Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@02:35:40 GMT

نتایج رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ - روز دوم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۷۰۵

نتایج رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ - روز دوم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و دومین دوره از رقابت‌های المپیک توکیو عصر امروز با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز شد.

امروز علاوه بر برگزاری مراسم آغازین المپیک ۲۰۲۰ رشته‌ های قایقرانی، تیرو کمان و سوارکاری نیز مسابقات خود را در مرحله مقدماتی آغاز کردند.

کاروان کشورمان امروز در ۲ رشته قایقرانی و تیر و کمان ۲ نماینده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نازنین ملایی و میلاد وزیری به ترتیب در قایقرانی و تیر و کمان نماینده‌های ایران در روز افتتاحیه این مسابقات بودند.

در ادامه به عملکرد این ۲ ورزشکار در روز اول مسابقات اشاره خواهیم کرد.

نازنین ملایی (قایقرانی)

بانوی قایقران کشورمان در نخستین گام در مرحله مقدماتی در کنار قایقرانانی از آمریکا، بلاروس، پاراگوئه، سودان و نیجریه در گروه اول قرار گرفت و مسافت ۲ کیلومتری را با زمان ۷:۵۹.۰۱ دقیقه طی کرد و پس از نمایندگان آمریکا و بلاروس در رده سوم ایستاد.

ملایی با ثبت این رکورد به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد و روز دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی با حریفانش رقابت می‌کند.

میلاد وزیری (تیر و کمان)

نماینده تیر و کمان کشورمان امروز در مرحله تعیین رنکینگ مسابقات تیر و کمان حاضر شد و در انتها عملکرد چندان خوبی را از خود ثبت نکرد. وزیری با کسب ۶۲۹ امتیاز در جایگاه شصت و سوم قرار گرفت.

در این رقابت، کمانداری از کره جنوبی با کسب ۶۸۸ امتیاز اول شد. وزیری در مرحله حذفی این رقابت‌ها سه‌شنبه به میدان می‌رود.

حواشی و عجایب روز دوم رقابت‌های المپیک

۱. اولین اتفاق عجیب رقابت‌های امروز در مسابقات تعیین رنکینگ تیر و کمان پیش آمد؛ جایی که سوتلانا گومبئوا، کماندار تیم ملی روسیه در جریان بازی‌های امروز المپیک ۲۰۲۰ بر اثر گرمازدگی بیهوش شد و شرایط بدی را پشت سر گذاشت.

این ورزشکار اکنون وضعیت مناسبی دارد و حالش رو به بهبود است.

۲. کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، امروز (جمعه) اعلام کرد که نتایج آزمایش کرونای ۱۹ نفر دیگر از افراد مرتبط با این بازی‌ها مثبت شده است. به این ترتیب مجموع مبتلایان به کرونا در المپیک توکیو به ۱۰۶ مورد رسید. رقمی که می‌تواند در ادامه مسابقات از این هم بیشتر شود.

۳. تعدادی از مردم ژاپن امروز مقابل ساختمان متروپولیتن توکیو تجمع کردند و با در دست داشتن تابلو‌هایی که روی آن نوشته شده بود "هیچ المپیکی در هیچ کجا"، خواستار لغو بازی‌های المپیک شدند. این افراد معتقد هستند که برگزاری المپیک در شرایط فعلی باعث سخت‌تر شدن شرایط همه گیری ویروس کرونا در این کشور خواهد شد.

۴. بالاخره بعد از یک سال تاخیر رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ عصر امروز با برگزاری مراسم افتتاحیه خود به صورت رسمی آغاز شد. مراسم افتتاحیه‌ای که با وجود نبود تماشاگران، کشور برگزار کننده تمام سعی خود را برای برگزاری هر چه بهتر آن انجام داد. در این مراسم کاروان کشورمان نیز با حضور جمعی از ورزشکاران رژه رفت.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ رقابت های المپیک المپیک ۲۰۲۰ تیر و کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

به گزارش قدس آنلاین، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ظهر امروز (یکشنبه) در محل روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

 امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی درباره زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها گفت: مسابقات این مرحله در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد، حدفاصل هفته‌های بیست‌وچهارم و بیست‌وپنجم لیگ برتر و مسابقات مرحله یک چهارم نهایی نیز اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: مسابقات مرحله نیمه نهایی و فینال در اواخر خرداد ماه و بعد از پایان لیگ برتر برگزار خواهد شد. فینال جام حذفی نیز با تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ در کرمان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی اسنوکرباز آبادانی در مسابقات جهانی
  • پیروزی وفایی در مسابقات آزاد جهانی چین
  • مشخص‌شدن دختران پینگ‌پنگ ایران در انتخابی المپیک
  • اعزام ملی‌پوشان شمشیربازی به آخرین مرحله گزینشی المپیک
  • پیروزی اسنوکرباز خوزستان در مسابقات چین 
  • نگاهی به متفاوت‌ترین مسابقات جام رمضان، برنامه سازی و فوتبال کوچه‌ای! + فیلم
  • اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای های اسنوکر جهان
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای‌های اسنوکر جهان