Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان یورگن کلوپ به نخستین برتری خود در دیدارهای تدارکاتی فصل ۲۲-۲۰۲۱ دست یافت و اتلتیکو مادرید در ضربات پنالتی پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های لیورپول و ماینتس امشب (جمعه)، در ورزشگاه آنترسبرگ آره‌نای شهر گرودیگ اتریش و در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که لیورپول با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاس کیلیان مدافع ماینتس در دقیقه 86، دروازه خودی را به اشتباه گشود تا شاگردان یورگن کلوپ پس از تساوی مقابل تیم‌های واکر اینسبروک و اشتوتگارت، به نخستین برتری خود در دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل دست یابند.

اتلتیکو مادرید قرارداد سیمئونه را تا سال 2024 تمدید کرد

در دیگر بازی دوستانه مهم، اتلتیکو مادرید مقابل تیم نومانسیا صف‌آرایی کرد که این مسابقه در ضربات پنالتی به برتری 5 بر 4 مردان دیه‌گو سیمئونه انجامید. 90 دقیقه مسابقه با تساوی یک-یک پایان یافت که ماریو سوریانو در دقیقه 4، تنها گل اتلتیکو مادرید را به ثمر رساند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید لیورپول اتلتیکو مادرید لیورپول اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو ۰-۳ بارسا: گرد و خاک ژاوی در مادرید

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند روز پس از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شاگردان دیه‌گو سیمئونه در واندا متروپولیتانو میزبان بارسلونا بودند. آبی‌اناری‌ها که در بازی رفت هم تیم مادریدی را شکست داده بودند، در این دیدار هم درخشان ظاهر شدند و توانستند به پیروزی ۳-۰ برسند.

ویدئو: 327806

بازی پایاپای آغاز شد و هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند. ابتدا در دقیقه ۶ موراتا در محوطه جریمه با پاس ریکلمه به توپ رسید اما با مقاومت آرائوخو تهدید دفع شد.

یک دقیقه بعد باز هم دی‌پل می‌توانست دروازه را باز کند اما ضربه او با اختلاف نه‌چندان زیادی از کنار دروازه به اوت رفت.

حالا نوبت به بارسا رسیده بود. در دقیقه ۱۷ لواندوفسکی در بین مدافعان اتلتیکو به توپ رسید، او می‌خواست بلافاصله ضربه‌اش را بزند اما توپ با دفع بازیکنان حریف دور شد.

در ادامه بازی بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود. با اینکه بارسلونا به خوبی دفاع می‌کرد اما بازیکنان اتلتیکو چند بار به دروازه مهمان نزدیک شدند اما اتفاق خاصی رخ نداد.

در دقایق پایانی نیمه اول بارسلونا بازی را در دست گرفت. در دقیقه ۳۸ پس از حرکت عالی ایلکای گوندوگان، لواندوفسکی در محوطه جریمه به توپ رسید، او توپ را به مقابل دروازه فرستاد و در آنجا فلیکس دروازه را باز کرد.

در ادامه نیمه اول بارسلونا توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت خطرناکی خلق نشد و آنها اتفاق مهم بازی اخراج ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض به داور بود.

در آغاز نیمه دوم لواندوفسکی موفق شد اختلاف را بیشتر کند. در دقیقه ۴۷ رافینیا در پشت محوطه جریمه، لواندوفسکی را در سمت راست باکس صاحب توپ کرد. مهاجم بارسا که پشت به دروازه بود با یک چرخش زیبا ضربه‌اش را به سمت مخالف زد و بازی را ۲-۰ کرد.

سپس اتلتیکو کمی جلو کشید تا از شکست خانگی بگریزد. در دقیقه ۵۳ والی خطرناک یورنته با واکنش زیبای تراشتگن مهار شد.

پس از این حمله بارسا به خوبی در مقابل حملات اتلتیکو مقاومت کرد تا اینکه در دقیقه ۶۵ سانتر لواندوفسکی با ضربه سر فرمین لوپز تبدیل به گل سوم شد.

در دقایق باقیمانده از نیمه دوم اتلتیکو تمام تلاشش را برای کمتر کردن اختلاف انجام داد. در دقیقه ۷۲ دیپای در مقابل تراشتگن توپ را دریافت کرد اما با عجله ضربه‌اش را زد و توپ با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

اتلتیکو یک بار دیگر هم فرصت باز کردن دروازه بارسا را داشت. در دقیقه ۸۴ دیپای کوره‌آ را در موقعیتی عالی دید و توپ را برای او ارسال کرد اما آرائوخو به خوبی مانع رسیدن توپ به بازیکن حریف شد.

لحظات باقیمانده از نیمه دوم توپ در اختیار اتلتیکو بود و بارسا سعی داشت با بازپس‌گیری آن به مدیریت بازی بپردازد. آنها در دقایقی هم در این کار موفق بودند. در دقیقه ۲+۹۰ بازی مولینا به دلیل خطای خشن با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد تا مهری باشد بر ناکامی بزرگ اتلتیکو در بازی امشب.

لحظاتی پس از این اخراج، داور سوت پایان را به صدا درآورد و تیم جذاب ژاوی به برد ۳-۰ رسید. بلوگرانا با این پیروزی، در رده دوم ۶۴ امتیازی شد. آنها با صدر جدول ۸ و با رده دوم ۲ امتیاز فاصله دارند. اتلتیکو هم با همان ۵۵ امتیاز در رتبه پنجم ماند.

دیگر خبرها

  • خوشحالی بارسلونایی ها در رختکن، پس از پیروزی خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • روبرت لواندوفسکی کابوس اتلتیکو مادرید؛ کاری که آخرین بار کریستیانو رونالدو انجام داده بود!
  • سیمونه اینزاگی: فکر نمی کنم پس از 10 پیروزی متوالی و یک تساوی بتوانیم شکایتی داشته باشیم
  • ژاوی و کسب 5 برد از 5 بازی مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا
  • شکست 3-0 مقابل بارسلونا، سنگین ترین باخت اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو
  • اتلتیکو ۰-۳ بارسا: گرد و خاک ژاوی در مادرید
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - لیورپول 3
  • توقف خانگی یوونتوس مقابل جنوا/ تداوم روزهای بد شاگردان آلگری
  • حذف غیرمنتظره تیم لیگ برتری از جام حذفی انگلیس
  • دیگو سیمئونه: ژائو فلیکس؟ به بازیکنان دیگر تیم‌ها احترام می‌گذارم