Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار جدیدی که درباره مبلغ قرارداد برخی بازیکنان استقلال به گوش می رسد تکان دهنده است...

اعتصاب در استقلال در روزهای پایانی لیگ برتر، به شدت هواداران این تیم را نگران کرده است.

به گزارش طرفداری، اگرچه استقلال در لیگ برتر نه قهرمان می شود و نه از رده سوم پایین تر می آید و دو بازی آخرش در لیگ بیستم تشریفاتی است اما آنچه دل هواداران این تیم را لرزانده، بازی استقلال در جام حذفی است که بلافاصله بعد از پایان لیگ از راه می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی بازیکنان استقلال اعتصاب کرده اند و حتی 12 بازیکن اعلام کرده اند نامه فسخ یک طرفه قرارداد را آماده کرده اند و چون دریافتی شان به 50 درصد نمی رسد، می توانند یک طرفه فسخ کنند.

فسخ قرارداد؛ تهدید یا واقعیت؟

 اما دقایقی قبل از یک منبع موثق شنیدیم اغلب بازیکنان استقلال بالای 50 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده اند و ماجرای فسخ قرارداد 12 بازیکن شاید بیشتر یک تهدید برای ترساندن باشگاه باشد.

به گفته این شخص، بازیکنان استقلال به حق بابت مطالبات شان از این باشگاه شاکی هستند. آنها باید در این مقطع از فصل بخش عمده مطالبات شان را می گرفتند که نگرفته اند اما دلیل این موضوع، کم کاری باشگاه نیست و مدیریت قبلی به حدی رقم قراردادها را افزایش داده بود که هرچقدر باشگاه به بازیکنان پول می دهد، باز هم پرداختی ها به یک سقف مطلوب از نظر بازیکنان نمی رسد.

افزایش بی رویه دستمزدها بلای جان استقلال

احمد سعادتمند که ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را برعهده داشت، در روزهای نقل و انتقالات رقم دریافتی برخی بازیکنان تیم را افزایش داد و همین افزایش بلای جان استقلال شده است. البته احمد سعادتمند روزی که میهمان رسانه طرفداری بود، ادعا کرد از آن جایی که پول ایران ارزش خود را از دست داد، او ناچار شد در آستانه بازی های لیگ قهرمانان آسیا و برای جلوگیری از فروپاشی استقلال، مبلغ قرارداد بازیکنان را بالا ببرد اما مدیران فعلی باشگاه مدعی هستند سعادتمند می توانست قراردادها را دو برابر کند نه این که رقم قرارداد فصل جدید بازیکنان سه الی 5 برابر شود!

فرشید اسماعیلی؛ قرارداد 5/2 میلیارد، دریافتی 2/7 به علاوه 2 میلیارد هدیه!

 به طور نمونه؛ فرشید اسماعیلی هافبک استقلال که قرارداد فصل گذشته اش با این باشگاه 1/3 میلیارد تومان بود و البته با دو متمم در دوران مدیرعاملی امیرحسین فتحی و سرپرستی اسماعیل خلیل زاده دریافتی اش را به 2 میلیارد تومان رساند، برای فصل جدید قرارداد 5/2 میلیارد تومانی با باشگاه استقلال بست و علاوه بر این قرارداد پنج میلیارد و دویست میلیون تومانی، مبلغ دو میلیارد تومان هم از نامداری مشاور هیات مدیره استقلال گرفت. باشگاه استقلال که تا به امروز از 5/2 میلیارد تومان، 2/7 میلیارد به فرشید اسماعیلی پرداخته، تلاش کرد این دو میلیارد تومان نامداری را هم به حساب قرارداد بنویسد اما بعد از کش و قوس بسیار، نامداری به فرشید اسماعیلی نامه داد و در آن نوشت آن مبلغ را هدیه کرده است. با این حساب استقلال در حال حاضر بیش از 50 درصد به فرشید اسماعیلی پرداخت کرده و بدهی اش به او 2/5 میلیارد تومان است.

