Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در دومین روز از المپیک توکیو ورزشکاران گیلانی برای کسب مدال در مقابل حریفان خود قرار می‌گیرند.

آرمین هادی پور در رشته تکواندو نخستین ورزشکار گیلانی در روز دوم المپیک توکیو است که برای کسب مدال از ساعت ۱۳:۴۵ به‌وقت محلی و  ۹:۱۵ به‌وقت ایران به مصاف «جفرسون اوچا» از کشور کلمبیا می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

آرمین هادی پور که در وزن اول (۵۸- کیلوگرم) دارای رنک سوم جهان است در حالی به مصاف حریف کلمبیایی با رنک ۱۴ می‌رود که به گفته کارشناسان یکی از امیدهای کسب مدال در کاروان ۶۶ نفره جمهوری اسلامی در المپیک توکیو است.


محمد رهبری دیگر ورزشکار گیلانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و در رشته شمشیربازی می‌باشد که با قرار گرفتن در جایگاه ۳۶ جهان جواز حضور در بخش انفرادی را کسب کرده است که در بخش (سابرانفرادی) از ساعت ۱۳:۱۰ به وقت محلی و ۸:۴۰ به وقت ایران در برابر حریفی از کشور فرانسه قرار خواهد گرفت.
 

همچنین در نخستین روز از برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو نازنین ملایی به‌عنوان اولین نماینده ایران در بازی‌های المپیک توکیو در مرحله گروهی روئینگ یک نفره زنان پارو زده و در گروه خود سوم شده و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت که باید در ساعت ۴:۳۰ صبح روز  سوم مرداد به وقت ایران به مصاف حریفانش برود.

به گزارش فارس، مسابقات جدول شانس مجدد و فینال و رده‌بندی و مراسم اهدای مدال در رشته تکواندو و در وزن  (۵۸- کیلوگرم) بعدازظهر همان روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو نازنین ملایی محمد رهبری شمشیربازی آرمین هادی پور تکواندو المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرحسین زارع به دنبال طلای پاریس؛ آرام باشید، پادشاه اینجاست! | سهمیه های المپیک

امیرحسین زارع یکی از ورزشکاران ایران است که در المپیک پاریس حضور دارد...

طرفداری | یکی از اصلی ترین شانس های کاروان ایران در المپیک برای کسب مدال طلا، امیرحسین زارع است.

امیرحسین زارع جوان همیشه فراتر از سنش بوده است، پخته و صبور! پادشاه سنگین وزن جهان در المپیک پاریس نیز حضور دارد و یکی از اصلی ترین شانس های کاروان ایران برای کسب مدال طلا است.

امیرحسین زارع در مسابقات جهانی بلگراد و وزن ۱۲۵+ آزاد موفق به کسب مدال طلا شد و حالا باید منتظر ماند و دید در المپیک چه اتفاقی رخ می دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت ورزش ایران در سال ۱۴۰۲
  • تجلیل از مدال آوران رشته های ورزشی در خوی
  • امیرحسین زارع به دنبال طلای پاریس؛ آرام باشید، پادشاه اینجاست! | سهمیه های المپیک
  • بدو بدوی شب عیدی استقلال و پرسپولیس!
  • تجدید نظر اسپانیایی‌ها در مورد پاداش‌های المپیک و پارا
  • ایران، دومین کشور آسیایی با بیشترین تعداد تکواندوکار در المپیک
  • اسبقیان: ورزشکاران امسال ۳۷۹ مدال جهانی گرفتند
  • ۱۴۰۲ برای ورزش شنا پررونق بود/ چشم‌انداز کسب سهمیه المپیک در سال ۱۴۰۳
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • علی داودی: مطمئنم در پاریس مدال می‌گیرم