Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) تایید کرد که در حدود یکصد تن از افسران و اعضای خانواده سازمان سیا به بیماری سندروم هاوانا مبتلا شده اند.

به گزارش برنا از رویترز، ویلیام برنز جمعه شب اعلام کرد که حدود ۱۰۰ افسر و اعضای خانواده سازمان سیا در میان ۲۰۰ مقام و وابسته آمریکایی هستند که به بیماری سندرم هاوانا مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنز رییس سازمان اطلاعات سیا دولت بایدن افزود: وی تلاشهای سازمان را برای تعیین علت و مسئولیت سندرم تقویت کرده است.

برنز خاطرنشان کرد که یک هیئت آکادمی علوم ملی ایالات متحده در ماه دسامبر دریافت که یک تئوری قابل قبول این است که پرتوهای "انرژی هدایت شده" باعث بروز این سندرم می شوند.

رییس سازمان سیا مدعی شد یک احتمال بسیار قوی وجود دارد که سندرم به طور عمدی ایجاد شده باشد و روسیه می تواند مسئول باشد.

پیش از این نیز «ند پرایس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تایید ابتلای شماری از دیپلمات‌های این کشور در وین پایتخت اتریش به یک بیماری ناشناخته، از انجام تحقیقات دولت آمریکا پیرامون این «حملات» مرموز خبر داد.

نشریه نیویورکر در گزارشی نوشت: از زمان به قدرت رسیدن جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا تا کنون، در جریان این «حملات» با علائم مشابه «سندروم هاوانا»، ۲۵ دیپلمات یا مقام آمریکایی در وین اتریش درگیر شده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سازمان سیا دولت آکادمی علوم ایالات متحده روسیه سخنگوی وزارت امور خارجه اتریش دولت آمریکا سازمان سیا آمریکا سندروم هاوانا سازمان سیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از کفش مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن!

به گزارش خبرآنلاین رسانه‌های نزدیک به جمهوری‌خواهان با اشاره به کفش‌های جدید «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا می‌گویند مشاوران، «او را مجبور می‌کنند که یک جفت کفش ورزشی جدید بپوشد، زیرا او خیلی سفر می‌کند».

ناظران کفش‌ها را به «لنگر قایق» و «اسکله» تشبیه کرده‌اند، اما گزارش‌ها نشان می‌دهند کفش‌های جدید رئیس‌جمهور آمریکا در واقع «کفش‌های کتانی سبک زندگی» هستند که توسط برند کفش هوکا ساخته می‌شوند.

به گزارش ایسنا رسانه «اینساید ادیشن» در گزارشی گفته است که این کفش‌ها «برای حداکثر راحتی و پشتیبانی در هنگام پیاده‌روی طراحی شده‌اند.»

در این گزارش آمده است که کفش خاص بایدن «هوکا ترانسپورت» نام دارد، کفشی که «کفی پهن» دارد که «بدون شک برای ثبات عالی است».

این رسانه نوشت رئیس‌جمهور آمریکا که «سابقه سکندری خوردن دارد» اما این کفش «بسیار راحت» است و حس «راه رفتن روی هوا» را دارد. این کفش دارای مهر تایید انجمن پزشکی پا آمریکا به دلیل مفید بودن برای سلامت پاست.

بایدن به عنوان رئیس جمهور چندین بار در انظار عمومی زمین خورده و تقریباً تعادل خود را از دست داده است که آخرین نمونه آن زمانی بود که ماه گذشته از پله‌ها برای سوار شدن به هواپیمای مخصوص ریاست‌جمهوری موسوم به «ایر فورس وان» بالا رفت.

در آن حادثه، بایدن قبل از ادامه صعود توانست خود را روی نرده نگه دارد. تیم کاخ سفید مجبور شده تا از پله‌های کوتاه‌تری برای این هواپیما استفاده کند که به او اجازه می‌دهد راحت‌تر از آن‌ها بالا برود.

نیویورک تایمز هم نوشت سرویس مخفی آمریکا اکنون هنگامی که بایدن از هواپیما پیاده می‌شود، یک مامور را در پایین پله‌ها قرار می‌دهد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885573

دیگر خبرها

  • استفاده از آب لوله کشی برای شستشوی بینی شما را می‌کشد
  • شست‌وشوی بینی با آب لوله‌کشی کُشنده است
  • افزایش بیماری سرخک در افغانستان
  • کفش‌های مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن
  • کفش‌های مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن + تصاویر
  • عکسی از کفش مرموز بایدن برای جلوگیری از زمین خوردن!
  • علائم هشداردهنده بیماری کرون/ عوارض سخت و عجیب این بیماری
  • این بیماری با پیاده روی سریع بهبود می‌یابد
  • باید و نبایدهای روزه‌داری در مبتلایان به بیماری‌های خاص
  • ۵۰ درصد افراد مبتلا به فشار خون از بیماری خود اطلاع ندارند