Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@07:06:55 GMT

قضاوت داور المپیکی تنیس روی میز ایران در توکیو

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۸۹۷

قضاوت داور المپیکی تنیس روی میز ایران در توکیو

به گزارش ایرنا، سیمین رضایی داور بلوبج تنیس روی میز ایران که از سوی فدراسیون جهانی برای قضاوت در آوردگاه المپیک عازم توکیو شده است فردا در نخستین قضاوت خود به عنوان داور اصلی دیدار میکس دوبل کشور میزبان و اتریش را قضاوت خواهد کرد.

وی در اولین دیدار خود صبح فردا (شنبه) ساعت ۱۱:۱۵ به وقت محلی و ۶:۴۵ دقیقه صبح به وقت تهران به عنوان داور اصلی با همراهی کمکی از کشور مصر بازی استفان فگر و سوفیا پولکانوا از اتریش و جان میزوتانی و میما ایتو از ژاپن را قضاوت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمین رضایی داور با تجربه ی کشورمان در رقابت های انتخابی المپیک سرداور مسابقات بود و از شانس بالایی برای قضاوت در مراحل پایانی رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو برخوردار است.

برچسب‌ها تنیس روی میز فدراسیون های ورزشی المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز فدراسیون های ورزشی المپیک توکیو تنیس روی میز فدراسیون های ورزشی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرین سلیمی هم المپیکی شد/ تکواندوی ایران با ۴ نماینده در پاریس

نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندوی ایران با راهیابی به فینال مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا، چهارمین و آخرین نماینده تکواندوی ایران در المپیک پاریس نام گرفت.

به گزارش ایسنا،‌ در جریان رقابت های تکواندوی انتخابی المپیک در قاره آسیا که در چین در حال برگزاری است، آرین سلیمی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل واضح الاحمد از قطر در ۲ راند و با نتایج ۱۳ بر صفر و ۵ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

سلیمی در نیمه نهایی نیز برابر ری راهی از لبنان در ۲ راند و با نتایج ۵ بر صفر و ۱۱ بر ۳ به برتری رسید و ضمن راهیابی به فینال، چهارمین و آخرین سهمیه المپیک برای تکواندوی ایران را از آن خود کرد.

روز گذشته نیز مبینا نعمت زاده نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم بانوان ایران با راهیابی به فینال موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

پیش از این ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان و مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم مردان موفق به کسب سهمیه المپیک شده بودند.

به این ترتیب تیم های ملی تکواندوی ایران با ۴ نماینده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی سه پینگ‌پنگ‌باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک
  • انتخاب داور ژاپنی برای دیدار ایران - ترکمنستان
  • قضاوت داوران ژاپنی در دیدار ایران و ترکمنستان
  • مسیر حضور ملی‌پوشان تنیس روی میز برای کسب سهمیه المپیک
  • معرفی 3 ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک
  • معرفی ۳ ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک
  • کار سخت داور جوان در بازی حساس هفته
  • آرین سلیمی هم المپیکی شد
  • آرین، چهارمین و آخرین المپیکی تکواندوی ایران
  • آرین سلیمی هم المپیکی شد/ تکواندوی ایران با ۴ نماینده در پاریس