Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، حوادث شب گذشته در الیگودرز با تیراندازی اغتشاشگران به سمت پلیس همراه بود که منجر به زخمی شدن چند نفر شد.دو مامور مجروح شده ماجرای پنجشنبه شب را روایت می‌کنند.

پدر جوانی که توسط اغتشاش‎گران کشته شد: قاتل فرزندم را شناسایی کنید

پدر امید آذرخوش جوان الیگودرزی که در حوادث اخیر کشته شد خواستار شناسایی اغتشاشگرانی که فرزندش را کشته‌اند شد و گفت: پسرم بسیجی و طرفدار قانون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای درگیری‌های شب گذشته در شهرستان الیگودرز چه بود؟

 سرهنگ علی گلالی پیرامون حوادث شب گذشته شهرستان الیگودرز اظهار داشت: شب گذشته ابتدا تعدادی از افراد اقدام به راه بندان جاده کمربندی الیگودرز کرده و سپس به سمت خودروهای عبوری سنگ پرانی و در عبور و مرور مردم ایجاد مشکل می‌کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال این اتفاقات فرمانده انتظامی شهرستان ورود می‌کند، تصریح کرد: افراد مذکور با سناریوی از قبل طراحی شده اقدام به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی و مردم می‌کنند.

یک کشته و ۷ مجروح

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه سلاح افراد مسلح در این حادثه «ساچمه زن» بوده است، افزود: به دنبال این حوادث ۷ نفر مجروح شده‌اند و یک نفر هم کشته شده است.

سرهنگ گلالی با اشاره به اینکه تعدادی از عاملان این ناآرامی‌ها را دستگیر کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: لیدرها و عاملان این حادثه دستگیر شده است.

سناریو از قبل برنامه ریزی شده بود

وی با بیان اینکه قطع به یقین طراحی این سناریو از قبل بوده و برنامه ریزی شده بوده است و در این رابطه شک نداریم، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در شهر الیگودرز نیست، سناریو سازی این افراد به گونه‌ای بوده که شب باشد و از تاریکی استفاده و کشته سازی کنند.

سرهنگ گلالی در مورد هویت کشته شده حوادث شب گذشته، ضمن رد تیراندازی از سوی پلیس به مردم، گفت: فرد کشته شده نیز با پلیس همراه بوده و خانواده وی نیز به این امر اذعان دارند.

شلیک به نیروهای پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان در مورد تیراندازی به نیروهای انتظامی هم افزود: تعدادی از نیروهای پلیس نیز به دلیل سنگ پرانی افراد مجروح شده‌اند و همچنین یک تا دو نفر از مأموران نیز ساچمه خورده‌اند و شواهد حاکی از آن است که به سپرهای مأموران پلیس ساچمه‌های بسیاری اصابت کرده است.

سرهنگ گلالی یادآور شد: الان آمادگی پلیس ۱۰۰ درصد است و مشکل خاصی نداریم و ان شاء الله دیگر مشکلی در شهر الیگودرز پیش نخواهد آمد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی حوادث پلیس دستگیر اخبار حوادث تیراندازی مجروح فیلم اغتشاش الیگودرز سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی فیلم فرشته حسینی فرشته حسینی و نوید محمد زاده پسر مهدی قائدی و همسرش سردار آزمون و نامزدش مهدی قائدی سردار آزمون ماسک پارتی شب گذشته کشته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی در گچساران سه کشته داشت

سرهنگ سید مسعود جهان‌بین افزود: در پی تصادف یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه کامیون کشنده در حوالی فرودگاه گچساران و مقابل پمپ بنزین شرکت نفت دوگنبدان، بلافاصله ماموران گشت پلیس راهور و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ساعت ۲ و ۲۵ دقیقیه بامداد امروز(شنبه) اتفاق افتاد بیان کرد: در این سانحه رانندگی راننده و ۲ نفر از سرنشینان خودرو سواری سمند جان باخت.

جهانبین ابراز کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور و در حال بررسی است.

وی تاکید کرد: یک نفر از مصدومان این حادثه جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل و وضعیت جسمانی آن مطلوب است.

جهانبین تصریح کرد: عدم بهره برداری از فاز سوم کمربندی موجب تردد ناوگان حمل و نقل مسافر در معابر شهری گردیده که علاوه بر اخلال در تردد وسایل نقلیه موجب بروز حوادث ترافیکی بویژه تصادفات جرحی و فوتی گردیده که ادامه روند به شکل کنونی احتمال وقوع تصادفات بیشتر را دارد.

رئیس پلیس راهور گچساران، به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد جمع‌آوری شدند
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه‌سوری
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال
  • برقراری ارتباط آنلاین پلیس راهور و بیمه تا اوایل سال جدید
  • جزئیات جدیـد از چگونگی مرگ تلخ «نگار کریمیان»؛ چه کسی دستـور شلیک داد؟
  • کشته شدن دختر 21 ساله در شلیک اشتباه پلیس / دایی نگار کریمیان : مامور انتظامی اصلا ايست نداد
  • هم میهن: معترضان به وضع حجاب پشت شان به کجا گرم است که پلیس را می زنند و طلبکار می شوند
  • سانحه رانندگی در گچساران سه کشته داشت
  • سه کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی دوگنبدان
  • فوت ۵ هزار نفر در تصادفات نوروزی ۵ سال اخیر