Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شوری اجرایی حزب الله لبنان گفت که حمایت‌های ایران در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی و پیام رهبر معظم انقلاب، حزب‌الله را برای پیروزی و ادامه نبرد امیدوار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «سید هاشم صفی الدین»، رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان در 15 سالگرد جنگ 33 روزه و پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی به جزئیات، شرایط جنگ و حمایت‌های ایران و شخص رهبر معظم انقلاب از لبنانی‌ها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید هاشم صفی الدین که با شبکه المنار در برنامه «پانوراما النصر» (بخش دوم) گفت‌وگو می‌کرد، درباره آشنایی و برخورد با شهید «حاج قاسم سلیمانی»، فرمانده سابق نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که «ما در این جنگ اتاق‌های عملیات مختلفی در مقایسه با اتاق‌های عملیات نظامی داشتیم و با یکدیگر مکالمه داشتیم روزانه و حتی هر لحظه و ساعت. با حاج قاسم چند بار صحبت کردم، هنگامی که به اتاق عملیات ملحق شد با حاج عماد و سید بزرگور (سید حسن نصرالله) بود. بعد از آنکه با حاج قاسم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی و سید بزرگوار صحبت کردیم، از نظر روحیه و معنویات مطمئن شدیم که جمهوری اسلامی پشت ما ایستاده و رهبر بزرگوار می‌خواهد بگوید که هر کاری [در این جنگ] بکنید همه امکانات و توان ایران در اختیار شماست و ما با شما هستیم.»

او در ادامه گفت که در اولین برخورد با حاج قاسم متوجه شده است که مردم در اولویت قرار دارند و این مسئله‌ای است که بر وی (شیخ صفی الدین ) تأثیر گذاشته است؛ چرا که در نگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، موضوع مردمی مسئله‌ای بود که نمی‌توانست به آن‌ بی‌تفاوت باشد.

لحظه اعلام پیام رهبر معظم انقلاب توسط سید حسن نصرالله

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در ادامه به نحوه مطلع شدن خود از پیام رهبر انقلاب به حزب الله و سید حسن نصرالله پرداخت و گفت: «یک بار تلفن زنگ خورد، حاج قاسم با سید بزرگوار داشت صحبت می‌کرد، سید خوشحال بود و گویا مژده‌ای داشت و خیلی خوشحال بود و من متوجه این حالت ایشان شدم. سید در تماس تلفنی خیلی مأنوس و خودمانی بود و درباره مسائلی می‌پرسید و درخواستی می‌کرد. من داشتم پیش خود درباره این خوشحالی می‌پرسیدم تا اینکه سید بزرگوار گفتند که رهبر بزرگوار پیامی فرستاده‌اند. این پیام پر از مژده‌ها و بشارت‌ها بود و محقق شد.»

وی تأکید کرد:کمک‌های معنوی ایران و رهبر انقلاب تأثیر زیادی بر روحیه ما و رزمندگان گذاشت و مقاومت ثابت کرد که توانایی زیادی دارد و در جنگ 33 روزه نشان داد که می‌تواند وارد جنگ رسانه‌ای و روانی با دشمن شود.

وی ادامه داد: خداوند برای ما در این جنگ امکاناتی را فراهم کرد و جمهوری اسلامی ایران بزرگترین حامی ما در این جنگ بود.

رسانه عبری: زخم‌های ارتش اسرائیل از شکست جنگ 33 روزه هنوز التیام پیدا نکرده استهاآرتص: ابعاد شکست اخیر اسرائیل از جنگ 33 روزه عمیق‌تر استجنگ 33روزه و تغییر موازنه وحشت به‌نفع مقاومت؛ حزب‌الله چگونه به افسانه نیروی هوایی اسرائیل مهر ابطال زد؟جلیلی: در جنگ 33 روزه به عینه عقلانیت صحیح حاج قاسم را دیدم /بعضی‌ها فکر می‌کنند با لبخند دشمن همه چیز حل می‌شود‌«پشت صحنه سیاسی جنگ 33 روزه» منتشر شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای سید حسن نصرالله سردار قاسم سلیمانی شهید سپهبد قاسم سلیمانی حزب الله لبنان امام خامنه ای سید حسن نصرالله سردار قاسم سلیمانی شهید سپهبد قاسم سلیمانی حزب الله لبنان رهبر معظم انقلاب جنگ 33 روزه صفی الدین پیام رهبر حاج قاسم حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از فلسطین علت بسته شدن صفحات KHAMENEI.IR توسط متا است

