Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@21:30:11 GMT

مسیر راه آهن جنوب باز شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۶۸۶

با تلاش ماموران راه‌آهن جمهوی اسلامی، واگن‌های خارج‌شده در مسیر لرستان از ریل به راه‌آهن تهران جنوب بازگشتند و تردد در این مسیر سراسری از سر گرفته شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بامداد یکم مردادماه ۶ واگن از قطار باری در بلاک بیشه - قارون لرستان از خط خارج شد.

مأمورین راه آهن بلافاصله به محل اعزام و هم اکنون در حال هدایت واگن‌ها به روی خط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روابط‌عمومی راه‌آهن اعلام کرده که با اقدام به‌موقع و تلاش مأمورین راه آهن، این مسیر بازگشایی می شود و همچنین اقدامات لازم برای از سرگیری سیر روان قطارها و انجام سفر مسافرین گرامی به مقاصد مورد نظر در این محور انجام گرفته است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی در جلسه شورای اداری گفت: این پست برق تا ۲ سال آینده احداث می‌شود و برق شهر‌های جنوب استان به ویژه شهرستان‌های هشترود و چاراویماق را که با مشکل انرژی در احداث برخی کارخانه‌ها و صنایع سنگین مواجه هستند تامین خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به نیاز منطقه و سرمایه گذاری صنایع در این شهرستان در شهرک‌های صنعتی و پایاب سد سهند احداث این پست  لازم و حیاتی است.

قشلاقی همچنین از راکد ماندن قطعه پنج آزاد راه هشترود ـ مراغه انتقاد کرد و گفت: این قطعه به طول ۶ کیلومتر مسیر حیاتی برای شهر هشترود است چرا که این شهر را به اتوبان پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) و آزاد راه هشترود ـ مراغه وصل کند، مردم این شهرستان از راه ارتباطی روستایی دامناب که به جاده مرگ هم مشهور است رفت و آمد می‌کنند و هر روز شاهد بروز تصادف هستیم.

فرماندار هشترود ادامه داد: برخی کار‌های ساختمانی و عملیاتی این قطعه اتمام شده و فقط مطالبات زمین‌های کشاورزان و ۲ دهنه پل و هموار سازی این‌مسیر مانده است که باید این مسیر تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی از ممنوعیت به کارگیری اتباع افغانی در کارگاه‌ها، باغ‌ها و مزرعه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده برخورد جدی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود