Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@15:24:33 GMT

برنامه معلمان تلویزیونی در روز ۲مرداد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۵۱۱۸

برنامه معلمان تلویزیونی در روز ۲مرداد

به گزارش اقتصادآنلاین، برنامه های شبکه آموزش به شرح زیر است: برنامه های تابستانی مقطع ابتدایی
ساعت ۱۲:۰۰تا ۱۲:۲۰ مهارت‌های زبان آموزی با محوریت فارسی پایه اول
ساعت ۱۲:۲۰ تا ۱۲:۴۰مهارت‌های زبان آموزی با محوریت فارسی پایه دوم

ساعت ۱۲:۴۰ تا ۱۳:۰۰مهارت‌های زبان آموزی با محوریت فارسی پایه سوم پربیننده ترین شرایط معافیت کفالت سربازی اعلام شد برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش؛ فردا واکسن زده‌ ها باید قرنطینه شوند؟ + فیلم یک مراسم عروسی، ۵۰ نفر را کرونایی کرد آغاز واکسیناسیون معلمان از فردا؟

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مدرسه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر محمد احمدیان اظهار کرد: با ورود به دوره سالمندی، تغییراتی در وضعیت خواب ایجاد می‌شود و با افزایش سن خواب شبانه، کاهش و سبکتر و نامنظم‌تر میشود بنابراین نباید انتظار داشت که سالمند مانند دوران جوانی بخوابد، اما با رعایت توصیه‌های کاربردی می‌توان خواب راحت تری داشت..

وی با بیان اینکه انجام ورزش‌های منظم روزانه همچون پیاده روی نقش موثری در افزایش کیفیت خواب دارد اظهار کرد: برای داشتن خوابی خوب، تمرینات ورزشی باید حداقل دو ساعت قبل از خواب انجام شود.

مدیر جوانی جمعیت سلامت خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجتناب از چرت‌های روزانه یا به حداقل رساندن آن‌ها، رفتن به رختخواب در شب در یک ساعت معین و بیدار شدن درصبح در یک ساعت معین، رفتن به بستر در زمان احساس نیاز به خواب، پرهیز کردن از تماشای تلویزیون یا مطالعه در بستر، گرفتن دوش آب گرم قبل از خواب، خوردن غذای سبک به عنوان شام، کاهش مصرف مایعات به ویژه چای و نوشابه بعد از شش بعدازظهر، پرهیز از مصرف چای یا قهوه پس از شام، نوشیدن یک لیوان شیر گرم قبل از خواب (به شروع خواب کمک می‌کند) و استفاده از تکنیک‌های آرام سازی در شروع خواب به ویژه برای سالمندان مبتلا به اضطراب از دیگر راهکار‌های کاربردی در داشتن خواب خوب برشمرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی
  • در راستای حفظ قند پارسی / شکر بودن شرط دارد
  • ادمین اکانت‌های فارسی زبان صهیونیست‌ها چه کسی است؟