Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی مسابقات المپیک توکیو، فردا (شنبه) از ساعت ۱۶ تیم فوتبال بانوان آمریکا به مصاف نیوزیلند می‌رود.

تیم فوتبال آمریکا به طور منظم در طول سال ۲۰۲۱ بازی‌های مختلفی انجام داده است. در طرف مقابل تیم نیوزیلند قبل از جدال با استرالیا ۴۹۱ روز بدون انجام مسابقه را پشت سر گذاشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا در بازی اول خود با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب سوئد شد. نیوزیلند هم با نتیجه ۲ بر یک مقابل استرالیا شکست خورد.

بیشتر بخوانید

پایان مرحله تعیین رنکینگ تیراندازی با کمان آقایان/ میلاد وزیری در جایگاه ۶۳ جدول رنکینگ قرار گرفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت ورزش ایران در سال ۱۴۰۲

ورزش ایران در سالی که گذشت روز‌های مهم و پرکاری را پشت سرگذاشت و در این روز‌ها تلخی و شیرینی‌هایی را در میادین ورزشی از ملی پوشان ایران شاهد بودیم، روز‌هایی خوب با کسب مدال‎‌های خوشرنگ و روز‌های بدی که با شکست و ناکامی به پایان رسید. در این گزارش قصد داریم به بررسی وضعیت ورزش ایران در سالی که گذشت بپردازیم.

کاروان ایران در هانگژو

در این دوره از بازی‌های آسیایی کاروان ایران با ۱۳ طلا، ۲۱ نقره و ۲۰ برنز و مجموع ۵۴ مدال، با یک رتبه افت و نزول نسبت به دوره گذشته در رده هفتم ایستاد که در این بین اولین مدال طلای تیمی شطرنج، اولین نقره ژیمناستیک، اولین مدال بانوان در رشته دوچرخه سواری بانوان و اولین مدال در رشته تنیس روی میز سورپرایز‌هایی برای ورزش ما در بازی‌های آسیایی بود. این نتایج در حالی رقم خورد که در فوتبال برخلاف انتظار‌ها در این بازی‌ها توفیقی حاصل نکرد و با شکست برابر هنگ و کنگ حذفی ناباورانه داشت. والیبال هم با وجود ناکامی بعدی در لیگ ملت‌ها در این رقابت‌ها با اقتدار مدال طلای ارزشمندی را به دست آورد.

در رقابت‌های پاراآسیایی هم ایران نتایج ویژه‌ای داشت. ملی پوشان ایران با ۱۳۱ مدال شامل ۴۴ طلا، ۴۶ نقره و ۴۱ برنز جایگاه دوم را در اختیار گرفتند که آمار خوبی برای کاروان کشورمان به حساب می‌آمد.

ناکام مثل فوتبال ایران

در سالی که گذشت نگاه ویژه‌ای روی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا بود، تیمی که با دو جین ستاره و بازیکن شاخص در حالی وارد قطر شد که همه در انتظار بازگشت ایران با جام به کشور بودند. ایران در جام ملت‌های نتایجی کاملا سینوسی را پشت سرگذاشت و یک بازی در میان عملکرد خوب و بدی را از خود به نمایش گذاشت و در نهایت موفق شد تا نیمه نهایی این رقابت‌ها پیش برود، اما بازی برابر قطر برای فوتبال ایران تراژدی تلخی را همراه خود داشت و در دیداری که ملی پوشان نمایش بحث برانگیزی را از خود به نمایش گذاشتند، در نهایت شکست تلخی در کارنامه فوتبال ایران رقم خورد و در حالی که همه امیدوار به صعود به فینال بودند، بازی برابر قطر پایان کار ایران در جام ملت‌های آسیا بود.

والیبال، پر اتفاق و پرحاشیه

والیبال ایران هم در سال گذشته روز‌های پرحاشیه کم نداشت. تیمی که در رقابت‌های هانگژو در مصاف با مدعیان پرقدرت ظاهر شد و در نهایت مدال طلای بازی‌های آسیایی را از آن خود کرد در لیگ ملت‌ها پر انتقاد ظاهر شد به گونه‌ای که تغییرات در کادرفنی این تیم حواشی جدیدی را برای والیبال ایران به همراه داشت. والیبال ایران که سودای حضور در المپیک را دارد، با سرمربی و کادرفنی جدیدش در تلاش است از آخرین شانس خود برای کسب سهمیه المپیک در خرداد سال جاری دررقابت‌های لیگ ملت‌ها به نحو احسن بهره برده و بالاخره بلیت پرواز به پاریس را ok کند.

همه چشم‌ها به سهمیه المپیک 

در سال گذشته در حالی ورزش ایران دو تورنمنت اصلی و مهمی مانند بازی‌های آسیایی هانگژو و متعاقب آن رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را پشت سرگذاشت که در اکثر رشته‌های منهای فوتبال ورزش ایران، همه نگاه‌ها به کسب سهمیه المپیک و دستیابی به بلیت حضور در پاریس برای شرکت در این فستیوال مهم ورزش در دنیا دوخته شده بود و تا امروز ورزشکاران زیادی از کشورمان موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شده‌اند. این در حالی است که با توجه به این مساله که این رقابت‌ها قرار است در اواسط تابستان سال جدید برگزار شود، تلاش‌ها از سوی ورزشکاران جامانده برای سفر به پاریس برای دریافت مجوز حضور در این رویداد مهم همچنان ادامه دارد.

منبع: برنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت ورزش ایران در سال ۱۴۰۲
  • جدال مغزها در فوتبال برزیل؛ سلسله اشتباهات و گل به خودی مدافع تومبنس مقابل کروزیرو / فیلم
  • قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس انجام شد
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • صعود منچسترسیتی و کاوتری به نیمه‌نهایی جام حذفی
  • پرسپولیس با پیکان سواری به دنبال برد در آزادی/ جدال لالیگایی در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی
  • هیچ بازیکنی بدون اطلاع سرمربی وارد باشگاه نمی‌شود
  •  مورایس: رامین رضاییان خیلی بهتر شده؛ آرزوهایی داریم که شاید به آنها نرسیم
  • دقیقی: با همراهی هواداران جنگ‌های نابرابر را بردیم
  • امید در دل رئال مادرید؛ تیبو کورتوا و ادر میلیتائو به جدال با منچسترسیتی می رسند؟