استقلالی ها می گویند اگر مدیریت وقت باشگاه رقم قرارداد فصل گذشته فرشید اسماعیلی را معقول و منطقی اضافه می کرد، الان با این 2/7 میلیاردی که باشگاه در مجموع (بدون احتساب هدیه نامداری) به حسابش ریخته، فرشید اسماعیلی طلبی از استقلال نداشت ولی متاسفانه قرارداد سنگینی با او بسته شده و حالا بازیکن حق دارد مطالبات خود را بخواهد.

چند نمونه دیگر از وضعیت مالی بازیکنان استقلال به شرح زیر است؛

محمد دانشگر؛ 5/6 قرارداد، 2/8 به علاوه 1/5 دریافتی

قرارداد فصل گذشته محمد دانشگر، یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بود اما احمد سعادتمند برای تمدید با او قرارداد 5/6 میلیاردی بست. یعنی مبلغ قرارداد او بیش از 4 برابر افزایش داشته است. البته گفته می شود دانشگر هم مبلغ 1/5 میلیارد تومان از نامداری به عنوان هدیه دریافت کرده است و نامداری به او هم نامه داده که این مبلغ ربطی به قراردادش با باشگاه استقلال ندارد.

دانشگر از مبلغ قراردادش 2/8 میلیارد تومان دریافت کرده که با این حساب باشگاه 50 درصد مطالبات او را پرداخته است و باز هم نکته همین جاست که اگر در آغاز فصل، قرارداد او معقول و منطقی بسته شده و حتی به طور مثال، دو برابر هم شده بود؛ الان استقلال با این پولی که به دانشگر داده با او به طور کامل تسویه حساب کرده و 200 میلیون هم از او طلبکار می شد اما امضای قرارداد چهار برابری با دانشگر باعث شده استقلال به رغم پرداخت 2/8 میلیارد تومان، باز هم 50 درصد مبلغ قرارداد را به مدافعش بدهکار باشد!

محمد حسین مرادمند؛ قرارداد 5/5، رضایتنامه 1/5، دریافتی 3/5 میلیارد

محمد حسین مرادمند هم که می گوید 200 میلیون تومان از چک رضایتنامه اش برگشت خورده است، با قراردادی به ارزش 5/5 میلیارد تومان به استقلال پیوست و البته باشگاه استقلال مبلغ 1/5 میلیارد تومان هم بابت رضایتنامه او پرداخت کرد تا مرادمند این 1/5 میلیارد تومان را به فرهاد حمیداوی مالک وقت شهر خودرو (پدیده فعلی) بپردازد. باشگاه استقلال از 5/5 میلیارد 3/5 میلیارد تومان به مرادمند پرداخت کرده است. این جا هم به نظر می رسد اگر قرارداد معقولی با مرادمند بسته شده بود، حالا با همین 3/5 میلیارد تومان، او هیچ طلبی از استقلال نداشت! گفته می شود قرارداد فصل قبل او با تیم مشهدی، هفتصد و به روایتی نهصد میلیون تومان بوده است.

داریوش شجاعیان؛ قرارداد 3 میلیارد و دریافتی 1/7 میلیارد

داریوش شجاعیان با استقلال قراردادی به ارزش 900 میلیون تومان داشت که احمد سعادتمند قرارداد او را با 3 میلیارد تومان تمدید کرد. از آن 3 میلیارد تومان هم شجاعیان تا به حال 1/7 میلیارد تومان دریافت کرده و دریافتی اش بیش از 50 درصد است. اگر احمد سعادتمند قرارداد شجاعیان را دو برابر هم می کرد، الان شجاعیان تنها 100 میلیون تومان از استقلال طلبکار بود نه این که 1/7 میلیارد بگیرد و باز هم 1/3 میلیارد طلبکار باشد.

هشدار داده بودیم و فحش خورده بودیم!

 روزهایی که استقلال در طبقه فلان هتل بهمان و در یک سوییت لوکس، قراردادهای آنچنانی می بست، وقتی شایعه شد مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم از 70 میلیارد تومان هم گذشته، در طرفداری نوشتیم تیمی که فصل قبل با 28 میلیارد تومان بسته شده (منظور رقم قرارداد بازیکنان است، نه مخارج و هزینه های تیم) و تا پایان فصل فقط 70 درصد پول بازیکنانش را داده، چگونه می تواند در فصل جدید این قراردادهای چند میلیاردی را تسویه کند؟ آن روز به حاشیه سازی و حاشیه پردازی متهم شدیم اما حالا به چشم می بینیم استقلال از پرداخت مطالبات بازیکنانش عاجز است و هرچقدر می پردازد، این مطالبات تمام نمی شود!

بیشتر بخوانید:

انتشار لیست قرارداد بازیکنان استقلال / اختصاصی طرفداری

این مطلب 

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان استقلال قرارداد بازیکنان میلیارد تومان هم 5 میلیارد تومان باشگاه استقلال فرشید اسماعیلی احمد سعادتمند میلیون تومان مبلغ قرارداد رقم قرارداد قرارداد فصل دریافت کرده 2 میلیارد 3 میلیارد 7 میلیارد بسته شده 50 درصد باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بار قلعه‌نویی از استقلال خوزستان بازیکن دعوت کرد!

به گزارش ورزش سه، لیست تیم ملی ایران برای انجام دو دیدار مقابل ترکمنستان در نوروز ۱۴۰۳ به منظور حضور در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶،  اعلام شد که امیر قلعه نویی همانطور که پیش‌تر گفته بود تغییرات قابل توجهی را در لیست تیم ملی اعمال کرد.

سرمربی تیم ملی ایران در خط حمله از ۳ مهاجم جوان لیگ برتری دعوت کرده و قرار است سعید سحرخیزان از گل گهر، محمدرضا آزادی از نساجی و جواد آقایی پور از استقلال خوزستان همراه ملی پوشان باشند.

او در شرایطی تصمیم به دعوت از آقایی پور گرفت که پیش از این مدت‌ها بود که استقلال خوزستان در تیم ملی هیچ نماینده‌ای نداشت و آخرین بار که از بازیکنان این تیم دعوت به عمل آمد، کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی ایران بود.

عزت الله پورقاز، محمد طیبی، دانیال ماهینی و رحیم زهیوی چهار بازیکنی بودند که پس از قهرمانی در لیگ پانزدهم، از سمت کارلوس کیروش در لیست تیم ملی قرار گرفتند و این موضوع آغازی بر مشکلات برانکو و کی‌روش بود.

پس از اینکه بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان از اردوی تیم ملی به تیمشان برگشتند، به مرکز پزشکی ایفمارک رفتند تا تست های پزشکی را پشت سر بگذارند اما بازیکنان ملی پوش این تیم از انجام تست های پزشکی سر باز زدند و دلیل آن هم اجازه ندادن کی روش سرمربی تیم ملی بود که با درگیری لفظی سرمربی تیم ملی با برانکو و قلعه نویی همراه شد.

حال پس از ۸ سال بار دیگر شاهد دعوت شدن یک بازیکن از این تیم هستیم و آقایی پور به عنوان یک مهاجم جوان در لیگ بیست و سوم، نشان داده که می‌تواند تبدیل به ستاره آینده فوتبال ایران شود.

دیگر خبرها

  • لطف ناخواسته قلعه‌نویی به نکونام در لیست تیم ملی
  • پرداخت مبلغ 274 میلیارد ریال تسهیلات جهت رونق بنگاه‌های اقتصادی در شهرستان
  • پیشنهاد مربی لیگ برتری: مبلغ قرارداد سیدحسین حسینی را دو برابر کنید
  • مبلغ قرارداد سید حسین را دو برابر کنید!
  • استقلالی ها پیش از عید پولدار شدند
  • این بار قلعه‌نویی از استقلال خوزستان بازیکن دعوت کرد!
  • درویش:‌ ما هم مثل شما موضوع واگذاری پرسپولیس را شنیده‌ایم | جزئیات تمدید قرارداد ۱۲ بازیکن سرخ ها | دسیسه‌ نکنند بازهم قهرمان می‌شویم
  • ترابی: برای تمدید قرارداد هنوز صحبتی با من نشده است/ وضعیت پرداختی ها خراب است+ فیلم
  • توضیح درویش درباره روند تمدید قرارداد ۸ بازیکن آزاد پرسپولیس
  • پشت پرده علت ناراحتی دوباره ماشاریپوف از باشگاه استقلال