Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@04:14:32 GMT

فقط چند ساعت تا استارت صفرزاده درالمپیک

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۸۵۰

فقط چند ساعت تا استارت صفرزاده درالمپیک

برترین دوچرخه سواران جهان ساعت ۶:۳۰ صبح فردا در خط استارت استقامت جاده المپیک توکیو می ایستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری، کمتر از ۱۲ ساعت تا آغاز رقابتهای دوچرخه سواری المپیک توکیو باقی مانده است.

سعید صفرزاده نماینده ۳۶ ساله تبریزی کشورمان که سابقه فتح چندین مرحله تور ایران-آذربایجان و بسیاری از تورهای آسیایی دیگر را دارد ساعت ۶:۳۰ صبح شنبه در مسیری که تخصصش است پا به رکاب می شود تا شاید بتواند تاریخ سازی کند و در جایگاهی بهتر از آنچه تا کنون نمایندگان کشورمان در جاده های المپیک کسب کرده اند را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المپیک توکیو با حواشی بسیارش برگزار شد و این اولین دوره است که نماینده کشورمان باید به تنهایی در خط استارت استقامت جاده المپیک بایستد: فضایی متفاوت با تمامی ادوار المپیک برای دوچرخه سواری که باعث ایجاد شرایط سخت برای تنها نماینده کشورمان خواهد شد.

صبح فردا ورزشکاران بزرگی در خط استارت استقامت جاده ۲۳۴ کیلومتری توکیو خواهند ایستاد که در این متن می خواهیم با ده ورزشکار نامدار از ده کشور حاضر بیشتر آشنا شویم.

Alejandro Valverde

 شماره ۱۹ مسابقه فردا یعنی نماینده باتجربه اسپانیا اولین نفر این لیست است: والورده با ۴۱ سال سن، ۱۷۷ سانتی متر قد ، ۶۱ کیلوگرم وزن و سه فرزند: سابقه کسب مدال طلا قهرمانی جهان جاده در سال ۲۰۱۸، کسب بیش از ۴۰ سکو قهرمانی در تورهای جهانی و تخصص ویژه در مسیر های کوهستانی است.

وی از سال ۲۰۰۲ در تورهای جهانی رکاب می زند و بیش از ۸ سال است که در پرو تیم مویستار اسپانیا عضویت دارد.

Jakob Fuglsang

شماره ۴۴ مسابقه فردا دوچرخه سوار ۳۶ ساله کشور دانمارک دومین دوچرخه سوار لیست ما است: فولسانگ ۱۸۱ سانتی متر قد،  ۶۵ کیلوگرم وزن و سابقه کسب مدال نقره المپیگ ۲۰۱۶ ریو را در کارنامه خود دارد، او از سال ۲۰۱۳ عضو پرو تیم آستانا قزاقستان است و یکی از ورزشکاران خوش فکر این تیم در تمامی تورهای جهانی به حساب می آید.

NIBALI Vincenzo

شماره ۲۸ مسابقه فردا بر روی لباس نماینده ۳۶ ساله و خوش اخلاق ایتالیا می باشد که سومین نفر لیست ما را به خود اختصاص داده است: نیبالی ۱۸۰ سانتی متر قد، ۶۵ کیلوگرم وزن دارد و فاتح تور فرانسه ۲۰۱۴ است.

وی یکی از بهترین دوچرخه سواران مسیرهای کوهستانی در سال های گذشته بوده است و با فتح تور فرانسه:تور ایتالیا در دو دوره و تور اسپانیا می توان او را یکی از شانس های قهرمانی در رقابت فردا دانست.

نیبالی بیش از ۱۵ سال است که در تورهای جهانی رکاب می زند و در حال حاضر عضو تیم ترک سگافردو می باشد.

QUINTANA Nairo

شماره ۳۷ مسابقه فردا بر روی لباس کسی نیست جز اسطوره جوان کلومبیایی تور ایتالیا در سال ۲۰۱۴ کویینتانا ۳۱ ساله پنجمین نفر لیست ما است: کویینتانا ۱۶۷ سانتی متر قد و ۵۸ کیلوگرم وزن دارد:فتح مراحل کوهستانی تخصص این دوچرخه سوار خوش تکنیک کلمبیاییست.

