Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس استان خوزستان گفت: ناجا با عوامل نا امنی و مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت مردم را خدشه دار کنند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی در حاشیه مراسم تشییع شهید والا مقام"ضرغام پرست" که در مصلای شهرستان ماهشهر برگزار شد، اظهار کرد: شهادت برادر، هم‌رزم و همکار عزیزم شهید مدافع امنیت"ضرغام پرست" را به ساحت مقدس آقا امام زمان(عج)، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)، مردم فهیم و قدرشناس استان خوزستان، آحاد کارکنان نیروی انتظامی خاصه کارکنان فرماندهی انتظامی استان خوزستان و خانواده معظم و معزز این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به فرمایش های فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که تاکید داشتند ما پای امنیت مردم ایستاده ایم اشاره کرد و گفت: در این راه از هیچ کوششی و دریغی فروگذار نخواهیم کرد و تا پای جان کارکنان ناجا مجاهدان فی سبیل الله برای امنیت مردم عزیزمان ایثار و فداکاری می‌کنند و سند این ادعای ما شهید پرست‌ها هستند.

رییس پلیس استان خوزستان با اشاره به اینکه برادر این شهید عزیز نیز بر اثر اصابت گلوله اشرار مسلح در حال حاضر مجروح و در بیمارستان بستری است، افزود: زمانی که خبر شهادت را به خانواده این والامقام رساندند، با ایمانی راسخ و استوار، پایبند به ولایت اینطور بیان کردند که ما این شهید عزیز را تقدیم ولایت و امنیت مردم کرده‌ایم و فرزندان دیگری داریم که حاضریم برای امنیت این مرز و بوم تقدیم کنیم.

صالحی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی استان خوزستان با عوامل نا امنی و مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند به هر نحوی از انحاء امنیت مردم عزیز ما را خدشه دار کنند، با قاطعیت برخورد خواهدکرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس خوزستان تنش آبی خوزستان شهید ضرغام پرست استان خوزستان امنیت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن