Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اورژانس مشهد، عصر امروز تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری در محور قوچان به چناران محدوده چهارمهن چهار مصدوم و دو فوتی بر جای‌ گذاشت.

همچنین صبح امروز در اثر واژگونی پی‌کی در جاده خواجه اباصلت به سمت بهشت رضا پنج نفر مصدوم شدند که به بیمارستان شهید کامیاب منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامداد امروز نیز برخورد دو خودرو در تقاطع ابوطالب و قرنی منجر به مصدوم شدن پنج نفر شد که مصدومین به بیمارستان امدادی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: روابط عمومی اورژانس مشهد تصادف خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: بیمارستان شهید هاشمی نژاد بزودی به دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی با هزینه‌ای بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال مجهز می‌شود که این امر گام موثری در توسعه خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خواهد داشت.

دکتر محمد دهقانی فیروز آبادی با تاکید بر لزوم توسعه خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی افزود: مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید هاشمی نژاد به عنوان مرکز دانشگاهی واقع در منطقه کم برخوردار با جمعیت زیاد بالاترین تعداد مراجعه بیماران اورژانسی را بین مراکز درمانی را داراست به گونه‌ای که پارسال  ۴۰۰ بیمار حاد قلبی پارسال در  این مرکز درمانی پذیرش شدند.

وی گفت: پارسال بیشتر این بیماران نیاز به آنژیو گرافی فوری داشتند، اما به علت نبود دستگاه تخصصی آنژیوگرافی در این مرکز، متخصصان ناچار به اعزام بیماران به دیگر مراکز درمانی شدند، اما با تخصیص دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی قلبیاین مشکل بزودی حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • ۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی
  • سلامت خانواده؛ محور برنامه های هفته سلامت در خراسان رضوی
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد