Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@07:14:13 GMT

نکیسا: باید با منافقین به بدترین شکل برخورد کرد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۷۸۰

نکیسا: باید با منافقین به بدترین شکل برخورد کرد

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید با منافقین به بدترین شکل برخورد کرد. به گزارش پول نیوز، نیما نکیسا درباره شرایط فعلی استان خوزستان به دلیل مشکل بی‌آبی اظهار داشت: کاری به گروهک‌هایی که از این فضا دنبال سوء استفاده هستند ندارم و با برخورد تهاجمی با آن‌ها بسیار موافق هستم، اما مردمی که آب ندارند، سال‌ها است ریزگرد‌ها ریه‌های شان را داغان می‌کند، هشت سال در جبهه و جنگ پایداری کردند، آبادان، خرمشهر، اهواز، دزفول، اندیمشک، شوش و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را تخلیه نکرده و با زن، بچه و خانواده‌شان مقابل بعثی‌ها مقاومت کردند، حق شان نبود چنین برخوردی ببینند.

وی ادامه داد: به قول شهید حاج قاسم سلیمانی، جواب مردم خوزستان فقط دست‌بوسی و پابوسی آن‌ها است. آقای نماینده و استاندار این مردم شما را به چنین جایگاهی رساندند. آن‌ها به شما اعتماد کردند و همان‌هایی هستند که بین‌شان سخنرانی کردی تا ۱۰ رای بیشتر جمع کنی. این‌ها همان مردم هستند، اما اکنون چرا خودت را از آن‌ها جدا می‌کنی؟

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: موافق هستم به بدترین شکل با منافقین و هرکسی که می‌خواهد به این مرز تعرض کرده یا حرمت آب و خاکش را پایین بیاورد هستم، اما بچه خوزستان، بچه من است. مادر خوزستان، مادر من و پدر خوزستان، پدر من است. امثال من با تشویق همین افراد به چنین جایگاهی رسیدیم. وقتی بیشتر مناطق دزفول، اندیمشک، شوش و شوشتر زیر کشت زمین‌های زراعی است و این زمین‌ها نیاز به آب دارد، وقتی آب را به این مردم نرسانید، چرخه اقتصادی صیفی‌جات، سبزیجات و باغات را از بین می‌برید.

نکیسا اضافه کرد: کلیپی از حاج قاسم سلیمانی دارم و آن را در صفحه اینستاگرام خود استوری کردم. آن عزیز می‌گفت آن کسانی که برای دفاع از حرمین شریفین سوریه، بی‌بی دو عالم و حضرت رقیه به سوریه رفته و مدافع حرف می‌شوید، حفاظت از خوزستان دفاع از حرم است. ایشان برای ما یک قهرمان و حرفش حجت است. آقایان مسئول چرا به این صحبت عمل نمی‌کنید. باید دردتان بیاید و مانند مردم بی‌آبی بکشید و ریزگرد در گلویتان برود.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی مسئولان با ندانم کاری‌ها عرصه را برای برخی اتفاقات باز می‌گذارند و خلاء‌هایی به وجود می‌آورند که میکروب از آن رسوخ می‌کند. دندان از جایی که خلاء داشته باشد و به میکروب اجازه رسوخ بدهد، خراب می‌شود. وقتی نمی‌توانیم مدیریت بحران کنیم، بلد نیستیم هواشناسی، جوشناسی کنیم، جغرافیا را نمی‌دانیم و روی اتفاقات به جایگاهی می‌رسیم که نمی‌توانیم و بلد نیستیم برای آن تخصصی تصمیم بگیریم، به مردم فشار می‌آید. در این شرایط وقتی آن‌ها می‌خواهند اعتراض کنند، چهار نفر هم پیدا می‌شوند که شروع به هتک حرمت به ساحت مقدس نظام جمهوری اسلامی می‌کنند که باید با این منافقان به بدترین شکل برخورد شود.

منبع: فارس

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نکیسا منافقین منافقین فوتبال بدترین شکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتلاق؛ ماجرای واقعی یک شبکه جاسوسی منافقین

«یکی از شبکه‌های جمع‌آوری اخبار و جاسوسی منافقین در دهه ۶۰، شبکه تفرشی‌ها - خانبانی است که تا به‌حال جز معدود اشاراتی، چیزی درباره‌اش گفته نشده است. شبکه‌ای کم‌تعداد (سه زن و سه مرد که با هم زن و شوهر بودند) ولی با کیفیت دسترسی بالا به اخبار مملکتی که از سال ۶۵ تا ۶۷ فعال بود.»

