Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@05:45:33 GMT

سوءاستفاده مافیا از یورو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۵۰۳۱

سوءاستفاده مافیا از یورو ۲۰۲۰

مافیای ایتالیا از جشن‌های خیابانی برگزارشده پس از قهرمانی تیم ملی این کشور در یورو ۲۰۲۰ برای تسویه‌حساب استفاده کرده است.

به گزارش ایسنا، اعتمادآنلاین نوشت: «مافیا با سوءاستفاده از جشن‌های خیابانی مردم پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال ایتالیا در یورو ۲۰۲۰، یکی از رقبای خود را از صحنه خارج کرد.

روزنامه تایمز نوشت: به گفته پلیس «ماتئو اناستازیو» ۴۲ ساله در حالی که برادرزاده ۹ ساله خود را هم پشت موتور در میان جشن مردمی می‌چرخاند، با گلوله افراد ناشناس از پای درآمد و برادرزاده‌اش نیز راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شاهدان، این دو نفر با یک موتورسیکلت سبک در حال گشت‌زنی در میان مردم بودند که ۲ موتورسوار که کلاه کاسکت بر سر داشتند به آنها نزدیک شدند و چهار گلوله به سمت اناستازیو شلیک کرده و او را کشتند. این در حالی است که یک گلوله هم به شکم پسر نوجوان اصابت کرد که در نهایت با وضعیت جسمی وخیمی در بیمارستان بستری شد.

به گفته کارآگاهان پلیس، این سوء قصد احتمالاً تسویه‌حساب مافیا باشد.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک ببر به یک مدرسه در هند / سعی می‌کنند او را با گلوله بکشند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رونمایی آدیداس از پیراهن‌های جدید مدعیان یورو (عکس)‏
  • ایران برای رسیدگی به مسائل داخلی خود ذیصلاح است/سوءاستفاده کشورهای غربی از ناآرامی‌ها ۱۴۰۱
  • حمله یک ببر به یک مدرسه در هند / سعی می‌کنند او را با گلوله بکشند (فیلم)
  • انفجار سر گلوله هاوان در هرات دو کشته و زخمی برجای گذاشت
  • سایت جعلی با نام فلای‌تودی بسته شد
  • ۲بار قصاص برای قاتل عمو و برادرزاده
  • سوءاستفاده از نام و اعتبار فلای تودی توسط یک سایت متخلف!
  • سایت جعلی با نام فلای‌تودی بسته شد!
  • بررسی احتمال شکستن رکورد گلزنی لواندوفسکی در فصل 2020/21 بوندسلیگا توسط هری کین / زیرنویس فارسی
  • گازتا دلو اسپورت: یک یورو دربی دیگر در راه است