Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@10:43:05 GMT

اعتراض علیه نرم افزار جاسوسی اسرائیل در هند 

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۷۰۳

اعتراض علیه نرم افزار جاسوسی اسرائیل در هند 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از ایندیا اکسپرس، نمایندگان احزاب مخالف هند با اعتراض به نرم افزار صهیونیستی پگاسوس خواستار انجام تحقیق قضایی تحت نظارت دادگاه عالی کشور هند در این مورد شدند.

نمایندگان معترض با تجمع در کنار مجسمه گاندی در داخل محوطه پارلمان بنری با عنوان "پگاسوس دروازه جاسوسی" در دست داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معترضان ادعا کرده‌اند که نام چندین سیاستمدار، روزنامه نگار، وکلا و فعال هندی در لیست لو رفته اهداف بالقوه برای نظارت توسط یک سازمان ناشناس با استفاده از نرم افزار جاسوسی پگاسوس دیده می‌شود.

جنجال نرم‌افزار جاسوسی پگاسوس از هفته جاری و پس از انتشار گزارشی از سوی چندین رسانه جهانی در مورد نفوذ این نرم‌افزار جاسوسی به گوشی‌های همراه چندین فعال سیاسی، خبرنگار و مقام سیاسی در جهان آغاز شد.

تحقیقات جامع بیش از ۱۷ سازمان خبری نشان داد که از نرم‌افزار جاسوسی موسوم به "پگاسوس" ساخت شرکت فناوری صهیونیستی "ان اس او" برای جاسوسی از گوشی‌های همراه صد‌ها خبرنگار، فعال سیاسی و اجتماعی و همچنین سیاستمداران در سراسر جهان استفاده شده است.

طبق گزارش "سی ان بی‌سی" یکی از شخصیت‌های مهم که گوشی او توسط این نرم‌افزار جاسوسی هک شده است، نامزد جمال خاشقچی است که توسط عاملان حکومت سعودی در سال ۲۰۱۸ به قتل رسید.

کشور‌هایی که بیشترین استفاده را از این نرم‌افزار انجام داده‌اند شامل جمهوری آذربایجان، بحرین، مجارستان، هند، قزاقستان، مکزیک، مراکش، رواندا، عربستان سعودی و امارات می‌شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بحران آب طالبان موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان هند نرم افزار جاسوسی اسرائیل بحران آب طالبان موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان نرم افزار جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جنگ رئیس سابق شاباک علیه اسرائیل | ببینید

دریافت 3 MB

همشهری آنلاین: رئیس سابق سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شاباک در سخنانی گفته است که اگر یک فلسطینی ساکن کرانه باختری یا غزه بودم، علیه اسرائیل اعلام جنگ می کردم و می‌جنگیدم.

سران رژیم صیهونیستی به تازگی اعلام کرده‌اند بدون توجه به مخالفت‌ها و فشارهای جهانی به زودی جنگ زمینی در رفح واقع در جنوب غزه به راه خواهند انداخت.

کد خبر 839608 برچسب‌ها همشهری آنلاین اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • اقلیت خاموش درباره حمله پاکستان به افغانستان
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم صهیونیست های افراطی به توافق رسید
  • سوریه: آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه با زبان باج‌خواهی علیه دمشق سخن گفتند
  • چطور پشت خطی را در گوشی‌ها و اپراتور‌های مختلف فعال کنیم؟
  • اعتراض نشریه ترکیه‌ای به تداوم تجارت با رژیم صهیونیستی: کشتی‌های شرم را متوقف کنید
  • محکومیت عباس جدیدی با شکایت دبیر قطعی شد
  • فعال شدن نرم افزار خرم آباد من برای گردشگران نوروزی
  • یهودیانی که شعار می‌دهند رهبران سیاسی ما خرها هستند!
  • تظاهرات در پاریس علیه «خشونت پلیس» و «نژادپرستی سیستماتیک»
  • اعلام جنگ رئیس سابق شاباک علیه اسرائیل | ببینید