Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@02:31:02 GMT

شکست هر پنج فرنگی کار ایران در دور مقدماتی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۷۸۱

دور مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.

به گزارش پول نیوز، مسابقات پنج وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، از ساعت ۱۴ امروز در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۸ کیلوگرم سامان ناصری پور در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب پاول بوندار از روسیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در مرحله بعد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در وزن ۵۵ کیلوگرم علی اصغر سام دلیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل والری مانگوتوف از روسیه شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده‌ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سید محمد مهدی میری در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۵ از سد سعید سوسوزا از قرقیزستان گذشت وی در دور دوم در مصاف با نیهات کارا از ترکیه با نتیجه ۶ بر ۱ مغلوب شد. در صورت راه یابی این کشتی گیر ترکیه‌ای به دیدار فینال، میری شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست می‌آورد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم امیررضا آریامقدم در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب میهایل گوتو از مولداوی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، آریامقدم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امید پایدار در دور اول با نتیجه ۴ بر صفر داویت مگلادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل جوهر اوزاروف از قزاقستان با نتیجه ۲ بر ۲ پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آرتور بویچوک از اوکراین با نتیجه ۵ بر ۲ و ضربه فنی مغلوب شد. در صورت راهیابی این کشتی گیر اوکراینی به دیدار فینال، پایدار به گروه بازنده‌ها خواهد رفت.

منبع: فدراسیون کشتی

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فرهنگی شکست کشتی کشتی گیر دور نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز شاگردان محمدی در تورنمنت ترکیه/ ۳ طلا و یک نقره فرنگی‌کاران ایران

در پایان روز نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام قهرمانان ترکیه، آزادکاران ایران به ۴ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز رسیدند و فرنگی‌کاران ایران نیز صاحب ۳ طلا و یک نقره شدند.

به گزارش ایسنا، در پایان روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام قهرمانان ترکیه، آزادکاران ایران در اوزان ۵۷، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم، صاحب ۴ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز شدند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علی مومنی پس از کسب دو پیروزی مقابل رقبای خود راهی فینال شد. وی در این مسابقه با نتیجه ۵ بر ۳ حریف خود را شکست داد و طلایی شد.

علی یحیی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از پیروزی در دو مسابقه به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله مغلوب کشتی گیری از قرقیزستان شد و راهی رده بندی شد. یحیی پور در این دیدار حریف خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و به نشان برنز رسید.

در وزن ۷۰ کیلوگرم علی کرمپور پس از پیروزی در سه مسابقه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با پیروزی مقابل حریف خود راهی فینال شد. کرمپور در فینال حریف خود را ضربه فنی کرد و به مدال طلا رسید.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مجید باقری پس از پیروزی در دو مسابقه در مرحله نیمه نهایی در مقابل مسعود آسترکی دیگر نماینده کشورمان در این وزن به پیروزی رسید و فینالیست شد.

باقری در فینال با نتیجه ۸ بر صفر حریف خود از کشور ترکیه را مغلوب کرد و صاحب گردن آویز طلا شد. آسترکی دیگر نماینده کشورمان نیز در دیدار رده بندی ۸ بر ۵ کشتی گیری از آذربایجان را شکست داد و برنزی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم آرین سجادی پس از پیروزی در مقابل حریفش راهی نیمه نهایی شد. وی با مغلوب کردن حریف خود راهی فینال شد. ابوالفضل بابالو دیگر نماینده کشورمان نیز که در آنسوی جدول قرار دارد با یک پیروزی به نیمه نهایی رسید.

وی در این مرحله از سد کشتی گیری از ترکیه گذشت و فینالیست شد. بابالو در فینال با نتیجه ۸ بر ۵ سجادی را مغلوب و به مدال طلا رسید.

همچنین در کشتی فرنگی، نمایندگان ایران در ۴ وزن نخست صاحب ۳ طلا و یک نقره شدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم کشتی گیری از ترکیه را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. سروش خواجه امیری دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از استراحت در دور اول، دور دوم کشتی گیر ترکمنستان را شکست داد.

دو نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم قرار گرفتند که علی احمدی وفا موفق شد با شکست خواجه امیری فینالیست شود. احمدی وفا در این دیدار حریف خود را شکست داد و طلایی شد. خواجه امیری نیز در دیدار رده بندی مغلوب حریف خود شد و دستش از مدال کوتاه ماند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدمتین سالمی در دور اول کشتی گیری از ترکیه را شکست داد. وی پس از شکست حریفان راهی فینال شد. سالمی در فینال مغلوب حریف ترکیه ای خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا عبدولی در کشتی نخست از سد حریفی از ازبکستان گذر کرد. وی پس از شکست حریفان راهی فینال شد. وی در این دیدار مقابل حریفی از ازبکستان به پیروزی رسید و طلایی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار دور اول کشتی گیر ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم حریفی از ازبکستان را مغلوب کرد. کشتکار با پیروزی در مرحله نیمه نهایی راهی فینال شد.

وی در دیدار نهایی حریف ترکیه ای را شکست داد و صاحب گردن آویز طلا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی با اقتدار تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران
  • قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران در تورنمنت ترکیه
  • قهرمانی با اقتدار تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران در جام قهرمانان ترکیه
  • نایب قهرمانی آزادکاران جوان ایران در تورنمنت ارمنستان با ۲ طلا و ۵ برنز
  • کسب ۲ مدال طلا و ۳ مدال برنز توسط آزادکاران
  • ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز شاگردان محمدی در تورنمنت ترکیه/ ۳ طلا و یک نقره فرنگی‌کاران ایران
  • ۲ نشان طلا و ۲ برنز آزادکاران جوان ایران در جام واردانیان
  • ۲ طلا و ۲ برنز آزادکاران جوان ایران در تورنمنت ارمنستان
  • شکست قهرمان جهان در مبارزه انتخابی تیم ملی
  • کاراته وان آنتالیا؛ رقابت ۷ کاراته کای ایران در روز نخست