کویینتانا در کنار هم تیمی خود ریگوبرتو اوران دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن یکی از شانس های کسب مدال در رقابت فردا خواهد بود.

MAJKA Rafal

شماره ۷۱ مسابقه فردا دوچرخه سوار پر قدرت ۳۱ ساله لهستانی است: مایکا ۱۷۳ سانتی متر قد، ۵۸ کیلوگرم وزن و سابقه پوشیدن پیراهن کوهستان تور فرانسه را در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ دارد.

مایکا در المپیک ۲۰۱۶ ریو موفق به کسب مدال برنز استقامت جاده شد و با تخصصی که در مسیرهای کوهستانی دارد امسال شانس خودش را برای کسب مدال طلا امتحان خواهد کرد.

وی ۹ سال است که در تورهای جهانی رکاب می زند و در حال حاضر عضو تیم امارات است: تیمی که موفق شد با عملکردی بسیار خوب سه پیراهن را برتن ورزشکار جوان خود در تور فرانسه نگه دارد و در مجموع تیمی نیز در جایگاه ۱۰ قرار بگیرد.

DUMOULIN Tom

شماره ۲۹ برتن استقامت جاده المپیک توکیو برتن ورزشکار هلندی فردا خواهد بود که سابقه کسب دو طلای قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷ و نقره تایم تریل المپیک ۲۰۱۶ ریو را دارد: دومولین ۳۱ سال سن، ۱۸۶ سانتی متر قد و ۵۸ کیلو گرم وزن دارد.

تام دومولین هلندی که سابقه فتح تور ایتالیا را در سال ۲۰۱۷ دارد:تور فرانسه امسال را پس از یک حادثه به سودای کسب مدال در المپیک رها کرد و از ادامه تور کنار کشید.

وی در ۱۱ سال است که در تورهای جهانی حضور دارد و در حال حاضر عضو تیم جامبو می باشد.

LUTSENKO Alexey

شماره ۹۱ رقابت فردا بر تن مرد طلایی بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از تیم ملی قزاقستان است: لوتسنکو ۲۸ سال سن ،  ۱۷۴ سانتی متر قد و ۷۴ کیلوگرم وزن دارد. لوتسنکوی قزاق دو طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ در تایم تریل و استقامت جاده:طلای تایم تریل انفرادی بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره و طلای قهرمانی جهان زیر ۲۳ سال ۲۰۱۲ را در کارنامه خود دارد.

وی با حضور ۸ ساله خود در تورهای جهانی:فتح یک مرحله از تور فرانسه ۲۰۲۰، قرار گرفتن در جایگاه هفتم تور فرانسه امسال نشان داده است که آمادگی خوبی برای کسب مدال المپیک توکیو دارد.

لوتسنکو هشت سال است که عضویت در پرو تیم آستانا دارد.

 

Wout van Aert

شماره ۴ مسابقه استقامت ۲۳۴ کیلومتری فردا بر تن ورزشکار جوان ۲۶ ساله تیم ملی بلژیک است: ووت ۱۸۷ سانتی متر قد، ۷۸ کیلوگرم وزن و سال سابقه در تورهای جهانی دارد.

نکته جالب در مورد ووت بلژیکی که هم وطن اددی مرکس اسطوره دوچرخه سواری جهان است کسب چهار مدال طلای جهان در رشته سایکل کراس است و این در کنار فتح شش مرحله تور فرانسه در سال های ۲۰۱۹،۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نشان از لیاقت این ورزشکار جوان برای کسب مدال المپیک در مسیری کوهستانی دارد.

ووت در حال حاضر عضو تیم جامبو است و در تور فرانسه امسال موفق به کسب جایگاه ۴ پیراهن کوهستان شد.

Richard Carapaz

شماره ۶۰ رقابت فردا برتن ورزشکار  ۲۸ ساله اکوادوری است: کاراپاز ۱۷۰ سانتی متر قد ، ۶۲ کیلوگرم وزن  و سابقه فتح تور ایتالیا در سال ۲۰۱۹ را دارد.

کاراپاز با قرار گرفتن در جایگاه سوم تور فرانسه امسال یکی از دوچرخه سواران آماده المپیک امسال استو

وی ۷ سال است که در تورهای جهانی رکاب می زند و دو سال است که در تیم اینووس عضویت دارد.

