Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@02:42:08 GMT

رسمی: پوچتینو تا 2023 با PSG تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۸۷۴

رسمی: پوچتینو تا 2023 با PSG تمدید کرد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن قرارداد خود با این باشگاه تا سال 2023 تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو با پاری سن ژرمن یک تمدید قرارداد یک ساله را امضا کرده است.

پوچتینو در ماه ژانویه به PSG پیوسته بود و ژوئن سال 2022 با پاریسی ها قرارداد داشت. قرارداد او او با غول لیگ یک فرانسه حالا تا 2023 ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از جدایی ژوزه مورینیو از تاتنهام، نام پوچتینو به عنوان یکی از گزینه های هدایت باشگاه سابقش مطرح شد، اما این صحبت ها به جایی نرسید و باشگاه شمال لندنی با نونو اسپیریتو سانتو قرارداد امضا کرد.

 

به دستیاران پوچتینو نیز قراردادی با همین مدت زمانی داده شده است.

 

 

پوچتینو پس از تمدید قرارداد گفت: "من واقعاً بسیار خوشحالم، برای خودم و همچنین برای دستیارانم. حس اعتماد باشگاه برای ما بسیار مهم است و ما حداکثر توان خود را خواهیم گذاشت تا هواداران به پاری سن ژرمن افتخار کنند.

به همین دلیل است که ما سعی خواهیم کرد تا با اتحاد و یکپارچگی به همه اهداف خود برسیم. بیست سال پیش من کاپیتان این باشگاه بودم و امروز مربی هستم... این رویایی است که به حقیقت پیوسته است. "

 

ناصر الخلیفی، رییس PSG، در این باره گفت: "ما خوشحالیم که مائوریسیو بار دیگر پایبندی و تعهد خود به خانواده پاری سن ژرمن را تایید کرده است.

او که 20 سال پیش کاپیتان تیم بوده است، ارزش های باشگاه، جاه طلبی و چشم انداز آینده را درک می کند. با رهبری مائوریسیو  ما از آنچه در آینده در انتظارمان است هیجان زده و مطمئن هستیم."

 

پوچتینو که پس از اخراج توماس توخل به هدایت PSG منصوب شد، در اواسط فصل مسئولیت هدایت تیم را به عهده گرفت.

 

 

پوچتینو پس از نتایج ضعیف زیر نظر توخل، توانست PSG را به آرامش برساند اما در نهایت قهرمانی در لیگ فرانسه را به لیل واگذار کرد.

نکته بسیار مهم اینکه لیل در تاریخ سوم آوریل در مسابقه تعیین کننده قهرمان فصل بین دو طرف در پارک دو پرنس پیروز شد و جاناتان دیوید گل پیروزی مسابقه را به ثمر رساند. مسابقه بر سر عنوان قهرمانی به آخرین بازی این فصل کشیده شد و لیل به لطف پیروزی 2-1 برابر آنگرز با یک امتیاز بیشتر قهرمان لوشامپیونه شد.

 

شاگردان پوچتینو رد رقابت های اروپایی نیز به نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کردند، اما برابر منچسترسیتی حذف شدند.

 

سرمربی آرژانتینی همچنین با کسب عنوان قهرمانی در سوپر جام در ژانویه و قهرمانی در جام جذفی در ماه مه، موفق به کسب دو جام اول خود روی نیمکت PSG شد.

 

 

پاری سن ژرمن موریسیو پوچتینو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن دست‌نیافتنی‌تر شد

شاگردان لوئیس انریکه با کسب سه امتیازی دیگر حاشیه امنیت خود در صدر جدول رده‌بندی لوشامپیونه را افزایش دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده هفته بیست‌و‌ششم لوشامپیونه، روز گذشته (یکشنبه) با برگزاری شش مسابقه بسته شد که در آخرین آنها پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین میزبان خود مون‌پولیه را با نتیجه قاطع 6 بر 2 در هم کوبید.

ویتینیا در دقیقه 14، کیلیان امباپه در دقایق 22، 50 و 63، لی کانگ این در دقیقه 53 و نونو مندز در دقیقه 89 برای PSG و نوردین در دقیقه 30 و ساوانیه در دقیقه 2+45 (پنالتی) برای مون‌پولیه گلزنی کردند.

پاریسی‌ها با کسب هفدهمین پیروزی‌شان در این فصل و با توجه به توقف برست رده دومی، 59 امتیازی شدند و اکنون 12 امتیاز با تیم دوم جدول لوشامپیونه فاصله دارند.

توقف خانگی پاری‌سن‌ژرمن مقابل رمس

 

نتایج بازی‌های روز یکشنبه لوشامپیونه به شرح زیر رقم خورد:

برست یک - لیل یک
رمس 2 - متز یک
کلرمون فوت 2 - لوهاور یک
موناکو 2 - لوریان 2
رن 2 - مارسی صفر

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها