Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهزاد نوشادی با اشاره به مشکلات تیم استقلال اظهار داشت:

تیم استقلال در شرایط نامناسب و ناعادلانه ­ای تمرین می­‌کند و ما از نظر سخت ­افزاری، شرایطی آماتوری داریم.

وی افزود:

لوازم بدنسازی ما در حد مدرسه فوتبال است و شاید باور نکنید که از لوله پولیکای دست ساز در تمریناتمان استفاده می‌کنیم! من بعضی از لوازم تمرینی شخصی خودم را برای تمرین بازیکنان آورده ­ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بهمن ماه به نماینده اسپانسر «های‌­وب» عرض کردم که با ۱۲۰ میلیون تومان، می‌ توان لوازم حرفه ای کامل برای تیم خرید و باشگاه را تجهیز کرد که ماندگار هم خواهد بود.

مربی بدنساز استقلال تاکید کرد:

بعد از این درخواست به من گفتند پول نداریم. حتی هزینه غذای روزانه، مبلغ ۹۰ میلیون تومان در ماه بود که آن را هم قطع کردند و مقرر شد به جای آن، حدود ۳۵ میلیون لوازم تمرینی بگیریم. بنده با اعتبار شخصی، این لوازم را تهیه کرده و تحویل باشگاه دادم ولی نماینده اسپانسر پرداخت آن را پشت گوش انداختند و بعد از چند ماه هم باشگاه را ترک کرده و جدا شدند.

نوشادی خاطرنشان کرد:

استقلال تنها باشگاهی در دنیا است که به عنوان تیمی حرفه‌­ای نمی‌تواند یک تمرین تاکتیکی پشت درهای بسته داشته باشد. هر کسی می­‌تواند از داخل اتومبیل خود، تمام جزئیات تمرینات کادر فنی را فیلمبرداری کند. زمین تمرین اجاره ­ای است و هر روز می­ گویند قرارداد زمین تمام شده و شاید به جای دیگری برویم.

وی تاکید کرد:

دستگاه یخ­ ساز که یکی از لوازم ضروری اولیه در تابستان برای ریکاوری و پیشگیری از آسیب است، به علت بدهی ۴ میلیونی در مجموعه آزادی گروگان گرفته شده است. رختکن ما در کانکس است و تابستان بدون وسیله سرمایشی، شرایط زجرآوری در گرما داریم.

نوشادی تاکید کرد:

با مدیریت و هزینه شخصی سرمربی، تیم استقلال متحد و با انگیزه در بازی دربی حضور یافت و آمار غیرقابل باوری را به نمایش گذاشت. در این بازی تیم مقابل، طی ۱۲۰ دقیقه حتی یک ضربه به چهارچوب و یا یک ضربه کرنر نداشت. تیم استقلال با مالکیت توپ ۶۷ به ۳۳ در ۱۵ دقیقه وقت اضافه، بازی را با پیروزی پشت سرگذاشت. اما اکنون بازیکنان، خسته و نا امید هستند.یک هفته دیگر، لیگ تمام می­‌شود ولی بازیکنان استقلال بی­اعتماد و سرخورده، حتی کمتر از نیمی از مطالبات خود را دریافت نکرده ­اند.

مربی بدنساز استقلال یادآور شد:

دغدغه کادر فنی از مشکلات تیم برای بازی قهرمانی جام حذفی و پلی ­آف آسیایی در مقابل حریف حرفه ­ای عربستانی است. حریفی که در اروپا اردو زده و با امکانات فوق حرفه­ای سرگرم آماده سازی برای مسابقات است.مشکلات فعلی تیم استقلال محدود به موارد مذکور نیست. بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود و نیز عدم وجود شرایط تمرینی استاندارد، دچار افت روحی شده­‌اند که این امر خود ممکن است احتمال آسیب دیدگی و افت کیفیت عملکرد فنی و بدنی آنان را به همراه داشته باشد. از سوی دیگر جذب بازیکن برای فصل آینده نیز خود معضل بزرگی برای تیم استقلال و کادر فنی به شمار می‌­‌رود.

وی ادامه داد:

موارد یاد شده، مشتی از خروار مشکلات تیم بزرگ و مردمی استقلال است که دیر زمانی است با آن دست به گریبان بوده و اراده ­ای هم برای حل و یا کاهش آن، دیده نمی‌­شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال بهزاد نوشادی مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت باورنکردنی مرزبانان سپاه در سرمای منفی ۳۰ درجه !

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین مرزبانان انتظامی هم در برخی مرزها وضعیت مشابهی دارند و با جان و دل برای حفظ امنیت کشور تلاش می کنند.

کد خبر 840023 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران مرزباني خبر ویژه فراجا

دیگر خبرها

  • فیلم/وضعیت باورنکردنی مرزبانان سپاه در سرمای منفی ۳۰ درجه !
  • ستاره سابق استقلال رسماً استعفا داد! + عکس
  • استوری خداحافظی ستاره سابق استقلال + عکس
  • وضعیت باورنکردنی مرزبانان سپاه در سرمای منفی ۳۰ درجه !
  • اعجوبه باورنکردنی: کیلیان همه را شگفت‌زده کرد
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • (ویدئو) وضعیت اسفناک باغ فین کاشان در آستانه نوروز ۱۴۰۳
  • فیلم| وضعیت اسفناک جزیره هرمز در مدیریت زباله!
  • (ویدیو) وضعیت اسفناک جزیره هرمز در مدیریت زباله!
  • داکونیا: نسبت به بازی استقلال پیشرفت کردیم