سفیر کشور بولیوی در جمهوری اسلامی ایران دلیل بسته شدن صفحه اینستاگرام وبسایت رهبر انقلاب اسلامی را انتشار گفتمانی منطبق بر واقعیت و حمایت اخلاقی از مردم مظلوم فلسطین دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب، «رومینا گوادلوپه پرز راموس» دلیل بسته شدن صفحه اینستاگرام وبسایت رهبر انقلاب اسلامی را انتشار گفتمانی منطبق بر واقعیت و حمایت اخلاقی از مردم مظلوم فلسطین دانست.

پرز راموس با بیان اینکه شرکت متا سعی می‌کند انتشار حقایق را در همه‌ی زمینه‌ها و نه فقط موضوع فلسطین محدود کند، تاکید کرد: آنها صفحات اینستاگرام و فیس بوک را محدود می‌کنند، زیرا از اینستاگرام وبسایت آیت‌الله خامنه‌ای منطقاً گفتمانی که بیشتر منطبق بر واقعیت و حمایت اخلاقی از مردم فلسطین است، منتشر می‌شود.

سفیر بولیوی در ایران افزود: برای ساکت کردن و سانسور یک فرد گاهی نه تنها اینستاگرام او را می‌بندند، بلکه از بدترین شکل سانسور که زدن اتهام ناروا است استفاده می‌کنند، مثلاً او را را به ضد یهود بودن متهم می‌کنند و او مجبور است بار این اتهام را به دوش بکشد.

پرز راموس همچنین یکی از دلایل اصلی تحریف و سانسور توسط رسانه‌های غربی را مقابله با نظام امپریالیسم و صهیونیسم دانست و درباره مقابله با این تحریف‌ها و بستن شبکه‌های اجتماعی رهبر انقلاب اسلامی گفت: ما نباید خود را در موقعیت قربانی قرار دهیم، این تمام چیزی است که من می‌خواهم بگویم. ما باید شناخت شناسی خودمان را داشته باشیم، باید عمل کنیم و بسیار خلاق و مبتکر باشیم. باید با روابط مستحکمی که با متحدانمان ساخته‌ایم -به حملات غرب- و به تکنولوژی آنها پاسخ دهیم.

سفیر بولیوی در ایران ضمن تاکید بر تاثیرگذاری رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بعنوان «قدرت چهارم» در کشورها گفت: شرکت‌هایی همچون متا هرگفتمان و سخن جایگزینی را محدود می‌کنند، زیرا اکنون شبکه‌های اجتماعی حتی بیشتر ازاقدامات دیگر تعیین کننده‌اند. شما با یک شبکه اجتماعی می‌توانید افراد زیادی را برای راه اندازی یک جنگ ترکیبی بسیج کنید.

به گزارش ایمنا، شرکت متا ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ صفحه اینستاگرام سایت KHAMENEI.IR را با بیش از ۵ میلیون دنبال کننده مسدود کرد.

کد خبر 737073

دیگر خبرها

  • مروری بر نامگذاری سال‌ها توسط رهبر انقلاب از ۱۳۷۸ تا امروز
  • پیروزی بر دشمنان وعده راستین الهی است
  • حمایت از فلسطین علت بسته شدن صفحات KHAMENEI.IR توسط متا است
  • مامای بابلی: اجر و بزرگی را برای رهبرم از خدا می‌خواهم
  • بانک ملی در اجرای سیاست های نظام و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیشتاز بوده است
  • کمک رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • رهبر معظم انقلاب ۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان نیازمند کمک کردند
  • کمک رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آزادی زندانیان نیازمند
  • ابراز خوشحالی کارشناس اورژانس بابل از پیام رهبر انقلاب/ احساس کردم دست خدا روی زمین بودم
  • کمک دو میلیارد تومانی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند