Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: ادارات و بانک های استان فردا شنبه دوم مرداد ماه تعطیل نیست و فعالیت دستگاههای اجرایی از ساعت 7 صبح تا 13 خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  سید حسین بی نیاز در خصوص فعالیت ادارات استان در این هفته در گفتگو با خبرگزاری برنا گفت: اخیرا در فضای مجازی شایع شده بود که ادارات استان در هفته پیش رو تعطیل است که ضمن تکذیب این خبر اعلام می شود فردا همه ادارات باز است و کارمندان بر اساس روال قبلی در محل کار خود حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فردا شنبه دوم مرداد ماه همه ادارات، بانک ها و بخش اداری شهرداری ها همچون گذشته دایر است و فعالیت آنها از ساعت 7 صبح تا 13 خواهد بود.

بی نیاز تصریح کرد: کاهش ساعات اداری بر اساس دستور وزارت کشور و برای صرفه جویی در مصرف برق اتخاذ شده و این ساعت تعیین شده تا پایان مرداد ماه اعمال خواهد شد.

وی از کارمندان خواست فردا شنبه در ساعت تعیین شده در محل ادارات خود حاضر شده و خدمت رسانی به مردم را انجام دهند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین حسین بی نیاز فردا شنبه مرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت کار ادارات در فصل گرما تغییر می کند؟ | توضیحات مهم مقام دولتی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی یزدان پناه شنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هیات دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو بر مبنای همان مصوبه سال قبل بود اما ممکن است امسال تغییراتی کند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی صنعت برق ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۳ اعلام کرد، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد سال جاری تغییر می‌کند.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیات وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرایی می‌شود که بر اساس آن ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌کند.

بر اساس مصوبه سال گذشته هیات وزیران و به‌منظور مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کاری ادارات به ۶ صبح تا ۱ بعدازظهر تغییر یافت که این اقدام کاهش ۸۵۰ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ۱۴۰۲ را به همراه داشت.

کد خبر 845894 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه سازمان امور اداری و استخدامی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • تغییر ساعت کار ادارات باید در هیئت دولت تصویب شود
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • تغییر ساعات کاری تابستانه فعلا منتفی شد
  • تغییر ساعات کاری تائید نشده تکذیب شد
  • ساعت کار ادارات در فصل گرما تغییر می کند؟ | توضیحات مهم مقام دولتی