Web Analytics Made Easy - Statcounter

واینالدوم با هم تیمی های جدیدش ملاقات کرد. 

جورجینیو واینالدوم برای اولین مرتبه در تمرینات پاری سن ژرمن حاضر شد.

به گزارش طرفداری، جورجینیو واینالدوم که پس از پایان تعطیلات تابستانی خود به اردوی پاری سن ژرمن اضافه شده، امروز برای نخستین بار با این تیم تمرین کرد. تصاویری از حضور واینالدوم در تمرینات پاری سن ژرمن را در زیر مشاهده می کنید:

اولین حضور جورجینیو واینالدوم در تمرینات پاری سن ژرمن  اولین حضور جورجینیو واینالدوم در تمرینات پاری سن ژرمن  اولین حضور جورجینیو واینالدوم در تمرینات پاری سن ژرمن 

 

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مون پلیه 2-6 پاری سن ژرمن (لیگ 1 فرانسه - 2023/24)

فوق ستاره فرانسوی در شب دویستمین بازی خود در لوشامپیونه به رکورد 250 گل برای پی‌اس‌جی رسید. پاریسی‌ها بدون رقیب به قهرمانی در لیگ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند.

دانلود (60.4MB)

دیگر خبرها