Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه «سان» گزارش داد که هری کین ستاره خط حمله تاتنهام در آستانه حضور در تیم فوتبال منچسترسیتی قرار دارد.

او که طی سال‌های اخیر یکی از بهترین‌ مهاجمان لیگ برتر و تاتنهام بوده، به نظر می‌رسد قصد دارد از اسپرز جدا و به تیمی ملحق شود که برای کسب جام‌های مختلف رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً در این رابطه مدیران باشگاه تاتنهام به هری کین چراغ سبز نشان داده‌اند که می‌تواند فرایند انتقال ۱۶۰ میلیون پوندی‌اش به منچسترسیتی را تکمیل کند. گفته می‌شود این مهاجم انگلیسی با من‌سیتی به توافق شخصی رسیده، تیمی که قرار است در آن دستمزد ۴۰۰ هزار پوند در هفته دریافت کند.

دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام پیش از این مخالف فروش هری کین به باشگاه انگلیسی دیگری بود و تنها حاضر بود او را به باشگاه خارجی دیگری بفروشد، اما حالا با چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای به این مهاجم انگلیسی چراغ سبز نشان داده است که می‌تواند پیش از آغاز فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ راهی منچسترسیتی شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هری کین تاتنهام منچسترسیتی تاتنهام منچسترسیتی هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی پروین: خط موبایلم را ۷ میلیارد می‌خرند!

علی پروین در برنامه نوروزی تلویزیون در شبکه سه شرکت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیشکسوت و سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران گفت: فوتبال ایران از آسیا عقب مانده و نباید به قطر ببازیم.

او با ادعای برخی بازیکنان مبنی بر بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران بودن، مخالفت کرد و گفت: نتیجه نشان می دهد کدام نسل بهتر بوده است.

 زمانی که ما قهرمان جام آسیایی پکن شدیم، آقای غفوری فرد رییس سازمان ورزش بود، ایشان مارا دعوت کردند و من در آنجا هم به ایشان گفتم، ما قهرمان شدیم اما شانسی قهرمان شدیم! کشور های دیگر با جت می روند و ما با موتور گازی؛ بعد از ۳۰ سال دوباره به حرف من رسیدند.

پروین گفت: خطم را هفت میلیارد می‌خرند ولی قیمت گوشی موبایلم 300 هزار تومن است! 

او با یادآوری خاطرات کودکی گفت: من پسر کله پز بودم و در دوره خودمان خانواده پولداری بودیم اما سال تا سال فقط یکبار شب عید سبزی پلو با ماهی می‌خوردیم. الان هم گرانی هست و مردم نمی توانند ماهی بخرند چون ماهی غذای گرانی است.

یکی از پرافتخارترین چهره های تاریخ فوتبال ایران در این برنامه گفت: تیم ملی با باشگاه فرق می کند، تیم ملی جایی نیست که بحث پول وجود داشته باشد، هرکس که فوتبال بازی می کند، عشقش این است که در تیم ملی بازی کند.

دیگر خبرها

  • علی پروین: خط موبایلم را ۷ میلیارد می‌خرند!
  • منچسترسیتی در آستانه جذب پدیده فوتبال آمریکا
  • شوک سیتی به بارسا؛ یک یورو هم تخفیف ندارد!
  • تقسیم امتیازات حاصل کار تقابل تیمهای خوزستان در فوتبال دسته اول کشور 
  • پایان رقابت یورگن کلوپ و پپ گواردیولا در فوتبال انگلیس
  • شناخت حریف استقلال آبی پوشان ملاثانی در جام حذفی فوتبال 
  • مهدی رحمتی و بحث فوتبالی در کلاس‌های زبان انگلیسی!
  • صعود منچسترسیتی به نیمه نهایی و تحقیر تاتنهام در جزیره
  • صعود منچسترسیتی به نیمه‌نهایی جام حذفی با غلبه بر نیوکاسل
  • افشاگری عجیب یک مدیر استقلالی در مورد کریم باقری