Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@11:14:46 GMT

رئیسی درگذشت فعال حوزوی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۹۳۳

رئیسی درگذشت فعال حوزوی را تسلیت گفت

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری منتخب در تماس تلفنی با پدر و پدر همسر مرحوم محمدحسین فرج نژاد از فعالان حوزوی، نویسنده و پژوهشگر قمی با تسلیت درگذشت این اندیشمند جوان، پرتلاش و مجاهد و همسر و فرزندان وی، برای بازماندگان صبر و اجر بر این مصیبت بزرگ آرزو کرد.

به گزارش برنا، پدر و پدر همسر مرحوم فرج نژاد هم با ابراز قدردانی از تماس رئیس جمهوری منتخب، نکاتی را درخصوص ویژگی های شخصیتی و تلاش های علمی مرحوم فرج نژاد به اطلاع رئیسی رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییسی فرج نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار سه شهید والامقام، گفت: درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، حمید و حسین دهنوی، موجب تأثر خاطر شد.

در ادامه این پیام آمده است: این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

رئیس جمهور ادامه داد: این ضایعه را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: رجبعلی دهنوی پدر شهیدان علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی، صبح دوشنبه در سن ۹۷ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست و ️آیین تشییع این پدر شهید پرور امروز، سه شنبه از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت پدر شهیدان دهنوی گفت: مرحوم دهنوی مظهر ایثار و استقامت و فداکاری در راه انقلاب و اسلام بود که پس از سال‌ها بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

او افزود: اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده و بازماندگان معزز آن سفر کرده والامقام، علو درجات او و شهیدان بزرگوار ایشان را از درگاه احدیت مسئلت دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی