Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز جمعه _۱ مردادماه_ در نشست رسیدگی به مشکلات استان خوزستان با حضور سران عشایر و نخبگان و همچنین معاون اول رییس جمهور، اظهار کرد: با وجود مصوبه دولت برای خوزستان ولی امروز نیز معاون اول رییس جمهور همراه با مسئولان وزارت نیرو و جهاد کشاورزی برای بررسی میدانی در سرشاخه‌های کرخه آمده‌اند و در ادامه از هورالعظیم نیز بررسی میدانی انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر این جلسه‌ای با شیوخ عرب و بختیاری و جلسات کاری خوبی تا پایان شب داریم و فردا جلسه مشترک ستاد بحران و شورای کشاورزی را برگزار می‌کنیم؛ معاون اول رییس جمهور و هیات همراه به صورت تخصصی اقداماتی را که باید انجام شود و کارهایی که صورت گرفته بررسی می‌کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان با دلاورمردان غیور در هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرینی‌های بزرگی داشتند؛ آنها همچنین نقشی بزرگ در مبارزه با انگلیس و پیروزی انقلاب، انقلاب مشروطیت و حمایت از تمامیت کشور داشته و دارند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: با وجودی که نظام کارهای بزرگی در زمینه‌های مختلف از جمله بخش کشاورزی و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای خوزستان انجام داده و پروژه‌ها و صنایع بزرگی هم در بخش فولاد، نیشکر و نفت اجرایی شده ولی مردم خوزستان هنوز کلکسیون مشکلات و محرومیت‌ها را دارند.

وی با اشاره به اینکه خوزستان در زمینه روان آب‌های سطحی و فاضلاب مشکل دارد، ادامه داد: مردم این استان هنگام بروز سیل و پرآبی و حتی در زمان کم آبی دچار مشکلاتی هستند که قلب آدم به درد می‌آید؛ در چند وقت اخیر دردسرهای ایجاد شده برای کشاورزان و یا دامداران در هورالعظیم دل هرکسی را به درد می‌آورد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه دولت در مشکلات اخیر نیز تمام قد کنار خوزستان ایستاده و مصوبات خوبی را به این استان اختصاص داده است، بیان کرد: در ارتباط با بدهی‌های کشاورزان از سیل سال ۹۸ نیز کار عظیمی با مصوبه دولت انجام شد و تاکنون ۵۰ درصد از مطالبات پرداخت شده است؛ همچنین در کنار دولت نهادهای انقلابی و بنیادهای مختلف مثل بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، ستاد نیروهای مسلح و همچنین دفتر مناطق محروم و روستایی نهاد ریاست جمهوری نیز همکاری خوبی داشتند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه تعداد زیادی تانکر اجاره و مخازن بسیاری نیز خریداری شد و اعتبار بسیار خوبی را به پرداخت خسارت اختصاص داده‌اند، عنوان کرد: تدوین سند چهارگانه برای حل مشکلات فاضلاب، آب شرب، روان آب‌ها و آب‌های سطحی و پیشگیری از سیل نیز یکی دیگر از اقدامات خوب دولت برای استان خوزستان بود.

پربیننده ترین شرایط معافیت کفالت سربازی اعلام شد برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش؛ فردا واکسن زده‌ ها باید قرنطینه شوند؟ + فیلم یک مراسم عروسی، ۵۰ نفر را کرونایی کرد آغاز واکسیناسیون معلمان از فردا؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهدات دولت در حوزه مسکن شهرستان دشتی انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی ظهر دوشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در دولت ایران قوی بواسطه همدلی و همراهی مدیران کارهای خوبی در سطح شهرستان شاهد هستیم که منجر به رضایت مندی مردم شده است.

فرماندار دشتی افزود: تعهدات دولت در حوزه مسکن در سطح شهرستان دشتی انجام شده و از این حیث در استان پیشرو هستیم.

بحرانی ادامه داد: در حوزه راه‌ها و بهداشت و درمان کارهای خوبی در دو سال اخیر انجام شده است.

وی تصریح کرد: در انتخابات دشمن نگاه ویژه ای به آن داشته ولی با هوشیاری مردم و حضور پرشور آنها در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های آنها نقش بر آب شد.

بحرانی اضافه کرد: مشارکت ۷۳ درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی رسالت مدیران را سنگین‌تر می‌کند.

کد خبر 6058119

دیگر خبرها

  • تیم‌های عملیاتی هلال احمر خوزستان در حالت آماده‌باش هستند
  • فولاد اکسین شرکتی نمونه در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی است
  • مردم نگران امدادرسانی در حوادث و آبگرفتگی احتمالی نباشند
  • تعهدات دولت در حوزه مسکن شهرستان دشتی انجام شد
  • خلجی: دولت سیزدهم متعهد به شفافیت و اطلاع رسانی به مردم است + فیلم
  • حضور دولت ‌در بازار کارکرد تنظیم‌کننده دارد
  • رسانه موفق نگاه خاکستری به موضوعات دارد/تأثیر روابط دولتمردان با اهالی رسانه در رفع مشکلات
  • حاشیه‌های نشست رئیس جمهور با اهالی رسانه؛ شریعتمداری شعر سعدی را اشتباه خواند!
  • ماجرای شوخی حضرتی با شریعتمداری در حضور رئیسی
  • برگزاری دیدار مردمی استاندار آذربایجان‌غربی