Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و دومین دوره بازیهای المپیک از روز اول مرداد با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد تا ملی پوشان ایران رقابت برای کسب مدال های خوش رنگ را با دیگر ورزشکاران دنیا آغاز کنند.

مراسم افتتاحیه این بازیها در شرایطی برگزار شد که صمد نیکخواه بهرامی به عنوان کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران به عنوان پرچمدار لباس رسمی و زیبای (زاگرس پوش) را برتن داشت و در تصاویر تلویزیونی زیبایی این لباس در مقایسه با بسیاری از کشورها چشمگیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان ورزش ایران در شرایط با لباس رسمی در مراسم افتتاحیه شرکت کرد که پیش از این انتقاداتی از لباس بانوان صورت گرفته بود اما کت و شلوار ملی پوشان آقا از همان ابتدا مورد تایید و استقبال قرار گرفت و در مراسم افتتاحیه هم بر تن آنها درخشید.

برند زاگرس پوش به دنبال درخواست کمیته ملی المپیک که ۴۵ روز قبل از آغاز المپیک صورت گرفت با وجود زمان اندکی که در اختیار داشت طراحی لباس آقایان کاروان ورزش ایران را انجام داد و چند روز قبل از مراسم بدرقه به ورزشکاران تحویل داد.

ابتدا قرار بود در مراسم هایی از این برند رونمایی شود اما دو بار کمیته المپیک به تعهدش عمل نکرد و بدتر این که در مراسم بدرقه بازهم کمیته المپیک به وعده اش برای رونمایی از لباس عمل نکرد تا این برند با وجود عمل به تمامی تعهداتش خسارت مادی و معنوی ببیند.

در صورتی که کمیته ملی المپیک به تعهداتش عمل می کرد و رونمایی حرفه ای و مناسبی برای لباس کاروان ایران در نظر می گرفت، قطعا زیبایی های این لباس بیشتر به چشم می آمد و عکاسی حرفه ای تری از آن صورت می گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مراسم افتتاحیه صمد نیکخواه بهرامی کاروان ورزش ایران صمد نیکخواه بهرامی کاروان ورزش ایران مراسم افتتاحیه مراسم افتتاحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم تغییر معیارهای پذیرش روس‌ها در المپیک پاریس

کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد که معیارهای ورود روس‌ها به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ تغییر نخواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد که معیارهای پذیرش ورزشکاران روسی در بازی‌های المپیک 2024 پاریس (فرانسه) که در دسامبر 2023 منتشر شد، تغییر نخواهد کرد.

اتحادیه جهانی دوومیدانی: نتایج بازی‌های دوستی در روسیه را به رسمیت نمی‌شناسیم

همچنین بر اساس گزارش رسانه‌ها، هفته آینده کمیته اجرایی IOC درباره اجرای ضوابط ورود روس‌ها به المپیک تصمیم‌گیری خواهد کرد.

سرویس رسانه‌ای IOC به خبرگزاری ریانووستی روسیه اعلام کرد: همه اصول در 8 دسامبر 2023 تدوین و منتشر شد. آنها تغییر نخواهند کرد. در خصوص اجرای این اصول، کمیته اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک در جلسه هفته آینده تصمیمات مناسبی اتخاذ خواهد کرد.

طبق معیارهای منتشر شده توسط IOC در پایان سال 2023، ورزشکاران روس می‌توانند در بازی‌های پاریس تنها در وضعیت بی‌طرف و منحصراً در ورزش‌های انفرادی شرکت کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی اردوی تیم ملی در هتل المپیک (عکس)
  • مراسم معارفه مدیر جدید مجتمع مس سونگون برگزار شد
  • تعداد عجیب ورزشکاران روسیه در المپیک پاریس
  • (عکس) آبروریزی در یک مراسم افتتاحیه با حضور وزیر ورزش
  • عدم تغییر معیارهای پذیرش روس‌ها در المپیک پاریس
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • زمان برگزاری مراسم قرعه کشی برندگان جشنواره پذیرنده ملی اعلام شد
  • حضور 21 موی‌تای‌کار در مسابقات داخل سالن آسیا
  • حضور ۲۱ موی‌تای‌کار ایرانی در مسابقات داخل سالن آسیا
  • معرفی ۲۱ موی‌تای کار ایران به کمیته برگزاری بازی‌های داخل سالن آسیا