Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، جدال ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد است.

ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور
بازی: ملوان بندرانزلی - خیبر خرم آباد
زمان: شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 20
ورزشگاه: بندرانزلی - ورزشگاه تختی
داوران: رضا عادل، اسماعیل احمدی و دانیال باشنده

پیش بازی

ملوان و خیبر در حالی در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند که هیچ کدام از دو تیم موفق به صعود به لیگ برتر نشدند و این بازی از اهمیت بالایی برای دو تیم برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوان در لیگ ازادگان امسال، در 34 بازی 12 پیروزی، 10 تساوی و 12 شکست داشته است. آن ها همچنین 30 گل زدند و 30 گل خوردند و با 46 امتیاز در رده یازدهم جدول به کار خود پایان دادند.

در آن سوی میدان، خیبر در 34 بازی 12 پیروزی داشت، 13 تساوی و 9 شکست. آن ها همچنین 45 گل زدند و 26 گل خوردند و با 49 امتیاز در رده هفتم جدول به کار خود پایان دادند.

در جام حذفی نیز ملوان ویستاتوربین تهران را در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه 2 بر 1 شکست داد، در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 1 بر 0 از سد نساجی مازندران گذشت و راهی این مرحله شد.

در آن سوی میدان نیز خیبر در یک شانزدهم نهایی در ضربات پنالتی ها 4 بر 3 نفت مسجد سلیمان را شکست داد، در یک هشتم نهایی نیز 1 بر 0 نفت آبادان را شکست داد و در یک چهارم نهایی حاضر شد.

استقلال با پیروزی برابر پرسپولیس، فولاد با شکست دادن سپاهان و گل گهر نیز با پیروزی برابر آلومینیوم دیگر تیم هایی بودند که از مرحله یک چهارم نهایی سربلند بیرون آمدند و راهی نیمه نهایی شدند. حالا باید ببینیم که تیم چهارم ملوان است یا خیبر

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خیبر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ دختران بم در فوتبال زنان

تیم فوتبال خاتون بم با پیروزی مقابل ملوان بندر انزلی صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتبال زنان تثبیت کرد.

به گزارش ایسنا، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان طی روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند برگزار شد که در مهمترین دیدار، تیم‌های صدرنشین خاتون بم و ملوان بندر انزلی به مصاف هم رفتند.

در مهمترین مسابقه این هفته لیگ برتر فوتبال زنان، تیم‌های خاتون بم و ملوان بندر انزلی که با ۳۷ امتیاز و تفاضل گل متفاوت به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم جدول رده‌بندی  قرار دارند، رو در روی هم قرار گرفتند و ملوان که با تک‌گل شبنم بهشت پیش افتاده بود، در نیمه دوم دو گل دریافت کرد تا بازنده از زمین مسابقه بیرون بیاید.

به این ترتیب، تیم خاتون بم ۴۰ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و ملوان هم با ۳۷ امتیاز در رتبه دوم ایستاد.

نتایج دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است:

ملوان بندر انزلی ۱ - ۲ خاتون بم

شهرداری سیرجان ۴ - صفر کانی کردستان

سپاهان اصفهان ۲ - ۱ پالایش گاز ایلام

آوا تهران ۱ - ۳ پیکان تهران

فرا ایساتیس کران فارس ۱ - ۴ نماینده البرز.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برد بزرگ زنان بم در فوتبال زنان
  • برد بزرگ دختران بم در فوتبال زنان
  • چلسی با شکست لسترسیتی راهی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • مصاف ملوان و سایپا در جام حذفی فوتبال
  • سایپا حریف ملوان در جام حذفی
  • فینال جام حذفی در کرمان/ زمان برگزاری ۱/۸ نهایی مشخص شد
  • قرعه ترسناک پرسپولیس در جام حذفی!
  • صعود منچسترسیتی و کاوتری به نیمه‌نهایی جام حذفی
  • منچسترسیتی - نیوکاسل؛ ترکیب رسمی