Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@11:32:44 GMT

انتقام تمسخر لهستانی ها را می گیریم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۵۰۹۲

انتقام تمسخر لهستانی ها را می گیریم

به گزارش طرفداری، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملتها برابر تیم ذخیره های لهستان ۳-۰ بازنده شد و حالا برابر تیم اصلی که از حضور کوبیاک، کورک و ویلفرد لئون بهره می برد، کار بسیار سختی را پیش روی خود دارد، تیم ملی والیبال اگر با استاندارد روزهای آخر مسابقات لیگ ملتها به میدان بیاید کارش تمام است اما اگر با روحیه و سر وشکلی تازه به میدان برود، حداقل باختی آبرومند برابر تیم والیبال لهستان دور از دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال ایران با کسب بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملتها ۹ باخت متوالی را در این مسابقات ثبت کرد. هرچند در این مسابقات صاحب نتایجی شایسته برابر تیم های ملی والیبال آمریکا و کانادا و ایتالیا شدیم و این سه تیم خوب را با شکست مواجه کردیم.

ایران در المپیک با تیم هایی چون ایتالیا، کانادا، لهستان، ونزوئلا و ژاپن هم گروه است و در گروه مقابل تیم های آمریکا، روسیه، فرانسه، آرژانتین، برزیل و تونس حضور دارند. تیم ملی والیبال ما در حالی برابر تیم ملی لهستان بازی می کند که ملی پوشان این کشور پیش از این برابر تیم ملی ما رفتار تحقیر آمیزی داشته و بازیکنان تیم ملی والیبال ما را مورد تمسخر قرار دادند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی والیبال برابر تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لباس تیم ملی والیبال نشسته زنان

به گزارش "ورزش سه" اسپانسر جدید تیم ملی والیبال نشسته زنان در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و حمایت از ورزش بانوان؛ با حضور در اردوی تیم ملی، از تمرینات بانوان والیبال نشسته بازدید کردند و در ادامه از پیراهن تیم ملی رونمایی و با حضور مسئولین و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پیراهن ملی مسابقات به بازیکنان اهدا گردید.   

بانوان تیم ملی والیبال نشسته در دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی آسیا به فینال رقابتها راه یافتند ولی در مصاف با چین به مقام نایب قهرمان آسیا رسیدند. 

در این دوره از رقابت‌ها، بانوان ملی‌پوش والیبال نشسته باید بتوانند مقام اول مسابقات را کسب کنند و تنها سهمیه باقیمانده برای شرکت در مسابقات المپیک را به دست آورند.

رقابت‌های انتخابی پارالمپیک پاریس به میزبانی کشور چین در بخش بانوان با حضور تیم‌های ملی ایران، اسلونی، آلمان، اوکراین، ژاپن، مغولستان، تایلند و چین از پانزدهم تا بیست و دوم فرودین ماه سال 1403 برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ژنرال لهستانی: اوکراین شانسی برای پیروزی در برابر روسیه ندارد
  • حمایت فدراسیون والیبال از برنامه‌های کادرفنی
  • اینزاگی: از حذف از لیگ قهرمانان درس می‌گیریم
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • لباس ملی پوشان والیبال نشسته بانوان رونمایی شد
  • رونمایی از لباس تیم ملی والیبال نشسته زنان
  • کمک «رزنده» به والیبال ایران در لیگ ملتها؟
  • کمک «رزنده» به والیبال ایران در لیگ ملتها؟/ احتمال بازگشت ستاره‌های باتجربه به تیم ملی
  • کسب سومین پیروزی تیم ملی ایران
  • سرمربی ایران در اوکراین فینالیست شد!