Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در حاشیه بازدید از حوزه های برگزاری آزمون داخلی آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی و مدرسین طرح امین در خرم‌آباد گفت: این آزمون در ۳ شهرستان خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت با حضور ۱۲۶۲ شرکت‌کننده برگزار شد.

عیسی سهرابی با بیان اینکه سلامت و صیانت از  فرایند آزمون از اولویت‌های آموزش و پرورش است، بیان کرد: علاوه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه های امتحانی، ناظران و نمایندگان آموزش و پرورش  با حضور در حوزه‌های آزمون بر فرآیند برگزاری آن نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مجری برگزاری آزمون جهاد دانشگاهی است،  گفت: نتایج اولیه آزمون اواسط مردادماه جاری اعلام می‌شود و  پذیرفته شدگان بعد از  طی یک دوره آموزشی یکساله در دانشگاه فرهنگیان  بر اساس نیاز در آموزش و پرورش به کارگیری خواهند شد.

علی جودکی معاون سواد آموزی آموزش و پرورش لرستان  نیز گفت: از تعداد ۱۲۶۲ نفر شرکت کننده ۹۸۹ داوطلب خانم و ۲۷۳ داوطلب آقا بودند و از این تعداد ۴۶ نفر داوطلب طرح امین و معلم قرآنی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كوهدشت بروجرد لرستان دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده با اشاره به برگزاری مرحله کنکور سراسری در روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت امسال در ۶ حوزه در شهرستان شادگان، گفت: براساس آمار سازمان سنجش کشور بیش از یکهزار و ۸۰۰ نفر داوطلب از شهرستان شادگان در این آزمون رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان، شناسایی و به فرآیند تحصیل و کلاس‌های درس بازگردانده شدند، افزود: پیگیری موضوعات شهرستان روال بسیار خوب و منسجم قرار دارد.

صالح زاده ادامه داد: امیدواریم با روی کار آمدن هاشم خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به منظور رفع مشکلات و توسعه، عمران و آبادانی شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان خواهد افتاد.

فرماندار شادگان می‌گوید: تمهیدات لازم برای برگزاری همایش تقدیر از معلمان نمونه شهرستان، برگزاری امتحانات نهایی و کنکور، پیگیری تأمین وسایل سرمایشی مدارس، اولویت‌بندی ساخت فضا‌های آموزشی جدید، تسریع در تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه تمام و رو به اتمام نوسازی تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، پیگیری مصوبات شورای آموزش آموزش مورد تاکید است.

دیگر خبرها

  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری
  • نهضت سنددارکردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود