Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،در این نامه که جمعه‌شب نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: جناب آقای قالیباف ، اعضای هیات رییسه و نمایندگان انقلابی، جامعه بازنشستگان لشکری ، کشوری و تامین اجتماعی طرح دایمی کردن همسان‌سازی بازنشستگان را که از سوی شما نمایندگان مردمی پس از ۱۳ سال قانون گریزی پیشنهاد، تهیه ، تدوین و با تلاش های طاقت فرسا توانستید ۲۰۸ نماینده  را با خود همراه سازید هیچگاه از یاد نمی برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از نامه نوشته شد: اکنون که طرح در قالب لایحه از سوی هیات  دولت در مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۹ تصویب و به مجلس تقدیم شد، رجاء واثق داریم که این ‌بار با حمایت و پیگیری شما نمایندگان درد آشنای ملت برای  دفاع از موکلان خود مورد حمایت قرار گرفته و به سرانجام برسد ما منتظر اخبار اعلام وصول و دفاع همه جانبه اعضای هیات رییسه و شما نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم هستیم.

طی سال‌های اخیر بارها بازنشستگان اداره آموزش و پرورش استان یزد با حضور در مقابل استانداری و شعبه کانون بازنشتگان بر رسیدگی به مطالبات خود تاکید کردند.

استان یزد ۱۵ هزار فرهنگی بازنشسته و حدود ۱۶ هزار فرهنگی شاغل دارد و تعداد دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری حدود ۲۷۰ هزار نفر اعلام شد که در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی در حال تحصیل بودند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مدارس همسان سازی محمد باقر قالیباف یزد مجلس یازدهم اعتراض فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مدارس همسان سازی مجلس شورای اسلامی مدارس همسان سازی محمد باقر قالیباف یزد مجلس یازدهم اعتراض فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۳۶۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها برای استقبال از گردشگران استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه همه ساله آموزش و پرورش برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی کلاس‌های مدارس برای اسکان آماده می‌کند، افزود: استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های مهم گردشگری هر ساله شاهد حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور به این استان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: نوروز گذشته ۲۴۱ هزار مسافر و گردشگر در مدارس و کلاس‌های درس استان بوشهر اسکان یافتند که پیش‌بینی می‌شود تعطیلات نوروز امسال به ۳۰۰ هزار مسافر افزایش یابد.

وی با اشاره به ایجاد ۲۳ پایگاه برای خدمات‌رسانی به مسافران در نقاط مختلف استان خاطرنشان کرد: ۲۳ پایگاه در ۱۸ منطقه و شهرستان آموزش و پرورش استان بوشهر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

موحدی از آماده‌سازی ۳۶۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس برای اسکان گردشگران نوروزی آماده شده که تا سه هزار و ۳۰۰ کلاس قابل افزایش است.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آب و هوایی سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌های آموزش و پرورش استان بوشهر آماده شده است.

کد خبر 6057911

دیگر خبرها

  • جزئیات زمان دقیق اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • آخرین خبر از نشست تعیین دستمزد کارگران / احتمال موافقت با حقوق ۱۶.۵ میلیونی تقویت شد؟
  • بازنشستگان سال ۱۴۰۰ آموزش و پرورش در انتظار پرداخت مابه التفاوت پاداش
  • آخرین خبر از نشست تعییت دستمزد کارگران / احتمال موافقت با حقوق ۱۶.۵ میلیونی تقویت شد؟
  • موسوی: حقوق همه بازنشستگان تا قبل از نوروز باید پرداخت شود
  • خبر مهم وزیر درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • آماده‌سازی ۴۵۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر
  • آماده‌سازی ۳۶۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان بوشهر
  • خبر مهم درباره حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ از زبان یک نماینده مجلس /شنیده ام در عدد ۱۶ میلیون و یکصد هزار تومان به نتیجه رسیده اند
  • پرداخت حقوق پاییز حق التدریس‌ها تا قبل از پایان سال