Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@19:49:50 GMT

پرسپولیسی‌ها از امشب به اردو می‌روند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۶۸۰

پرسپولیسی‌ها از امشب به اردو می‌روند

با تصمیم کادرفنی پرسپولیس اعضای این تیم برای دیدار با تراکتور از امروز به اردو می‌روند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت که آخرین دیدار خود مقابل ماشین‌سازی را با بردی پرگل پشت سر گذاشتند در دیدار بعدی خود باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با تصمیم کادر فنی، اعضای تیم بعد از تمرین امروز (جمعه) راهی هتل می‌شوند تا از امشب در اردوی پیش از بازی با تراکتور حاضر شوند‌.

شاگردان گل‌محمدی فردا آخرین تمرین خود را انجام می‌دهند و سپس آماده دیدار مقابل حریف تبریزی خود خواهند شد.

تیم پرسپولیس از ساعت 21:15 روز یکشنبه در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر به مصاف تراکتور خواهد رفت.

وکیل باشگاه پرسپولیس: فرصت ارسال لایحه دفاعیه لک 5 روز است نه 2 روز/ کمیته انضباطی باید مقررات را رعایت کند

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!

آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل نخست بود و چند گل ۳ امتیازی را هم برای تیمش به ثمر رساند. شهاب که بعد از سال‌ها بازی در بیرون از ایران دوباره به پرسپولیس برگشت، از طرف هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به گفته خودش همین فشار زیاد باعث شده بود تا او نتواند آنطور که دلش می‌خواهد کار کند. وقتی پیشنهاد از ژاپن برای این بازیکن رسید، زاهدی برای جدایی اصرار کرد و بالاخره برای جدایی از پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

شهاب طلبش را بخشید و مبلغی را هم به حساب پرسپولیسی‌ها واریز، کرد تا بتواند از این تیم جدا شود. نکته جالب توجه در خصوص جدایی زاهدی این بود که اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس کاملا با جدایی زاهدی مخالف بود و حتی این موضوع را به خود این بازیکن و مدیران پرسپولیس اعلام کرد. اوسمار از سبک بازی زاهدی خوشش می‌آمد و دوست داشت این بازیکن را در تیمش داشته باشد.

با این حال مرغ شهاب یک پا داشت و مدیران پرسپولیس هم وقتی اصرار زاهدی را برای جدایی دیدند، با این موضوع موافقت کردند. زاهدی این روز‌ها ستاره لیگ ژاپن است و در همان بدو ورودش به این لیگ حسابی درخشیده و گل‌های مهمی را برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است. درخششی که باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها از داشتن چنین مهاجم گلزنی محروم هستند. گفتنی است اوسمار در مصاحبه‌ای که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر داشت، ضمن تعریف از زاهدی ماجرای مخالفت خودش را با جدایی او تایید کرد و اعلام کرد که دوست داشت زاهدی در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • پرسپولیس شکایت را به ثنا بفرستد در خدمتم | پرسپولیسی‌ها به خانواده ام بدترین فحش ها را دادند