Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدایی مدافع فرانسوی بلوگرانا از این تیم قطعی است.

ساموئل اومتیتی، مدافع میانی 27 ساله و فرانسوی باشگاه بارسلونا در لیست فروش سران این تیم قرار دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از جرارد رومرو از رادیو کاتالونیا، جدایی ساموئل اومتیتی از بارسلونا در تابستان جاری قطعی است. ممکن است این اتفاق در اواخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی رخ دهد اما چیزی که قطعی است، جدایی او از بارسلونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که میرالم پیانیچ نیز همچون اومتیتی در این تابستان از بارسلونا جدا می شود. ساموئل اومتیتی تا سال 2023 با بارسلونا قرارداد دارد.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ساموئل اومتیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژائو کانسلو: پرتغال به کریستیانو رونالدو وابسته نیست

از دید مدافع بارسلونا، تیم ملی پرتغال به کاپیتانش وابسته نیست. 

طرفداری | ژائو کانسلو به دلیل مشکلات شخصی، در پیروزی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید، غایب بود. این مدافع کناری بارسا که به اردوی تیم ملی پرتغال ملحق شده، در گفتگو با رسانه پرتغالی «رکورد» درباره دیدگاهش نسبت به تیم ملی پرتغال و شرایط خود به عنوان بازیکن قرضی در بارسلونا صحبت کرده است.

کانسلو به همراه دیگر بازیکنان پرتغالی از جمله ژائو فلیکس برای بازی دوستانه اول مقابل سوئد، از تیم ملی خط خورد. این بازیکن پرتغالی از زمان بازگشت از مصدومیت در اواخر ژانویه، دقایق زیادی برای بارسلونا بازی کرده است.

در مورد روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال

 او یک مربی مدرن است و بازی هجومی را دوست دارد. مارتینز به ما آزادی زیادی می دهد. سرمربی هر بازیکن را به طور کامل می شناسد. او خیلی زود پرتغالی را یاد گرفت و سعی کرد با ما پرتغالی صحبت کند. در مورد کسی صحبت می کنیم که مسابقات باشگاهی ما را تماشا و آنالیز می کند. مارتینز اهل کاتالونیا است، سبک بازی اش را دوست دارم. من یک مدافع کناری هجومی هستم و به همین دلیل بازی تهاجمی را دوست دارم.

کانسلو با وجود اینکه هنوز کمی با سطحی که در سال های اولیه حضورش در منچستر سیتی ارائه می کرد فاصله دارد، اما به یکی از بازیکنان ثابت ژاوی تبدیل شده است. کانسلو در مورد اینکه آیا خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری جهان می بیند، اعتراف کرد:

زمان هایی بود که چنین احساسی داشتم، اما حالا نه.

بارسلونا در تلاش است تا قرارداد قرضی کانسلو که به دلیل مصدومیت بالده در پست دفاع چپ بازی می کند را تمدید کند. این بازیکن 29 ساله توضیح داد:

من از حضور در بارسلونا خوشحالم، در باشگاهی هستم که همیشه آرزو داشتم پیراهن آن را بپوشم. بعد از بنفیکا، بارسلونا را بیشتر از همه تیم ها دوست داشتم. په په یک بار به من گفت که من شبیه بازیکنان رئال مادرید هستم، اما به او گفتم که تیم من، بارسلونا است.

از این مدافع کناری در مورد وضعیت کریستیانو رونالدو در تیم ملی هم سوال شد:

او بازیکن مهمی برای تیم ما محسوب می شود و 15 سال با مسی برای توپ طلا رقابت کرد. اما اوج یک بازیکن بین 25 تا 32 سالگی است. ما به او وابسته نیستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • عجیب ولی واقعی: کاپیتان بایرن در فهرست فروش
  • ژائو کانسلو: پرتغال به کریستیانو رونالدو وابسته نیست
  • میلان آماده مذاکرات جدی با تئو هرناندز بر سر تمدید قرارداد
  • روزهای تلخ پیر کالولو ادامه دارد؛ دوری 4 الی 6 هفته‌ای مدافع فرانسوی از میادین
  • نظر جالب جرارد پیکه؛ ژاوی در بارسلونا خواهد ماند!
  • لنی یورو خواهان انتقال به رئال مادرید
  • بارسلونا کانسلو را به نصف قیمت می‌‌خواهد
  • نزدیک شدن اولیویه ژیرو به جدایی از میلان و انتقال MLS
  • کانسلو بازی با اتلتیکومادرید را از دست داد
  • جدایی کیلور ناواس از پاری سن ژرمن در پایان فصل