Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد جباری شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از متهمان دستگیر شده از ضاربان اصلی فرد مقتول است، ضمن اینکه تحقیقات درباره وقوع این درگیری تا نتیجه نهایی ادامه دارد.

وی درباره علت این درگیری گفت: تعدادی از اهالی ۲ روستای اطراف سنندج روز چهارشنبه پس از درگیری به دلیل اختلافات ملکی، زخمی و مصدوم و به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می‌شوند که طرف مقابل اختلاف آن‌ها را تعقیب و در محیط بیمارستان با اسلحه سرد بار دیگر به آنان حمله ور می‌شوند که در این درگیری یکی از افراد بشدت مجروح و در بیمارستان فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان با هشدار به متهمینی که در این حادثه دست داشته و متواری شده اند، اضافه کرد: تمامی این افراد شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد.

جباری با تاکید بر اینکه دستگاه قضا در برخورد با کسانی که امنیت و آرامش عمومی جامعه را دچار اخلال کنند هیچ اغماض و مماشاتی نخواهد داشت، افزود: مردم استان اطمینان خاطر داشته باشند که مجرمین و متعرضین به امنیت و آرامش عمومی، هیچ راه فراری از دست قانون نداشته و دستگاه قضای استان بدون هیچ مسامحه‌ای بشدت با آنان برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها دادگستری کردستان درگیری سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کردستان درگیری دادگستری کردستان درگیری سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم

مهدی رمضانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰میلیون نفر از مردم کشور عضو کتابخانه‌های عمومی هستند و از این تعداد، سه میلیون نفر کتاب به امانت گرفته و تراکنش داشته‌اند.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور یکی از برنامه‌های این نهاد را توسعه کتابخانه‌های سیار اعلام کرد و گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این مساله در مناطق حاشیه و روستایی داشته به گونه‌ای که تعداد کتابخانه‌های سیار از ابتدای دولت تاکنون از ۲۵ مورد به بیش از ۵۰ مورد افزایش یافته است.

رمضانی با بیان اینکه تکمیل کتابخانه‌های مرکزی اولویت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، گفت: برای دسترسی آسان به کتابخانه و عدالت در این حوزه، ایجاد کتابخانه‌های سیار در مکان‌های پرجمعیت که امکان احداث کتابخانه ثابت وجود ندارد مورد تاکید است.

وی بیان کرد: ۲۰۰ خودرو در آینده نزدیک، تجهیز و به کتابخانه‌های سیار در کشور اضافه خواهد شد.

رمضانی افرود: سیاست کلی ما تکمیل کتابخانه‌های مرکزی است، چرا که این کتابخانه‌ها سطح فرهنگی استان‌ها را تغییر خواهند داد، ضمن اینکه در سالجاری تکمیل و توسعه پروژه‌های کتابخانه‌ای از لحاظ سخت، افزاری و نرم‌افزاری در اولویت خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین