Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد سخن از دولت خودمختار، طرخی برای تضعیف سوریه به شمار می‌رود.

در این بیانیه آمده است: گروه‌های به اصطلاح «دولت خودمختار» در منطقه شمال شرق سوریه که تحت حمایت نظامیان اشعالگر آمریکایی و دیگر کشور‌های استعمارگر هستند، در برخی کشور‌های غربی رفت و آمد می‌کنند تا طرح‌های جدایی طلبانه شان را که تمام اقشار ملت سوریه با آن مخالف هستند، تبلیغ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می‌افزاید: در برهه‌ای که این گروه‌ها حمایت غرب را از توهمات و رویا‌های رد شده شان طلب می‌کنند، اقداماتشان عمدتا حاکی از آن است که در ردیف گروه‌های توطئه گر علیه سوریه قرار دارند و ملت سوریه از اهدافشان پشتیبانی یا حمایت قابل ذکری نمی‌کنند.

پیروزی‌های مهم مردم سوریه در برابر گروه‌های تروریستی

در ادامه بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: این اقدامات همچنین از انزوای آن‌ها در میان ملت سوریه حکایت دارد که در ده سال گذشته پیروزی‌های مهمی را در برابر گروه‌های تروریستی ثبت کردند؛ گروه‌هایی که تلاش کردند سوریه، تمدن و دستاورد‌های اقتصادی، فرهنگی و انسانی آن را نابود کنند.

در این بیانیه همچنین تصریح شده است: آنچه «دولت خودمختار» نامیده می‌شود، صرفا طرح‌هایی برای تضعیف سوریه در برابر توطئه‌ها و ارائه خدمات رایگان به اشغالگران آمریکایی و نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم به کشور متجاوز ترکیه است و تایید می‌کند هرگونه اظهارنظر این‌ها درخصوص توجه به تمامیت ارضی و ملت سوریه سرپوش گذاشتن بر مقاصد واقعی آنان و خوش خدمتی به اربابانشان است که علیه ملت سوریه توطئه می‌چینند، ثروت‌های این کشور را غارت و تمامیت ارضی آن را نقض می‌کنند.

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: سوریه به این گروه‌ها درباره عواقب اصرار بر توطئه چینی علیه کشور، مشارکت در تجاوز به آن و تحریک گروه‌های استعمارگر باقیمانده به تضعیف حاکمیت، آزادی و استقلال ملت هشدار می‌دهد و تاکید می‌کند ملت سوریه که بر تروریسم پیروز شد، بر دشمنان میهن اعم از مزدوران داخلی و دشمنان خارجی نیز پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه سوریه دولت سوریه کشورهای استعمارگر دولت خودمختار ملت سوریه گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز نظامی اسراییل به دمشق

برخی منابع عربی بامداد یکشنبه گزارش دادند که اشغالگران از سمت جولان اشغالی حملات هوایی به مناطقی از خاک سوریه انجام دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری با اعلام تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه گزارش دادند که پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های صهیونیستی در اطراف دمشق مقابله و بیشتر آنها را منهدم کرده است.

رسانه‌های خبری با اشاره به شنیده شدن صدای انفجارهایی مهیب در منطقه قلمون در حومه دمشق، از مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک‌های اسرائیلی خبر دادند.

برخی منابع فلسطینی نیز در خبری فوری گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از حریم هوایی جولان اشغالی، تعداد زیادی موشک به اطراف دمشق شلیک کردند.

اطلاعات اولیه حاکی از آن است که دستکم یکی از اهداف بمباران شهر یبرود در منطقه القلمون مرز سوریه با لبنان است.

هنوز منابع رسمی سوریه گزارشی منتشر نکردند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق
  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق؛پدافند هوایی سوریه واکنش نشان داد
  • سوریه: آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه با زبان باج‌خواهی علیه دمشق سخن گفتند
  • ماه مبارک رمضان در سوریه
  • ۱۳سال است که آمریکا، انگلیس،فرانسه وآلمان بامارفتاری خصمانه دارند
  • حمله به فرودگاه نظامی در شمال شرق دمشق
  • تجاوز نظامی اسراییل به دمشق
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه قلمون در سوریه
  • حمله هوایی رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • حمله اسرائیل به سوریه