Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا قاسم سلیمان دشتکی شامگاه جمعه در نشست رسیدگی به مشکلات استان خوزستان با حضور سران عشایر و نخبگان در محل سالم امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه اظهارداشت: معاون اول رئیس جمهوری طی روزهای گذشته با جدیت موضوع مشکلات استان خوزستان را مورد پیگیری قرار داده است.

وی ادامه داد: این پیگیری ها نیز منجر به مصوبه ارزشمند هیات دولت برای اختصاص منابع مالی مورد نیاز برای کاهش آثار خشکسالی و تنش آبی در استان خوزستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان اضافه کرد: این پیگیری ها نیز تا امروز از سوی دولت و شخص معاون اول رئیس جمهوری ادامه داشته و از همین رو نیز با حضور وی، بازدیدی کارشناسی از سد کرخه و همچنین تالاب هورالعظیم صورت گرفته است.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه فردا نیز نشست مشترک ستاد مدیریت بحران و شورای کشاورزی با حضور معاون اول رئیس جمهوری برای بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای کاهش مشکلات برگزار خواهد شد گفت: این مقام مسئول در دولت (اسحاق جهانگیری) اشراف بسیار خوب و دقیقی به مسائل استان خوزستان دارد و قطعا با دستوراتی که ابلاغ می شود بخش مهمی از چالش ها قابل رفع خواهد بود.

وی تصریح کرد: استان خوزستان در دوران پیروزی مشروطه، انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و حمایت از تمامیت ارضی کشور، ولایت فقیه و هچنین جمهوری اسلامی نقش برجسته و غیرقابل انگاری داشته و خواهد داشت.

استاندار خوزستان با بیان اینکه علیرغم اقدامات بسیار خوبی که از سوی دولت و نظام در استان انجام شده، خوزستان همچنان با مجموعه ای از مشکلات و چالش ها روبرو است گفت: به عنوان مثال، خوزستان در دوران پرآبی دارای مشکلاتی است که این مشکلات در زمان کم آبی نیز شکل متفاوتی پیدا می کنند.

سلیمانی دشتکی به بروز مشکلات پیش آمده درجریان تنش آبی و همچنین بروز پدیده خشکسالی در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: این مشکلات باعث خسارات متعددی شده که باید با حفظ وحدت و یکپارچکی به دنبال رفع اساسی آنها بود.

برچسب‌ها تالاب هورالعظیم دولت خوزستان پروندهٔ خبری تلاش ها برای رفع تنش آبی در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تالاب هورالعظیم دولت خوزستان تالاب هورالعظیم دولت خوزستان استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار بیش از ۱۶۰ تیم پلیس راه در خوزستان/ برخورد با خودروهای دارای سرعت‌های انفجاری

ایسنا/خوزستان رئیس پلس راه خوزستان گفت: در طرح نوروزی پلیس راه، بیش از ۱۰۰ تیم محسوس و بیش از ۶۰ تیم نامحسوس در راه‌های خوزستان مستقر شده‌اند و تخلفات رانندگان را رصد می‌کنند و با متخلفان برخورد بدون اغماض و جدی دارند.

سرهنگ سعید رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح نوروزی پلیس اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده، آمادگی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی برای استقرار در راه‌های سطح خوزستان ایجاد شده است.

وی افزود: در طرح نوروزی پلیس راه، بیش از ۱۰۰ تیم محسوس و بیش از ۶۰ تیم نامحسوس در راه‌های خوزستان مستقر شده‌اند و تخلفات رانندگان را رصد می‌کنند و با متخلفان برخورد بدون اغماض و جدی دارند.

رئیس پلس راه خوزستان گفت: با همکاری بسیج، طرح توقف حرکت در مبادی خروجی شهرها برای استراحت رانندگان اجرا می‌شود تا رانندگان به ویژه بعد از اذان مغرب متوقف شوند و از آن‌ها پذیرایی مختصری انجام شود و استراحتی کنند تا سپس به مسیر خود ادامه دهند.

وی بیان کرد: امسال از ظرفیت همه دهیاری‌ها برای استقرار خودروها با چراغ گردان پلیس در نقاط پر حادثه و تلاقی راه‌های روستایی به راه‌های فرعی استفاده می‌شود.

وی افزود: همه یگان‌های امدادی و خدمات‌رسان برای ایمنی و استقرار در راه‌ها جانمایی می‌شوند تا در مکان‌های مشخص و زمان‌های مختلف، بتوانند به موقع امدادرسانی را انجام دهند.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی بخشی‌ها و ترویج فرهنگ ترافیک بیان کرد: امسال سعی شده است مخاطرات رانندگی در سفرهای نوروزی را به مردم معرفی کنیم و به این منظور مقرر شده است در ایام نوروز هر روز با صدا و سیما ارتباط برقرار کنیم و اطلاع‌رسانی را انجام دهیم.

رئیس پلس راه خوزستان گفت: همچنین پویش «چشم به راهیم» راه‌اندازی شده است تا مردم از مخاطرات رانندگی در معابر آگاه شوند و مردم را همراه خود کنیم. امیدواریم با این کارها نوروز ایمنی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خودروهای پرخطر مانند خودروهای دارای دو تخلف همزمان و خودروهای با سرعت‌های انفجاری و انتحاری متوقف می‌شوند، گفت: برخی کاربران در جاده‌های استان خوزستان با سرعت بالای ۱۸۰ کیلومتر تردد می‌کنند و نه تنها برای خود بلکه برای سایر کاربران مشکل ایجاد می‌کنند. امسال با جدیت با تخلفات حادثه‌ساز برخورد می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران دارای رتبه ۵۱ جهان در ثبت اختراعات
  • ایران دارای رتبه ۵۱ جهان در ثبت اختراعات/ قوانین ثبت اختراع رعایت شود
  • استقرار بیش از ۱۶۰ تیم پلیس راه در خوزستان/ برخورد با خودروهای دارای سرعت‌های انفجاری
  • رسانه‌ها در بیان مشکلات و چالش‌ها اخلاق و انصاف را رعایت کنند
  • قدردانی پوتین از اعتماد روس‌ها/ چالش‌های پیشِ‌روی روسیه
  • احیاء ۱۹۰ واحد تولیدی تعطیل در لرستان
  • ردیف اعتباری مالی تخت جمشید طی ۲ سال گذشته حذف شد
  • لزوم ورود ‌جدی‌تر وزارت کشاورزی برای اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری
  • بازگشایی مجدد مجموعه وررزشی صدف در منطقه ۴ تهران
  • برگزاری دیدار مردمی استاندار آذربایجان‌غربی