Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم دربی زیبا و تماشاگرپسندی از آب در بیاید و با احترام به تیم خوب سپاهان، ذوب آهن با اشتباهات کم و تمرکز کامل پیروز میدان باشد.

اسماعیل فرهادی در گفت‌‎وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: شرایط ذوب‌آهن سخت و پراسترس است. ۲ هفته به پایان لیگ مانده و تیم‌های سایپا، ذوب آهن، نفت مسجدسلیمان در خطر سقوط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط استرس می‌تواند تاثیر زیادی روی عملکرد تیم‌ها بگذارد. خدا هم ذوب آهن را دوست داشته و سایپا هم در این بازی‌ها باخته و از ما پیش نیفتاده است. امیدوارم در ۲ بازی باقی مانده نتایج لازم را بگیریم و این تیم ریشه دار در لیگ برتر بماند.

وی درباره سبک بازی تیم سابقش گفت: ذوب‌آهن با کیفیت بالایی بازی نمی‌کند و گل‌های بدی هم می‌خورد. آنها در مسجدسلیمان و آن شرایط سخت حریف را شکست دادند، اما در خانه که باید با تمام قوا به زمین می‌رفتند نتیجه را به نساجی واگذار کردند. ذوب آهن خیلی از بازی‌های خانگی را از دست داده (از جمله تساوی لحظات پایانی با سایپا) و باید حداقل در خانه امتیازات را حفظ می‌کرد.

بازیکن سابق سبزپوشان اصفهانی در رابطه با نبود یک رهبر در تبم و کیفیت پایین برخی بازیکنان تصریح کرد: همه می‌گویند این تیم بد بسته شده و مشخص نیست با صلاح دید کادرفنی بوده یا افراد دیگر. زمان ما جو رفاقت و همدلی در تیم وجود داشت و همه با هم رابطه خوبی داشتند، اما حالا این شرایط نیست و این غریبگی و همدل نبودن به تیم ضربه زده است. همه تلاش خود را می‌کنند، اما این واقعیت است که سطح کیفی برخی بازیکنان ذوب پایین است و تیم به این روز افتاده است.

وی افزود: زمانی بود که تیم‌ها از تقابل با ذوب آهن در اصفهان می‌ترسیدند و بازی مقابل ما سخت بود، اما حالا تیم‌های پایین جدول هم با امتیاز از فولادشهر برمی گردند که اصلا خوب نیست. این تیم فینالیست آسیا و قهرمان حذفی و مدعی لیگ بوده، اما حالا نشانی از آن روز‌ها ندارد. به همه می‌گویم دلم روشن است و تیم در لیگ می‌ماند و امیدوارم همین طور شود.

فرهادی در خصوص دربی حساس اصفهان خاطرنشان کرد: دربی اصفهان همیشه یکی از زیباترین بازی‌های ایران است و دو تیم که همواره بازیکنان بزرگ و ملی پوش داشته اند به مصاف هم رفته اند. فشار روی هر دو تیم بسیار بالاست و شرایط سختی را شاهدیم و هر دو تیم ۳ امتیاز را می‌خواهند. امیدوارم بازی زیبا و تماشاگرپسندی از آب در بیاید و با احترام به تیم خوب سپاهان، ذوب آهن با اشتباهات کم و تمرکز کامل پیروز میدان باشد. داشتن ۲ تیم برای فوتبال اصفهان حیاتی است و امیدوارم ذوب آهن در لیگ‌برتر بماند.

بیشتر بخوانید: اسدبیگی: نفتی‌ها دلیلی برای تبانی نداشتند/ ذوب‌آهن نباید اینجای جدول باشد

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب آهن سپاهان اسماعیل فرهادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن سپاهان اسماعیل فرهادی ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به شکست در سه بازی های گذشته این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: باید به طور حتم بازی مقابل استقلال خوزستان را ببریم.

مارینوس اوزونیدیس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان هفته در ۲۴ لیگ برتر افزود: چهار پنج بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان غایب هستند اما ما ۱۱ بازیکن داریم و باید نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: معتقدم که تیم ما و گل‌گهر سیرجان باوجود نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادیم، جایگاه لازم را در لیگ برتر کشور به دست نیاوردیم و بخشی از این موضوع به بدشانسی برمی‌گردد که گریبانگیر هر ۲ تیم شده است. 

سیروس پورموسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان افزود: همچنین دیگر موارد باعث شد ۲ تیم نتوانند به جایگاه لازم برسند.

وی تصریح کرد: گل گهر با وجود امکانات، ظرفیت و شرایط خوب ۲ فصل گذشته می توانست جزو مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان نیز می توانست جایگاه تک رقمی و بقای راحت تری در لیگ برتر داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: بازی  از دو جهت برای ما مهم است ابتدا باید جایگاه خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم و همانطور که بازی زیبایی را در دور رفت مقابل گل‌گهر سیرجان داشتیم، امیدوارم این اتفاق تکرار شود و فردا فوتبالی بازی کنیم که تمامی نگاه ها به سیرجان باشد.

تیم فوتبال گل گهر  امروز ساعت ۱۷:۴۵  در هفته ۲۴ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف استقلال خوزستان می رود.

دیگر خبرها

  • شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد