Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@02:54:12 GMT

فیلم تجاوز به 3 زن تهرانی مرد را به دادگاه کشاند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۴۹۸۵

فیلم تجاوز به 3 زن تهرانی مرد را به دادگاه کشاند

شکایت نکردن نخستین قربانی باعث شد تا دو دوست دیگر وی نیز در دام مرد متجاوز گرفتار شوند.

به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از سه ماه قبل به دنبال شکایت یک زن جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت. این زن جوان به نام پریا با مراجعه به پلیس آگاهی از جنایت سیاه یک مرد جوان خبر داد.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: اوایل سال 93 دوست صمیمی ام پروانه هراسان با من تماس گرفت و در حالی که اشک می ریخت گفت از سوی یک پسر جوان موردتعرض قرارگرفته است و از این صحنه فیلمبرداری هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از من درخواست کمک کرد و من هم که دلم برای دوست صمیمی ام سوخته بود به او قول دادم کمکش کنم. من همراه دوست صمیمی ام برای پس گرفتن عکس و فیلم ها با پسر جوان قرار گذاشتم.او هم که پسر مودبی بود قول داد عکس و فیلم ها را تحویلم دهد اما ناگهان به سمت حاشیه تهران رفت و با تهدید چاقو مرا تعرض قرار داد.

وی ادامه داد: وقتی این ماجرا را به پروانه گفتم فهمیدم که من سومین قربانی جنایت سیاه این مرد هستم و او قبل از پروانه دوست صمیمی دیگرمان به نام شیدا را هم ازار داده بود.

به دنبال شکایت این زن تلاش برای ردیابی پسر جوان آغاز شد و دو شاکی دیگر شناسایی شدند.

شیدا که مربی باشگاه بدن سازی است به پلیس گفت: ماجرا با رفتن من به یک سوپرمارکت اغاز شد. در سوپرمارکت پسر جوانی به من گفت گوشی موبایلش را در خانه جا گذاشته است و حالا لازم است یک تماس ضروری با مادرش بگیرد. من هم گوشی موبایلم را به او دادم اما وقتی به خانه برگشتم تماس های پسر جوان آغاز شد و آنجا بود که من فهمیدم پسر جوان از گوشی موبایل من با تلفن خودش تماس گرفته و شماره موبایل مرا به دست آورده بود. مزاحمت های پسر جوان ادامه داشت تا اینکه مرا تهدید کرد و من به ناچار به دیدنش رفتم و به او گفتم نامزد دارم و بهتر است دست از مزاحمت بردارد.مدتی از پسر جوان خبری نبود تا اینکه ازدواج کردم اما باز هم مزاحمت های او شروع شد. او حتی چند بار با همسرم تماس گرفت . او می گفت از طریق شبکه های پیام رسان تلفنی به عکس های خصوصی ام دسترسی پیدا کرده و قصد دارد آنها را پخش کند. مزاحمت های او باعث شد که همسرم مرا طلاق دهد.

این زن گفت: پسرجوان ادعا می کرد به من علاقه مند شده و اگر برای آخرین بار به دیدنش بروم دست از سرم برمی دارد. من هم با او قرار گذاشتم.اما پسر جوان با زور و تهدید مرا به پارک جنگلی سرخ حصار برد و ازارم داد. او از این صحنه ها فیلم تهیه کرد و گفت این فیلم را در شبکه های مجازی پخش می کند. من که ترسیده بودم ماجرا را با دوستم شیدا در میان گذاشتم. من به همراه پروانه و فرزند خردسالش با پسرجوان قرار گذاشتیم و سوار ماشین او شدیم. دوستم با او صحبت کرد و او قول داد عکس و فیلم ها را پس دهد اما در میان راه به سمت حاشیه تهران ر فت. هر چه من و دوستم به او التماس کردیم اجازه دهد از ماشین پیاده شویم قبول نکرد. او به شدت ما را کتک زد و به زور به یک خانه ویلایی در حاشیه تهران برد.

این زن گفت: پسر جوان می خواست دوستم را هم آزار دهد که مقاومت کرد.اما پسر بی رحم فرزند خردسال دوستم را از پنجره بیرون گرفت و تهدید کرد اگر به خواسته او تن ندهیم فرزند خردسالش را از پنجره ساختمان بیرون پرت می کند. او بی رحمانه من و دوستم را آزار داد و از ما فیلم گرفت.او ما را از ویلا بیرون برد و در میان جاده رها کرد. دوستم که می ترسید به خانه اش برگردیم با دوست صمیمی اش پریا تماس گرفت و از او کمک خواست. این طور بود که سومین زن هم به دام شیطانی این پسر گرفتار شد. اما ما از ترس آبرویمان جرات نکردیم به پلیس حرفی بزنیم اما پریا به اداره آگاهی رفت و شکایت کرد.

به دنبال حرف های تکان دهنده این زن قربانی دیگر نیز شناسایی و ردیابی مرد جوان آغاز شد . پلیس از طریق ردیابی شماره تلفن مرد متجاوز رد وی را یافت و او را بازداشت کرد.

نخستین جلسه تحقیق از این پسر35ساله دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار برگزار شد. در این جلسه متهم که مدعی است دانشجوی کارشناسی ارشد رشته عمران است منکر جرم هایش شد و گفت فقط با شاکی ها رابطه دوستانه داشته و هرگز آنها را آزار نداده است.

قاضی حسین اصغرزاده در این باره گفت:پلیس در بررسی رم گوشی موبایل متهم تعدادی عکس و فیلم مبتذل کشف کرده و در بازرسی از خانه ویلایی نیز آثاری از جرم به دست آورده است.

وی ادامه داد: متهم مدعی است هیچ سابقه ای ندارد و از خانواده ای آبرومندی است ولی تاکنون در تحقیقات مشخص شد برادر وی مدتی پیش به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر به اعدام محکوم شده بود که به حکم اعتراض کرد و با تخفیف مجازات به زندان محکوم شده است.

این قاضی دادگاه کیفری گفت: به نظر می رسد دو شاکی دیگر نیز در این پرونده هستند که بررسی در این زمینه ادامه دارد و پرونده آدم ربایی، تهدید، ضرب و جرح و تهیه فیلم مستهجن این متهم در دادسرای امور جنایی تحت رسیدگی قرار دارد تا به صورت یکجا در این شعبه رسیدگی شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی اخبار حوادث آدم ربایی تهدید ضرب و جرح فیلم سیاه تجاوز جنسی اذیت و آزار جنسی فیلم مستهجن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی فیلم فرشته حسینی فرشته حسینی و نوید محمد زاده پسر مهدی قائدی و همسرش سردار آزمون و نامزدش مهدی قائدی سردار آزمون ماسک پارتی دوست صمیمی عکس و فیلم تماس گرفت پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران وحشتناک در انگلیس؛ ۲۰هزار تجاوز در یک مراکز روانی + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، اسکای نیوز اعلام کرد: در پی تحقیقات گسترده این شبکه خبری با همراهی چند گروه مدنی، مشخص شد که از سال ۲۰۱۹ بیش از ۲۰ هزار مورد آزار جنسی شامل تجاوز به بیماران و کارکنان بیش از ۳۰ مرکز نگهداری بیماران روحی و روانی رخ داده است.

این پویش از دولت انگلیس می‌خواهد وزیری را که مسئول ایمنی زنان در بخش‌های سلامت روان و همچنین بخش‌های مخصوص زنان باشد، معرفی نماید.

این گزارش همچنین فاش کرد که سیستم بهداشت و درمان انگلیس موسوم به ان‌اچ‌اس سازوکار پیشگیری و گزارش‌دهی برای موارد مربوط به آزار جنسی و تجاوز در مراکز تحت پوشش خود را فعال نکرده است.

کد خبر 839523 منبع: شفقنا برچسب‌ها انگلیس خبر ویژه بیماری روانی

دیگر خبرها

  • خودرو حامل بار قاچاق توقیف شد/واژگونی موتور سیکلت راکب را به کام مرگ کشاند 
  • کمبود مواد غذایی و قطعی برق، مردم کوبا را به خیابان‌ها کشاند
  • ادامه واکنش‌‌ها به تجاوز اسرائیل به بیمارستان الشفاء
  • عکس گرفتن از کسی که در ملاعام مرتکب جرمی شود، حرام نیست
  • آزاد سازی ۲۰۰۰ میلیاردی اراضی کشاورزی در ری
  • تجاوز صهیونیست‌ها به غزه و اثرات فاجعه‌بار بر خاک، آب و هوا
  • بحران وحشتناک در انگلیس؛ ۲۰هزار تجاوز در مراکز روانی + جزئیات
  • بحران وحشتناک در انگلیس؛ ۲۰هزار تجاوز در یک مراکز روانی + جزئیات
  • رهاسازی ۲۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی
  • آزاد سازی ۲۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در شهر ری