به گزارش ایسنا، "محمدامین فرج‌الهی"، مطلب پیوست را با عنوان "گزارشی از یک پرونده جاسوسی مهم سازمان منافقین در دهه شصت" نوشته است و بنا به گفته نویسنده، «آنچه این کیس را با سایر کیس‌های جاسوسی این سازمان متفاوت می‌کند، این است که اعضای این شبکه جاسوسی نه‌تنها با سازمان مجاهدین خلق قرابتی نداشته‌اند، بلکه سال‌ها از منتقدان و مخالفان آن بوده‌اند. اما در یک بازه‌ی زمانی و بر اساس تحلیلی غلط، تصمیم به همکاری با این سازمان گرفتند. این انتخاب شاید در نگاه خود آنها موقت و تاکتیکی بود، اما مثل فرو رفتن در باتلاقی بود که هرچه می‌گذشت، بیشتر در آن فرو می‌رفتند.»

در بخش‌هایی از این مطلب آمده است:

«سیدحسین سیدتفرشی‌ها که معاونت اداره‌کل صنایع فلزی وزارت صنایع سنگین است، مهدی خانبانی داروخانه‌دار و حمید آقایی کارمند شرکت کیان‌تایر؛ هر سه در سالهای ابتدایی انقلاب از فعالین جنبش مسلمانان مبارز متعلق به حبیب‌الله پیمان و اصحاب نشریه امت بودند و به لحاظ تئوریک و سیاسی جزو منتقدان مشی سازمان مجاهدین خلق محسوب می‌شدند.

آنها از سال ۶۵ تصمیم می‌گیرند برای آگاهی‌بخشی به جامعه، با حفظ مرزبندی‌شان با منافقین، اخباری که مردم دسترسی کمتری به آن دارند را، برای سازمان ارسال کنند تا با پخش آنها از رادیو مجاهد، مردم آگاه شوند. این تصمیم، آغاز ارتباطی است که این سه مرد و همسرانشان را به وادی جاسوسی برای سازمان می‌کشاند.

بخش اطلاعات سازمان در ملاقات‌های خارج از کشور با آنها، موفق می‌شود این شبکه محدود اما کِیفی را به سمت اهداف مطلوب خود برای جمع‌آوری اطلاعات سوق دهد. سابقه آنها و دوستی با چهره‌هایی چون دکتر پیمان، عزت‌الله سحابی و ابراهیم یزدی؛ دوستی شخصی‌شان با برخی مسئولین نظام از قبل انقلاب و ارتباطات فعلی‌شان؛ باعث تسهیل دسترسی آنها به  اطلاعات اقتصادی و نظامی کشور و محافل سیاسی دو جناح راست و چپ کشور می‌شود. هر دوهفته یک‌بار اخبار این حیطه‌ها جمع‌آوری و پس از نامرئی‌نویسی به آدرس‌های پوششی منافقین در آلمان ارسال شود.

سرنوشت این جمع شش‌نفره، خیلی مفصل است ولی آنچه در این متن می‌گنجد این است که تفرشی‌ها و خانبانی دستگیر و اعدام می‌شوند، همسرانشان هم به خاطر این‌که بیشتر جمع‌آوری اخبار اجتماعی را برعهده داشته‌اند پس از مدتی آزاد می‌شوند. حمید آقائی و همسرش عفت گوهری که موفق شده بودند از ایران فرار کرده و خود را به مقر منافقین در عراق برسانند، پس از چندسال نسبت به سازمان مساله‌دار شده و پس از جدایی، از زمستان ۱۳۷۰ ساکن هلند می‌شوند. گوهری سالهاست از فعالین فمنیستی و حمید آقائی هم از اعضای "شورای عالی مدیریت گذار" است که مهرماه ۱۳۹۸ توسط حسن شریعتمداری راه افتاده است.(https://t.me/payameshaheed/۸۲)»

متن کامل این مطلب را در فایل ضمیمه مطالعه کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح دو فوریتی برخورد با جرم‌های خشن در فرآیند قانونگذاری است
  • استقرار بیش از ۱۶۰ تیم پلیس راه در خوزستان/ برخورد با خودروهای دارای سرعت‌های انفجاری
  • باتلاق؛ ماجرای واقعی یک شبکه جاسوسی منافقین
  • (ویدئو) حمله وحشتناک سگ روتوایلر به یک زن
  • انتقاد شدید نویدکیا از مسئولان شرکت مس
  • چوپان در پاسخ به آرنولد: از شما و مردم ایران انگیزه می گیرم
  • پربحث‌ترین اخبار ورزش ایمنا در سال ۱۴۰۲
  • ۴ پرده از سرنوشت کودکان گمشده منافقین
  • چوپان در پاسخ به آرنولد: از شما و مردم ایران انگیزه می‌گیرم
  • چه پیش‌بینی شگفت‌انگیزی!