Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو گفت: از مردم ژاپن تشکر می‌کنم که کمک کردند تا رویای المپیک توکیو محقق شود.

خبرگزاری میزان - توماس باخ در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو گفت: «ما به همراه ورزشکارانی از ۲۰۵ کشور و تیم پناهندگان اینجا، زیر پرچم IOC دور هم جمع شدیم و این دقیقا پیغام المپیک است؛ پیغام صلح.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او خطاب به مردم ژاپن گفت: «احترامم را به مردم ژاپن اعلام می‌کنم که کمک کردند این سفر ۱۰ ساله به نتیجه برسد و المپیک در این شرایط سخت برگزار شود.»

باخ ادامه داد: «ما می‌تونیم بالاتر، سریعتر و قویتر باشیم، مشروط بر اینکه با هم باشیم؛ و این دقیقا همبستگی است که به دنبالش هستیم. بدون هیچ تبعیضی» 

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به شرایطی که برای المپیک توکیو پیش آمد، اشاره کرد و خطاب به کمیته برگزاری بازی‌ها گفت: «شما از ۱۰ سال قبل سفر‌ی را شروع کردید تا المپیک را به کشورتان بیاورید. سفر بسیار سختی بود، اما بالاخره به نتیجه رسید. از مردم ژاپن تشکر می‌کنم که کمک کردند تا رویای المپیک توکیو محقق شود.»

رییس کمیته بین المللی المپیک ادامه داد: «تشکر ویژه‌ای از داوطلبان دارم که سفیران توکیو در همه جای دنیا هستند.»

او خطاب به ورزشکاران گفت: «همین که شما توانستید دوباره تمرین کنید، مبارزه کنید و رویایتان را محقق کردید، اتفاق بزرگی است. شما الهام‌بخش ما بودید تا مبارزه کنیم و ابن المپیک را برگزار کنیم. همه این‌ها کنار هم باعث می‌شود که ما به همبستگی برسیم.»

باخ خطاب به تیم پناهندگان هم گفت: «ما خوشحالیم که شما را اینجا می‌بینیم. این خاصیت ورزش است که فارغ از هر مسئله‌ای ورزشکاران را دور هم جمع می‌کند.»

بیشتر بخوانید: برنامه کامل مسابقات ورزشکاران ایرانی در روز دوم/ رقابت در ۸ رشته با حریفان

انتهای پیام/

برچسب ها: توماس باخ المپیک توکیو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو توماس باخ المپیک توکیو کنم که کمک کردند المپیک توکیو مردم ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

شناسایی باندهای فحشا و تجارت جنسی/طرح نور هوشمند می‌شود

 فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزء اولین واحدها و بخش هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • ببینید | جزئیات جالب بیانیه سپاه پاسداران خطاب به مردم ایران در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • ببینید | پیغام نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • سلام دوباره حسین حسینی به کمیته انضباطی؛ فدای سر آن زن هوادار و تشکر از ما؟ حالا دوباره بیا!