Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@10:47:32 GMT

تست کرونای بازیکنان تیم ملی فوتسال منفی شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۸۰۲

تست کرونای بازیکنان تیم ملی فوتسال منفی شد

خبرورزشی – تیم ملی فوتسال ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود برای شرکت در تورنمنت دوستانه عازم تایلند شده است.

ابوالفضل کریمیان مدیر تیم ملی فوتسال گفت: روز پنجشنبه ساعت ۱۳ به وقت محلی به بانکوک رسیدیم و پس از ترک فرودگاه و به محض ورود به هتل محل اقامت، از همه اعضای تیم تست کرونا گرفته شد.

وی ادامه داد: بر اساس پروتکل‌های در نظر گرفته شده، تا زمان مشخص شدن پاسخ تست‌ها باید در اتاق‌ها می‌ماندیم و امکان تردد در خارج از اتاق‌ها را نداشتیم و حتی وعده‌های غذایی در اتاق سرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تیم ملی فوتسال از اعلام پاسخ تست‌ها خبر داد و به سایت فدراسیون فوتبال گفت: امروز صبح نتیجه تست همه اعضا منفی و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری تمرین انجام شد. به این منظور ساعت مورد نظرمان را به مسئولان برگزاری تورنمنت اعلام کردیم و نخستین تمرین ایران از ۱۵ تا ۱۶ (به وقت محلی) در سالن اصلی مسابقات برگزار شد.

کریمیان افزود: البته ساعت ۱۱ صبح نیز یک تمرین کششی مختصر از سوی کادر فنی برای بازیکنان به اجرا گذاشته شد. بر اساس اعلام قبلی نخستین بازی ما در این تورنمنت سوم مرداد مقابل تیم لیتوانی از ساعت ۱۳ به وقت محلی برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل باشگاه پیکان در محل تمرین تیم خود حاضر شد و دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.
مددی که همواره ارتباط خوبی با تیم خود داشته امروز در تمرین تیم پیکان حاضر شد و به بازیکنان این تیم روحیه داد تا در ادامه فصل نتایج مثبت این تیم ادامه داشته باشد.

پیکان در نیم فصل دوم شرایط نسبتا بهتری در مقایسه با شروع فصل داشته و از محدوده خطر تا حدودی فاصله گرفته است.
این تیم بعد از برد مقابل سپاهان شرایط روانی بهتری داشته و در هفته‌های اخیر نشان داده که با وجود جوانی بازیکنانش می‌‍تواند از سقوط فرار کند و حتی رتبه قابل توجهی در جدول به دست بیاورد.

مددی در صحبت‌های خود با بازیکنان دلگرمی داد تا این نتایج مثبت ادامه داشته باشد و البته از کادر فنی تیمش حمایت کرد.
گفتنی است پیکان در بازی اخیر خود با دو گل از تیم هوادار عقب بود اما در نهایت با یک بازگشت بزرگ در این بازی هم شکست نخورد تا نشان دهد به کیفیتی رسیده که راحت شکست نمی‌خورد حتی اگر در این تیم ستاره یا مهره‌های تعیین کننده و شاخصی وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست