Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@04:07:11 GMT

بانوان فارس در مسابقه کشوری مچ‌اندازی درخشیدند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۶۹۳

بانوان فارس در مسابقه کشوری مچ‌اندازی درخشیدند

به گزارش  خبرگزاری فارس از شیراز، چهارمین دوره رقابتهای مچ اندازی بانوان کشور که در سرعین اردبیل برگزار شد، نفرات و تیمهای برتر خود را شناخت و تیمهای تهران، فارس و گلستان هر کدام دو عنوان قهرمانی تیمی را به خود اختصاص دادند.

اسامی نفرات مدال آور تیم مچ اندازی بانوان استان فارس در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی سرعین اردبیل رده سنی جوانان به این شرح است:

سیده پریا موسوی در رده وزنی ۷۰+ کیلوگرم مدال نقره چپ دست و راست دست رده سنی امید

فاطمه سلطانی مطلق در رده وزنی ۷۰+ کیلوگرم مدال نقره چپ دست و راست دست

راضیه آشوری رده وزنی ۷۰ کیلوگرم مدال طلا چپ دست و راست دست

سحر حیدر زاده رده وزنی ۶۰ کیلوگرم مدال طلا در دست راست و مدال نقره در دست چپ

مریم پارسانیا رده وزنی ۵۰- کیلوگرم مدال نقره در چپ دست و راست دست رده سنی بزرگسال

زینب رجبی رده وزنی ۹۰ کیلوگرم مدال برنز در دست چپ

طیبه فریدزادگان رده وزنی ۸۰ کیلوگرم مدال نقره در دست چپ و دست راست

سولماز رحیمی رده وزنی ۹۰+ کیلوگرم مدال نقره در دست چپ و دست راست

شهلا مرادی رده وزنی ۷۰ کیلوگرم مدال برنز در دست راست

انتهای پیام/س

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: بانوان مسابقات مچ اندازی مرحله کشوری درخشش فارس کیلوگرم مدال نقره چپ دست و راست دست مدال نقره دست چپ دست راست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی داور محروم مُچ‌اندازی در مسابقات کشوری!

داور رشته مُچ‌اندازی که دو ماه قبل با محرومیت ۶ ماهه مواجه شده بود؛ در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد و اول شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هشتمین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 725 ورزشکار از 21 استان در دو بخش آقایان و بانوان در روزهای 15 لغایت 21 اسفندماه به میزبانی استان گلستان و در شهر گرگان برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

امضای تفاهم‌نامه میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا

در رده سنی پیشکسوتان یک ورزشکار به نام بهروز عباسی موفق شد بالاتر از حریفانش قرار بگیرد و به مقام نخست برسد.

نکته عجیب درباره عباسی، محرومیتی است که چندی قبل برای او از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در نظر گرفته شد. سایت این فدراسیون روز 25 دی ماه و به دنبال اتفاقات رخ داده در مسابقات مچ اندازی کاپ آسیا در ازبکستان با انتشار یک خبر نوشت: «در خصوص تخلفات صورت گرفته از ناحیه خانم‌ها ماهرخ‌السادات احمدپناه، معصومه عبدی و سعیده دهقان و آقای بهروز عباسی مبنی بر عدم رعایت اصول و مقررات ورزشی و اخلاقی و حواشی و وقایع صورت گرفته در داوری مسابقات مچ اندازی کاپ آسیا و با توجه به عدم احراز سوء‌نیت در انجام رفتارهای صورت پذیرفته و ذکر محدودیت های ورزشی و بین المللی در امر داوری و تصریح بر تابع بودن تمامی مقررات و مقدسات و شعایر اسلامی، حکم بر تذکر شفاهی بر رعایت ضوابط و مقررات قانونی و شئونات اخلاقی و ورزشی و اسلامی و محرومیت از حضور و شرکت در مسابقات و رویدادهای داخلی و بین المللی به مدت 6 ماه صادر و اعلام می شود.»

در این خبر نام بهروز عباسی به وضوح قید و اعلام شده که او به مدت 6 ماه از حضور و شرکت در مسابقات و رویدادهای داخلی و بین المللی محروم است؛ محرومیتی که باید تا 25 تیر ماه 1403 ادامه داشته باشد.

اینکه یک داور محروم توانسته در مسابقات حضور داشته باشد و به رقابت بپردازد، سوالی بود که در بین مخاطبان مچ‌اندازی مطرح شد.

مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: محرومیت بهروز عباسی از قضاوت و داوری بوده و او هیچ مشکلی برای حضور در مسابقات به عنوان ورزشکار نداشته است. اتفاقی که باعث محرومیت او شد؛ در حیطه داوری بود و ارتباطی با حضورش به عنوان یک ورزشکار ندارد.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود بهروز عباسی به عنوان سرپرست دبیری هیئت کردستان نیز منصوب شده، عنوان کرد: انتخاب سرپرست برای یک پست، در هیئت وظایف هیئت است و فدراسیون نمی‌تواند در این باره کاری انجام بدهد. در واقع هیئت استان باید در این باره پاسخگو باشد.

روشنی درباره پخش مسابقات مردان آهنین از تلویزیون گفت: با تلاش‌های مستمر و مساعدت مسئولان سیما، این رقابت جذاب و پرطرفدار میهمان خانه‌های  مردم عزیز کشورمان در ایام نوروز خواهد شد. ان‌شاءالله  مردم کشورمان  با دنبال کردن  رقابت‌های مردان آهنین، یاد و خاطره این برنامه را زنده کرده و شور و نشاط به خانه‌هایشان می‌آید. احتمال بسیار زیاد این برنامه از شبکه ورزش پخش خواهد شد که متعاقبا ساعت پخش را مردم می‌توانند از رسانه دنبال کنند. البته تصورم بر این است ساعت 20 هر شب باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی داور محروم مُچ‌اندازی در مسابقات کشوری!
  • ۵ مدال طلا و یک مدال نقره حاصل کار جوانان ایرانی
  • فرنگی کاران خوزستانی در ترکیه خوش درخشیدند
  • ۳ مدال حاصل درخشش فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در روز دوم مسابقات بین‌المللی
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در تورنمنت ترکیه
  • ۶ طلا و یک نقره کشتی‌گیران ایرانی در روز دوم جام قهرمانان ترکیه
  • ۶ مدال طلا و یک مدال نقره حاصل کار جوانان ایرانی
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در روز دوم تورنمنت ترکیه
  • ۵ طلا و یک نقره حاصل کار جوانان ایران در روز دوم جام قهرمانان ترکیه
  • شطرنج‌بازان خراسان رضوی هفت مدال آسیایی و کشوری کسب کرده‌اند