Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین دوره بازی‌های المپیک از دو روز قبل با برگزاری مسابقات مقدماتی رشته‌های فوتبال و بیسبال در توکیو آغاز شده است. امروز جمعه اول مردادماه هم نمایندگان کشورمان در دور مقدماتی دو رشته روئینگ و تیراندازی باکمان به مصاف رقبا رفتند که وزیری در تیراندازی باکمان در رده ۶۳ ایستاد و به دور حذفی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نازنین ملایی نماینده ایران در ماده روئینگ تک نفره زنان هم در دور مقدماتی در گروه خود سوم شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

اما با برگزاری مراسم افتتاحیه در جمعه شب، فردا شنبه دوم مردادماه شاهد اولین روز رسمی برگزاری این رویداد در توکیوی ژاپن خواهیم بود. نمایندگان کشورمان در این روز در هفت رشته به مصاف رقبای خود خواهند رفت. مسابقات فردا با دو رشته تیراندازی و دوچرخه سواری آغاز می‌شود و رشته تیمی والیبال اولین مسابقه خود را برگزار خواهد کرد.

تیراندازی:
در این رشته آرمینا صادقیان و فاطمه کرم زاده در ماده تفنگ ۱۰ متر انفرادی زنان از ساعت ۴ صبح به وقت ایران به مصاف رقبای خود خواهند رفت. جواد فروغی دیگر تیرانداز کشورمان هم از ساعت ۸:۳۰ در مرحله مقدماتی ماده تپانچه بادی ۱۰ متر مردان شرکت خواهد کرد.

دوچرخه سواری:
سعید صفرزاده رکابزن جوان کشورمان به عنوان تنها نماینده این رشته در بازی‌های المپیک فردا شنبه دوم مردادماه در ماده استقامت جاده با ۱۳۰ رکابزن دیگر مسابقه می‌دهد. مسابقات جاده استقامت مردان در المپیک در مسافت ۲۳۴ کیلومتر و در ارتفاع ۴ هزار و ۸۶۵ متری قرار دارد که بعد از المپیک پکن یکی از سخت‌ترین مسیرها و طولانی‌ترین مسیرهای در نظر گرفته شده برای المپیک است.

پیش بینی می‌شود با توجه به مسافت در نظر گرفته شده این مسابقه بیشتر از شش ساعت زمان ببرد. رکابزنان از کوه فوجی مسابقه خود را آغاز و با طی کردن مسیر در پارک Musashinonomori، کاناگاوا و یاماناشی ادامه پیدا کرده و در استان شیزووکا به پایان برسد. ۱۳۰ رکابزن مرد و ۶۷ زن در این دوره از مسابقات در بخش جاده حاضر هستند.

شمشیربازی:
اما رقابت‌های شمشیربازی در حالی آغاز می‌شود که ایران در این روز سه نماینده دارد. علی پاکدامن در اسلحه سابر ساعت ۷:۳۰ در جدول یک و سی دوم به مصاف نماینده مجارستان خواهد رفت. مجتبی عابدینی هم ساعت ۸:۱۵ صبح فردا با نماینده کانادا روبرو می‌شود. محمد رهبری سومین شمشیرباز ایران هم در یک رقابت سخت با نماینده فرانسه روبرو خواهد شد.‌

تکواندو:
تکواندوی ایران با مسابقه وزن ۵۸ کیلوگرم و مصاف آرمین هادی پور در این وزن با نماینده کلمبیا کار خود را در المپیک آغاز می‌کند. هادی پور ساعت ۹:۱۵ مسابقه خواهد داد.

تنیس روی میز:
نیما عالمیان پینگ پنگ باز کشورمان در جدول خود فردا شنبه ساعت ۱۲ به وقت ایران به مصاف نماینده انگلیس خواهد رفت.

بوکس:
دانیال شه بخش نماینده بوکس ایران در وزن ۵۲-۵۷ کیلوگرم فردا ساعت ۱۳:۱۵ با نماینده مراکش مقابله خواهد کرد.

والیبال:
اما والیبال روز سختی را پیش رو دارد. در اولین گام والیبالیست‌های ایران ساعت ۱۵:۱۰ باید به مصاف تیم لهستان بروند.

کد خبر 5264092

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری المپیک 2020 توکیو شمشیر بازی المپیک 2020 توکیو فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد کاروان ورزش ایران تیم ملی فوتبال ایران المپیک توکیو باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏تکواندو ایران با ۴ نماینده در راه المپیک؛ سلیمی مسافر پاریس شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، در دومین روز از مسابقات تکواندو گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در شهر «تای آن» کشور چین، آرین سلیمی با کسب ۲ پیروزی متوالی جواز حضور در این بازی‌ها را کسب کرد.   وی در وزن ۸۰+ کیلوگرم دور نخست «واضح الاحمد» از قطر را در ۲ راند متوالی و با نتایج ۱۳ بر صفر و ۵ بر صفر از پیش رو برداشت. وی در ادامه به مصاف «ری راهی» از لبنان رفت و در دو راند و با نتایج ۵ بر صفر و ۱۱ بر ۳ پیروز از میدان خارج شد و ضمن راهیابی به دیدار نهایی سهمیه المپیک را کسب کرد.    تیم ملی تکواندو ایران با دو نماینده، مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم بانوان و آرین سلیمی وزن ۸۰+ کیلوگرم مردان به مسابقات گزینشی قاره‌ای اعزام شده بود که هر ۲ نفر موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شدند تا با احتساب ۲ سهمیه قبلی که مهران برخورداری در وزن ۸۰+ کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم کسب کرده بودند، تکواندو ایران با ۴ سهمیه خود را برای حضوری موفق در این دوره از بازی‌ها آماده کند.   مینو مداح و مجید افلاکی سرمربیان تیم‌های ملی تکواندو، دکتر یاوری پزشک تیم ملی و هادی ساعی رئیس فدراسیون، در این سفر تیم ملی را همراهی خواهند کرد.    این دوره از رقابت ها با حضور ۹۴ تکواندوکار از ۳۳ کشور از جمعه ۲۵ اسفند به میزبانی چین در سالن «شانگسی» شهر «تای آن» آغاز شده و امروز شنبه ۲۶ اسفند با شناخت نفرات برتر اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم در گروه زنان، ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم در گروه مردان به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • افتتاح زیپ‌لاین و دوچرخه سواری در آوج+ فیلم
  • بهترین بازیکن ایران و برزیل در لیست امیر
  • از پتانسیل ایران خبر دارم/ می‌توانیم یک تیم قوی بسازیم
  • کمک «رزنده» به والیبال ایران در لیگ ملتها؟
  • ابقای تاجبخشیان در ریاست هیئت دوچرخه سواری استان همدان
  • وعده‌های جذاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران
  • پائز: از پتانسیل والیبال ایران خبر دارم/ لیگ ملت‌ها آخرین فرصت است
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • از اختصاص محل اسکان مسافران نوروزی تا برگزاری تور دوچرخه سواری
  • ‏تکواندو ایران با ۴ نماینده در راه المپیک؛ سلیمی مسافر پاریس شد