Tadej Pogacar

شماره ۶ استقامت جاده المپیک توکیو برتن کسی نیست جز اسطوره ۲۲ ساله اسلوونیایی که یکی از اصلی ترین شانس های المپیک امسال است: پوگاچار ۱۷۶ سانتی متر قد، ۶۶ کیلوگرم وزن دارد.

جوان ۲۲ ساله اسلوونیایی با فتح دو دوره ی تور فرانسه در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ ، کسب پیراهن کوهستان و جوان ترین فرد تور فرانسه در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ و پیراهن برترین دوچرخه سوار جوان تور اسپانیا در سال ۲۰۱۹ شاید با کمک هم تیمی خوبش یعنی فاتح تور فرانسه ۲۰۱۷ روگلیچ ۳۱ ساله بتواند مدال طلای المپیک توکیو را کسب کند و نام خود را در کنار بزرگان دیگر جای دهد.

وی چهار سال است که در تورهای جهانی رکاب می زند و در سه سال اخیر عضویت تیم امارات را دارد.

سعید صفرزاده نماینده شایسته کشورمان است که صبح فردا با شماره ۱۲۲ در خط استارت استقامت جاده المپیک توکیو خواهد ایستاد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دوچرخه سواری المپیک توکیو۲۰۲۰ دوچرخه سواری سعید صفرزاده حال حاضر عضو تیم کیلوگرم وزن کیلوگرم وزن دوچرخه سواری سانتی متر قد مسابقه فردا تور ایتالیا دوچرخه سوار رقابت فردا کسب مدال ۳۱ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق بعضی مناطق ۴ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع موقت برق بعضی مناطق شهرستان‌های سیاهکل، لاهیجان، رودسر و رشت فردا در ساعات مشخص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به منظور پاره‌ای از تعمیرات در راستای بهبود نیرورسانی، برق بعضی مناطق شهرستان‌های سیاهکل، لاهیجان، رودسر و رشت فردا _دوشنبه، بیست و هشتم اسفند_ در ساعات مشخص قطع می‌شود.

در اطلاعیه شرکت توزیع برق استان برنامه قطع موقت برق فردا به شرح زیر است:

سیاهکل: خرارود-روستای لیشک- پرورش مرغ گوشتی صفرعلی نوید - روستای چالشهر- شرکت آب منطقه‌ای منبع آب تازه آباد از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۳:۰۰

لاهیجان: حاج آباد از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۴:۰۰

رودسر: روستای بازکل از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰

رشت: آب و فاضلاب استان ایستگاه پمپاژ فاضلاب psn - قلی پور میدان جهاد- پل مکانیزه عابر پیاده شهرداری رشت - بلوار شهید قلی پور - نبش خیابان گلزاران- یخسازی - چمارسرا از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۴:۰۰

شهرداری رشت - جاده فومن صف سر خیابان شهید بابایی دومین فرعی سمت راست احمد گوراب - از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۳:۰۰

پارک پل چمارسرا - شرکت مخابرات استان گیلان - میدان جهاد - به سمت قلی پور - روبروی مدرسه میثم- شهید قلی پور جنب بیمارستان پارس- تقاطع زیرگذر شهید رجایی شهرداری رشت - طالقانی - جنب دانای علی - تقاطع زیر گذر از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۲:۰۰

کد خبر 737074

دیگر خبرها

  • کنایه دشان به رئیس رئال: تاجر تصمیم‌گیرنده!
  • اوقات شرعی فردا دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • پاسخ مسکو به پیشنهاد آتش‌بس در اوکراین طی بازی‌های المپیک
  • برق بعضی مناطق ۴ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • پاسخ زاخارووا به پیشنهاد آتش‌بس ماکرون
  • زاخارووا: ماکرون از حمایت از تروریسم دست بردارد
  • ماکرون: برای بازیهای المپیک خواستار توقف جنگ در اوکراین هستم
  • قطعی ۲ ساعته برق در ۲ شهر گیلان
  • فعالیت سامانه بارشی جدید در استان بوشهر
  • عرضه ربع، نیم و تمام سکه در هشتمین حراج سکه طلا/ فردا حراج نهم برگزار می‌شود