Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور منتخب در تماس تلفنی با خانواده مرحوم فرج‌نژاد، درگذشت این پژوهشگر برجسته را تسلیت گفت. خبرگزاری میزان –طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، آیت الله  سیدابراهیم رئیسی شامگاه جمعه طی تماس تلفنی با پدر و پدر همسر مرحوم محمدحسین فرج نژاد، با تسلیت درگذشت این اندیشمند جوان، پرتلاش و مجاهد و همسر و فرزندان وی، برای بازماندگان صبر و اجر بر این مصیبت بزرگ آرزو نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پدر و پدر همسر مرحوم فرج نژاد هم با ابراز قدردانی از تماس رئیس جمهور منتخب، نکاتی را درخصوص ویژگی های شخصیتی و تلاش های علمی مرحوم فرج نژاد به اطلاع دکتر رئیسی رساندند.

 محمدحسین فرج نژاد، از اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگران برجسته در زمینه صهیونیسم شناسی بود که شب عیدقربان بر اثر تصادف به همراه همسر و فرزندانش، دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی در پی درگذشت مادر آیت‌الله شب زنده‌دار

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: آیت الله رئیسی فرج نژاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله رئیسی فرج نژاد رئیس جمهور منتخب مرحوم فرج نژاد آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با ارسال پیامی، پیروزی قاطع و انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه را صمیمانه تبریک گفت.

طبق گزارش سفارت ایران در مسکو، رئیسی در این پیام ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد روابط فی‌مابین، بر گسترش بیش از پیش مناسبات ۲ کشور تاکید کرد.

بر اساس گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، بیش از ۹۹.۵ درصد آرا تا ساعت ۷ صبح به وقت مسکو شمارش شده و پوتین با ۸۷.۳۲ درصد پیشتاز رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است.

«نیکولای خاریتونوف» از حزب کمونیست با ۴.۳ درصد، «ولادیسلاو داوانکوف» از حزب «مردم جدید» با ۳.۸ درصد و «لئونید اسلوتسکی» از حزب «لیبرال دموکرات‌ها» با ۳.۲ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

پوتین نتایج اولیه را به عنوان نشانه‌ای از «اعتماد و امید» به او ستود و گفت: «ما وظایف زیادی در پیش داریم. زمانی که ما محکم ایستادیم، هیچکس نتوانست ما را بترساند، اراده و وجدان ما را سرکوب کند. آن‌ها در گذشته شکست خوردند و در آینده نیز شکست خواهند خورد».

کد خبر 737305

دیگر خبرها

  • خط پایان قاتل خانوادگی در کرمانشاه
  • آیت الله رئیسی پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱
  • آخرین گزارش کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور برای بررسی ناآرامی­ های سال ۱۴۰۱
  • بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ منتشر شد
  • انتشار بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱
  • بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱
  • بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور برای بررسی ناآرامی های سال ۱۴۰۱
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • مدیر مسئول روزنامه زعفران و پیشکسوت عرصه رسانه خراسان جنوبی درگذشت