Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حسینی مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از افزایش دو برابری اعتبار طرح‌های هادی روستا‌های استان خبر داد و گفت: تا به امروز ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی روستا‌های استان ابلاغ شده است که در حال تخصیص اعتبار به روستا‌های در اولویت و کمتر برخوردار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی افزود: اعتبار حوزه اجرای طرح هادی پارسال استان ۷۹ میلیارد تومان بود که در قالب ۵۶۰ طرح کوچک و بزرگ در ۳۰۰ روستای استان هزینه شد.

 

طرح­ های هادی روستایی با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی تهیه و اجرا می شوند. آبادانی روستاها و کمک به ترویج طرح های  عمرانی در آن‌ها رسالت اصلی طرح هادی روستایی است.


انتهای پیام / فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح هادی روستا عمران روستا بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ مجدد برای تحقق وعده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام وعده‌هایی که به مردم دادیم را دوباره آغاز می‌کنیم، مردم تصور نکنند که به آن‌ها تعهد و قول داده‌ایم و آن را ر‌ها کردیم. - اخبار استانها -

سید علی احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: این خبر خوش را به مردم می‌دهم که حدود 14 هزار میلیارد تومان اعتبارات تخصیصی از سفر دوم رئیس‌جمهور ابلاغ شده و پروژه‌ها سرعت لازم را خواهند گرفت.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت که این خبر خوش را به مردم می‌دهم که حدود 14 هزار میلیارد اعتبارات تخصیصی از سفر دوم رئیس‌جمهور ابلاغ شده است و پروژه‌ها سرعت لازم را خواهند گرفت.

احمدزاده یادآور شد: در تمامی استان‌ها تخصیص‌های سفر دوم رئیس‌جمهور شروع شده و پول زیادی به استان سرازیر خواهد شد و تمام وعده‌هایی که به مردم دادیم را دوباره آغاز می‌کنیم، مردم تصور نکنند که به آن‌ها تعهد و قول داده‌ایم و آن را ر‌ها کردیم، بلکه منتظر تخصیصات ریالی بودیم و ان‌شاء‌الله این قول‌ها به سرانجام می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی بر این است که به زودی در چند شاخص از محرومیت جاده‌های روستایی خارج می‌شویم و این در این دولت انجام می‌شود.

احمدزاده بیان کرد: چرا باید حدود 6 ماه جاده‌ی ارتباطی روستایی قطع باشد؟ سال‌های گذشته در منطقه زیلایی حدود 5 ماه ارتباطات قطع بود. خوشبختانه استان از این مراحل می‌گذرد و جاده‌های روستایی آسفالت خواهد شد. باید تردد راحت باشد تا وضعیت رفت و آمد‌های مردم تسهیل شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه‌های آب‌رسانی به روستا‌ها آغاز شده است. آبرسانی به حدود 90 روستا در جهاد آبرسانی سپاه پاسداران کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید، با کار جهادی و مشترک دولت و بسیج سازندگی این طرح بسیار بزرگ در مقطع زمانی کمتر از دو سال انجام شد.

احمدزاده تصریح کرد: بسیاری از روستا‌ها تنش آب آشامیدنی داریم، اما با بودجه 14 هزار میلیاردی بسیاری از تنش‌ها مرتفع و برداشته می‌شود، بیش از 400 میلیارد تومان تعهد دولت برای تأمین آب شرب است.

وی تصریح کرد: بسیاری از مناطق شهر یاسوج کمبود آب آشامیدنی داشت که بخش زیادی از مشکلات بخش فرسوده شهر بازسازی و لوله‌گذاری شد و بخش دیگر در حال اجرا بوده و پروژه‌های نیمه‌تمام شهر گچساران و دهدشت که ر‌ها شده بود دوباره از سرگرفته خواهد شد دولت همه‌ی این پروژه‌های مهم را دیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۱۵ هزار نفر در بخش روستایی به همت خیّران آبرسان
  • یاسه‌‎چای؛ روستایی که آرامش‌ در آن جریان دارد
  • وعده‌ مجدد برای تحقق وعده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد!
  • رشد ۶ برابری بازنگری طرح‌های هادی روستایی در آذربایجان غربی
  • کاروان خانه‌های ورزشی روستایی
  • «گازُرخان» روستایی محصور با قلعه «الموت»
  • ۲۵ طرح عمران روستایی در بخش مرکزی شهرستان بوشهر اجرایی شد
  • اجرای ۲۵ پروژه عمران روستایی در بخش مرکزی بوشهر
  • هر روستا یک خانه ورزش روستایی
  • ساخت ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر