Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع جمهوری اذربایجان لحظاتی پیش در گزارشی در باره ادامه همچنان تیراندازی ها میان نیروهای این کشور و ارمنستان در مسیر شهرستان مرزی " گلبجر" خبر داده است.

به گزارش برنا، واحد های ارتش جمهوری آذربایجان برای جلوگیری از آتش در این  مسیر مرز مشترک  دو کشور مستقر هستند.

  وزارت دفاع  جمهوری آذرربایجان شامگاه امروز ( جمعه ) در گزارشی در باره کشته شدن  یک  نظامی این کشور بر اثر تیراندازی  نیروهای ارمنستان در مسیر شهرستان  مرزی آزاد شده " کلبجر " خبر داده بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   این در حالی است که وزارت دفاع ارمنستان نیز در باره مجروح شدن سه  نظامی ارمنی بر  اثر تیراندازی های امروز در مرز مشترک دو کشور خبر داد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارمنستان وزارت دفاع تیراندازی ارمنستان باکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر و مقصد سفر‌های نوروزی با توجه به سامانه بارشی انتخاب شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، عیسی بزرگ‌زاده، سخنگوی صنعت آب درباره احتمال وقوع سیلاب با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر شروع دور جدید بارش‌ها از اواخر روز دوشنبه، ۲۸ اسفندماه تا ظهر روز چهارشنبه، اول فروردین ماه در استان‌های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هشدار وقوع سیل صادر شده است.

وی افزود: برای بخش‌های وسیعی از ایران از جمله، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، قزوین، البرز، اصفهان و نواحی مرکزی کشور تا روز پنجشنبه هشدار وضعیت نارنجی صادر شده است. 

سخنگوی صنعت آب گفت: با توجه به سیل‌هایی که در نتیجه همین مقدار بارش در کشور رخ داده است، پیش‌بینی می‌شود شاهد بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و گرفتگی معابر و سطح جاده‌ها باشیم که نیاز است برای مدیریت این شرایط ارگان‌های مختلف با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند و مدیریت سفر‌های نوروزی توسط شهروندان در دستور کار قرار گیرد. 

بزرگ‌زاده در خصوص الزاماتی که باید در سفر‌های نوروزی رعایت شود، اظهار کرد: شهروندان باید متناسب با فعالیت سامانه‌های بارشی، زمان، مسیر و مقصد سفر‌های خود را انتخاب و از توقف در حاشیه جاده‌ها، بستر رودخانه‌ها و در جاده‌های کوهستانی که احتمال وقوع زمین لرزه و ریزش سازه‌های تقاطعی وجود دارد، خودداری کنند؛ عشایر نیز در بستر رودخانه‌ها توقف نکنند.

به گفته وی، پاکزدایی و بازگشایی کامل مجاری آبی که به علت وجود نخاله و رسوبات ظرفیت آب‌گذاری آنها کاهش یافته است و همین‌طور تخلیه اماکن و مراکزی که در معرض سیلاب قرار می‌گیرند، ضروری است،  بر همین اساس، لازم است آمادگی مناسب و حداکثری در همه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی شکل گرفته و گروه‌های عملیاتی تجهیز شوند.  

گفتنی است، از روز گذشته با دستور وزیر نیرو ستاد مدیریت سیلاب در وزارت نیرو و استان‌های در معرض سیل تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • ارمنستان: نهایت تلاش خود را برای عادی‌سازی روابط با باکو انجام می‌دهیم
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • استقبال ناتو از مشارکت دیرینه با جمهوری آذربایجان/ وضعیت در اوکراین بسیار دشوار است
  • مسیر و مقصد سفر‌های نوروزی با توجه به سامانه بارشی انتخاب شود
  • آمریکا: اوکراین به دلیل کمبود مهمات عقب نشینی می‌کند
  • پیام «جو بایدن» به «الهام علی‌اف»
  • جدیدترین تلفات نظامی و تسلیحاتی ارتش اوکراین
  • هشدار تهدیدآمیز ترامپ درباره راه افتادن حمام خون در آمریکا/ اعلام آماده باش نظامی رهبر کره شمالی برای جنگ/ حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • روسیه: ۱۰۸ پهپاد اوکراینی منهدم شدند
  • رایزنی ایران و ازبکستان برای تقویت همکاری‌های حوزه کشاورزی