وقت متوجه می شدید که در فوتبال کاری که ما انجام دادیم، نزدیک به غیرممکن است. جو سکوها، انرژی موجود در استادیوم و... چنین چیزی فقط در اینجا وجود دارد، هرگز آن را فراموش نمی کنید. هرگز!»

دیگر خبرها

  • هیچ‌کدام از ستاره‌های رئال خودخواه نیستند
  • آذرپیرا و امامی در یکی قدمی سهمیه المپیک
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!